Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Este clar o licitatie cu dedicatie.
Pana la urma, de ce intereseaza pe CNADNR inaltimea sau latimea? Pe ei trebuie sa-i intereseze doar norma de siguranta.

Pe acelasi principiu ar putea sa ceara si : concentratia de beton, grosimea pietrisului si a nisipului, greutatea fierului beton si de ce nu, numarul si configuratia gaurilor acceptate.


Daca exista un standard, atunci sa-l foloseasca. Cei care au dat certificarea (RENAR-ul pt Romania) stiu mai bine decat cnadnr de ce au facut asta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#1171
Quote from: dr4qul4 on September 17, 2015, 03:45:10 PM
Este clar o licitatie cu dedicatie.

Si aici avem o situatie putin ciudata.

La prima licitatie (03.10.2014), a fost o singura oferta, a asocierii KAMAROM si SOMACO, dar de la KAMAROM CNADNR a mai cumparat recent New Jersey.

   87.991.908,42 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 87.463.221,00 RON fara TVA    Asocierea KAMAROM - SOMACO

La a doua licitatie (26.02.2015), au fost 3 oferte, cu fiecare din cele 2 firme din asocierea initiala participand acum independent, plus o a treia firma.

   87.991.908,42 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 70.606.676,00 RON fara TVA    SOMACO
2. 85.007.902,00 RON fara TVA    BAUELEMENTE
3. 85.537.067,00 RON fara TVA    KAMAROM

Contestatia referitoare la latimea de baza minima a fost facuta de una din cele 2 firme din asocierea initiala, care a participat apoi independent, adica SOMACO.

Deci toate ofertele depuse (4 in total la cele 2 licitatii de mai sus) au fost neconforme, indiferent daca firmele au participat in asociere sau independent.

Mai intelege cineva ceva? De ce au mai participat atunci in asocierea initiala? Cui ar fi putut sa fi fost adresata dedicatia?

Dan74

E foarte interesant, Somaco si Bauelemente sunt producatori iar Kamarom "intermediar" si presupun ca parapetii vanduti de Kamarom sa fie produsi de Somaco. Inclin sa arat cu degetul catre cei de la Kamarom ca ar fi cu "dedicatia".

alecu26

Kamarom probabil au ""crush test"". Costa cateva milioane de euro sa-l obtii. Bauelemenete si Somaco sunt unii care ar putea sa-l produca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

#1174
QuoteInclin sa arat cu degetul catre cei de la Kamarom ca ar fi cu "dedicatia".

Cred ca nu. Komarom ar vinde ce produce Somaco. Somaco are in portofoliu parapet cu latimea de 56 cm cu nivel de protectie H2. Avand in vedere ca la prima licitatie nu se incadrau cerintelor decat dupa modificarea latimii minime a bazei (adica sa se accepte 56 cm) nu cred ca este "cu dedicatie".
Este doar prostie din partea celui care a facut caietul de sarcini.

Am gasit pe Ministerul Dezvoltarii Regionale ....... Revizuire ,,Normativ pentru sisteme de protecţie pentru siguranţa circulaţiei pe drumuri, poduri şi autostrăzi"

In Anexa 1.1 apar CARACTERISTICI ALE TIPURILOR DE PARAPETE EXISTENTI PE PIATA
Zici ca au copiat caietul de sarcini de acolo (ma refer la dimensiuni).
Poate au folosit plagiat "Copy-Paste" O:-)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#1176
^^^ Explicatia e simpla.
CNADNR a eliminat cerinta de "latime la baza minima", deci nu mai aveau ce contesta. Vezi si ce am mai scris eu ieri referitor la acest subiect aici si aici.

ultrasbz

De azi noapte...

Accident grav pe E 85, la Cioranca, cu șapte victime, între care și copii. Șoferul vinovat a decedat

Șoferul care a provocat accidentul rutier a decedat, în pofida efortului medicilor de a-l menține în viață.

Grav accident de circulație produs în urmă cu puțin timp pe E85, pe raza localității Cioranca. Din primele informații, se pare că sunt șapte victime, dintre care trei sunt copii. Salvatorii ISU Buzău intervin pentru descarcarcerarea șoferului uneia dintre mașinile implicate. Circulația în zonă este blocată. Responsabil de producerea accidentului se face șoferul încarcerat care, în timp ce se îndrepta spre Buzău, a încercat să depășească o combină, moment în care mașina a pătruns pe contrasens, a acroșat două autovehicule care circulau regulamentar din sens opus și o mașină care venea în urma lui.

SB76UFO

In aceasta seara am vazut nodul Sibiu Vest iluminat dupa multa vreme in care a stat in bezna, totusi la 3-4 stalpi din giratoriul spre Ocna Sb lumina nu arde.


Tot in aceeasi idee la nodul de la Km 244+800, (pt. cunoscatori iesirea spre V.Aaron) transformatorul furat inca nu a fost inlocuit , desi azi-maine  (07.11.2015) se implineste un an
"Prostia este eternă și invincibilă"


horatiu.cosma

B 999 TZU o sa aiba niste explicatii foarte interesante de dat.

Europiu

#1181
Quote from: horatiu.cosma on September 24, 2015, 05:39:54 PM
B 999 TZU o sa aiba niste explicatii foarte interesante de dat.

Cui? Unor derbedei mai mari ca el? Citeam pe alt site ca, unu la mana, treaba s-ar fi intamplat prin luna mai, doi la mana, ca toti cei trei implicati s-au intalnit la politie si ca tzu-tzu a primit 210 lei amenda pentru ca "nu s-a asigurat la schimbarea benzii".

Asa ca treaba-i moarta din fasa, IMHO.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ticker

Soferul Touaregului spune ca nu a vrut sa provoace accidentul de la Fantana Miorita. "Eram obosit si nu am fost atent", a declarat acesta pentru stirileprotv.ro. In procesul verbal de la politie, soferii au spus ca a fost un incident nefericit si ca nu s-au sicanat in trafic. Soferul Touaregului este controlor de trafic, iar cel al Daciei este angajat al unei companii aeriene.

Politistii de la rutiera au spus ca atata timp cat cei doi au declarat ca totul a fost fara intentie, nu vor continua ancheta. Cel vinovat de producerea accidentului a fost amendat cu 210 lei.
In imagini se vede cat se poate de clar ca e intentionat. A tras brusc de volan fix unde trebuie si cat trebuie.

Intretimp a disparut stirea de pe site desi a fost pusa abia ieri. (Probabil nea Touareg are P.C.R. si la ProTV)

TibiV

Quote from: ticker on September 25, 2015, 05:03:25 PM
Intretimp a disparut stirea de pe site desi a fost pusa abia ieri. (Probabil nea Touareg are P.C.R. si la ProTV)
Nu mai fiti atat de suspiciosi...
Stirea NU a disparut.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/momentul-in-care-un-touareg-intra-intr-un-logan-si-il-arunca-direct-pe-trotuar-imaginile-sunt-subiectul-zilei-pe-internet.html

PS Daca Touareg avea PCR pur si simplu nu se facea stirea.. :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Daca tot ati vazut si rasvazut imaginile hai sa va pun niste intrebari test:
- Soferul tuareg-ului a semnalizat schimbarea de directie? (stiu, nu s-a asigurat)
- considerati ca soferul loganului a exagera manevra de evitare?
- considerati ca tuaregul a impins loganul sa iasa in decor?