Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

e o noua tentativa de a deturna atentia

+1 Alecu

acest cancer,numit CNADNR trebuie desfiintat integral....orice alta varianta ne va mentine in mocirla actuala pe termen nelimitat,iar rezultatele vor fii cele pe care le stim cu totii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Trebuie sa apara  Grupul de iniţiativă pentru "Desfiintarea actualei CNADNR" si nu sa se schimbe gastile intre ele.  Iara rotim cadrele?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Beowulf

http://ziuanews.ro/revista-presei/bani-aruncati-pe-apa-sambetei-de-cnadnr-fostul-director-narcis-neaga-cercetat-de-dna-platit-in-continuare-cu-20-000-de-lei-pe-luna-430349

"Deşi este cercetat de DNA pentru dezastrul de la autostrada Cunţa-Sălişte, fostul şef al CNADNR Narcis Neaga a fost mutat pe altă funcție și este plătit cu o sumă colosală. 20.000 de mii de lei pe lună primeşte acum Neaga, noul director al Direcţiei de Concesiuni"
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

20.000 lei pe luna nu este o suma colosala la nivelul acesta.
Raportati doar la bugetul CNADNR.

Iar anchetat nu inseamna vinovat. Traim intr-un stat de drept si orice concediere poate fi atacata in justitie. Si de cele mai multe ori salariatul are castig de cauza, ceea ce inseamna ca statul trebuie sa-i plateasca salariul din urma si sa-l reangajeze.

Va fi dat afara cand se va putea legal. Pana atunci, toti ochii sunt atintiti asupra lui.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

De acord ca prezumtia de nevinovatie functioneaza in cazul oricarei anchete penale.

Insa decizia retragerii lui, din functia de director general al CNADNR, a fost in urma unei evaluari interne a calitatii activitatii sale, nicidecum in urma unei condamnari penale.  Interesant este modul cum functioneaza rotirea cadrelor de la CNADNR. Adica, si-a demonstrat incompetenta in cazul Saliste-Cunta si apoi a fost transferat pe un alt post de director. Intr-o companie privata ar fi fost doar mutat din functie, ci eliminat din companie. Iar faptul ca salariatul are cistig de cauza nu inseamna ca salariatii care gresesc grav nu trebuie concediati. Concedierea celor care gresesc grav trebuie realizata indiferent de functia pe care o ocupa.

P.S. 20.000 lei e un salariu mare! :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

concedierea, chiar si intr-o firma privata, apare extrem de rar!!!
De cele mai multe ori, in companiile private, directorii de acest nivel pleaca doar "cu acordul partilor", intelegere in urma carora primesc destul de multi bani.

PS. 20.000 lei salariu sunt bani multi doar pentru unii. Pentru orice director de nivelul lui Neaga, din orice firma cu peste 2000-3000 de angajati, sau cu cifra de afaceri de peste 100 mil euro anual, este o suma normala. Sau chiar mica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Compara de exemplu cu CFR. Pana nu se vor da salarii în funcție de performante nu avem nici o șansă cu CNADNR.  Am mai propus....sa primească procent din factura constructorului ca bonus. Sa vezi cum aleargă toți atunci după avize, hartii,  expropieri, etc. Iar la recepție și deschidere la trafic 6 salarii de baza.

Pe mine nu mă interesează ce se întâmplă cu Neaga ci mai degrabă cum sa terminat acea anchetare a lui Alin Goga făcută cu metode comuniste gen interzicere acces în clădire,  denigrare în presa, comisie de ancheta aleasa pe sprânceană. ...???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: Beowulf on April 02, 2016, 08:50:51 PM
si-a demonstrat incompetenta in cazul Saliste-Cunta si apoi a fost transferat pe un alt post de director.

Nu pe un ALT post de director, ci pe postul lui.

Neaga nu fost niciodată director general "full", ci doar director general interimar.
S-a terminat "interimatul", s-a întors la jobul lui iniţial, aşa cum prevede legea.

Despre cât de aberante sunt legile după care funcţionează companiile de stat (care sunt de fapt un "stat în stat") se poate vorbi, dar ar fi nevoie de un topic separat... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

Quote from: alecu26 on April 03, 2016, 12:40:31 AM

Pe mine nu mă interesează ce se întâmplă cu Neaga ci mai degrabă cum sa terminat acea anchetare a lui Alin Goga făcută cu metode comuniste gen interzicere acces în clădire,  denigrare în presa, comisie de ancheta aleasa pe sprânceană. ...???

Ai fi surprins sa afli ca si intr-o multinationala mare s-a procedat asa, insa cu oameni care chiar au calcat RAU DE TOT pe bec...

qsv

Quote from: Beowulf on April 02, 2016, 08:50:51 PM
P.S. 20.000 lei e un salariu mare! :-)

Intr-un CNADNR performant si de buna credinta, 20.000 de lei sunt foarte putin pentru DG.

Quote from: alecu26 on April 03, 2016, 12:40:31 AM
Compara de exemplu cu CFR. Pana nu se vor da salarii în funcție de performante nu avem nici o șansă cu CNADNR.  Am mai propus....sa primească procent din factura constructorului ca bonus. Sa vezi cum aleargă toți atunci după avize, hartii,  expropieri, etc. Iar la recepție și deschidere la trafic 6 salarii de baza.

Asta nu mi se pare in regula ...daca se va plati in functie de factura constructorului riscam sa se repete de n ori situatia de pe OS 3, adica plata facturilor cu orice pret, indiferent de calitatea lucrarilor....Asa ar fi presiuni pe consultant si pe oamenii de bine din CNADNR (aia foarte putini cati sunt), pentru receptia lucrarilor mizerabile.
Am vazut ca asta e o moda pe la noi si in contractele de supervizare, adica supervizorul sa fie platit in functie de facturile semnate constructorului....aceasi problema...presiune pentru semnarea/confirmarea unor lucrari slab calitative.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/04%2004%202016.pdf

Quote
CNADNR prezintă opiniei publice punctul său de vedere cu privire la solicitările 
"Inițiativei pentru Restructurarea și Reprofesionalizarea CNADNR SA"


Pentru corecta informare a opiniei publice, CNADNR face următoarele precizări  referitoare la afirmațiile așa numitei "Inițiativa pentru Restructurarea și Reprofesionalizarea CNADNR SA" :

Infrastructura rutieră este acolo, la stadiul unde au dus-o măsurile şi deciziile luate de-a lungul timpului: au fost realizaţi peste 15.000 km de drumuri naţionale şi peste 700 km de autostrăzi.
Încotro infrastructura rutieră? Avem un Masterplan General pentru Transport, un document strategic, elaborat ştiinţific şi dezbătut cu politicieni, administraţii publice locale, cât şi cu organizaţii profesionale şi societatea civilă, acceptat de către Comisia Europeană. Masterplanul va fi o lege care va trasa direcţiile şi priorităţile infrastructurii rutiere, corelat cu necesităţile dezvoltării economico-sociale a diferitelor zone ale ţării, în funcţie de parametri tehnico-economici şi de posibilele fonduri alocate proiectelor rutiere. Prevederile Masterplanului se transformă pentru noi, CNADNR,  în obiective şi proiecte de lucru  principale. Şi ca să le răspundem colegilor, realizarea acestor obiective ţine de activitatea noastră de zi cu zi în cadrul companiei.
În cuprinsul Raportului Corpului de Control al Ministrului Transporturilor care a fost adus în discuţie, se menționează expres că"respectivul raport nu constituie un act administrativ, în sensul legii contenciosului – administrativ nr. 554/2004, el reprezintă un act de informare al ministrului transporturilor și după caz, de sesizare a organelor abilitate".
Prin urmare, el nu are o valoare normativă, ca un act administrativ, iar organele abilitate, care au fost sesizate, nu au transmis până în prezent rezoluţii, măsuri sau obligații în sarcina companiei.
Cu toate acestea, compania a elaborat un Plan de Măsuri pe care l-a prezentat spre aprobare Consiliului de Administrație (CA), fiind aprobat în ședința din data de 22.03.2016.
CNADNR, ţinând cont de solicitările grupului de iniţiativă, aduce în atenţia opiniei publice următoarele informaţii:
......

Sunt 8 pagini...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Astia vad ca au timp liber berechet sa scrie astfel de nuvele. Si in timpul asta pe DNCB intre A1 si Chitila e un singur muncitor, iar coloanele de tiruri sunt nesfarsite... Astia isi bat joc de noi pe banii nostri.

__dir

#387
Teatru ieftin intre mafioti  >:(


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)