Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Hai ca nu e chiar asa. Nu suntem chiar asa de prosti si incapabili. Cand au inceput lucrarile pe autostrazi finantate din 2007-2013? Exact, 2008-2009, si asta nu e doar din vina noastra. Pe 2014-2020 o sa fie mult mai bine, o sa ii luam aproape toti(daca isi revine Ponta si face Sibiu-Pitesti), fiindca se lucreaza deja pe proiectele respective.

nicolaem

nuante :)
tu o spui mai dipliomat, " nu am fost suficent de perspicace". ideea e ca 4 luni ne lipseau pt a avea termen de finalizare lot 3 si 4 in 2015. uitandu-ma putin in urma cred ca putina presiune rezolva asta.
Pe de alta parte era de asteptat ca UE sa accepte "Fazarea". nu au nici un interes sa ramana banii blocati/ aruncati in santiere. pentru ca era greu de crezut ca santiere ajunse la 50-60% puteau fi terminate cu bani de la buget. si nu ma refer doar la Romania acum. probabil ca situatie se regaseste si la altii.
sa nu uitam ca firmele constructoare sunt tot din UE, era chiar absurd sa ne saboteze. singura discutie ramane ce trebuia facut sa avem mai multe santiere in situatia SebesTurda si de ce nu avem.

horatiu.cosma

Un raspuns descurajant ar fi: nu suntem in stare sa tinem deschise mai mult de 5-6 santiere cate sunt acum, chiar daca contribuim cu doar 15% la ele.

dr4qul4

Bani care nu se pierd daca mai gasesc cateva reabilitari de DN-uri, licitate corect, pentru care UE sa accepte finantare retroactiva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nicolaem

#1729
teoretic. practic unde gasesti realibilitare de dn-uri (care sa nu fie deja facute pe fonduri UE ) de aproape 1mld in conditile in care in 2014 au scazut investile publice cu 30% fata de 2013 pe primele 9 luni.

ca sa fiu si on topic, ce se aude de semnarea la lotu 1 si 2? erau ceva zvonuri "pe surse" zilele trecute

Ionut

Mda, era vorba ca se semneaza... dar nicio sursa nu a zis nimic pana acum. :) Teoretic nu ar trebui sa fie probleme. Mie imi place mult ca pe fiecare lot avem constructori seriosi, cel putin avand in vedere contractele anterioare (cu exceptii gen Euroconstruct pe A3 Bucuresti-Ploiesti, chiar daca acolo a fost finantare de la buget).

pasadia

Quote from: delacroix on November 11, 2014, 04:22:07 PM
Acum sunt 9 in lucru si 2 in proiectare-pregatire.

Cum ai numarat?

4 loturi pe A10
3 loturi intre Lugoj si Deva
1 lot intre Timisoara si Lugoj
2 loturi intre Nadlac si Arad (hai, fie, aici punem 1 caci e un singur constructor)
1 lot intre Orastie si Sibiu (chit ca nici celelalte, deschise acum un an nu sunt inca complet gata)
1 lot la vest de Cluj
1 la intrare in Bucuresti (ok, e cam in cumpana, dar tot s-a mai lucrat si la el anul asta)

Imi da 13 in lucru. Plus cele 6 licitate (5 intre Tg. Mures si C. Turzii) plus Surplacu - Bors. Si de forma mai adaug si Comarnic - Brasov.

Si care ar fi cele 2 in proiectare - pregatire?

alexV

pana in primavara, credeti ca ar mai fi ceva de pozat pe A10? in sensul ca noi vrem, dar constructorul poate avansa cu ceva vizibil?

AiudA10

Pe lot3 in zona drumului dj107e se pun niste prefabricate din beton pe ambele parti a drumului.Din ce vad eu par sa fie niste podete sau ceva de genu

adigsm

Putina discutie inutila, probabil.
Am vazut ca nodul de la Sebes dintre A1 si A10 este destul de complex si ma intrebam de ce nu e putin mai simplu realizat.
Stiu ca e pe 3 nivele dar totusi mi se pare mai ok. Probabil viteza de interconectare A10 - A1 spre Sibiu sa fie prea mica, dar restul se pot rezolva, cel putin asa pare. Inlusiv iesirea din A10 in nodul Sebes vest este posibil de realizat, si chiar pe dreapta.  :D
Am desenat o idee si ii intreb pe cei mai specialisti daca nu e mai ok ceva de genul asta?



PS Sau e blocat terenul din zona asta de catre un eventual parc industrial la Sebes?

pasadia

#1735
Nodul, asa cum e configurat in SF, prevede si descarcarea din A10 in DN1, in nodul Lancram, astfel incat cei care doresc sa mearga in Sebes sa o poata face fara probleme.
Nodul desenat de tine nu permite asa ceva, i-ar mai trebui o descarcare in DN7 in giratoriile de la nodul Sebes Vest.

LE: de fapt acum vad ca ai desenat cu o alta culoare o banda de iesire spre sensul giratoriu. Interesanta solutie: Din Sebes spre A10 iesi pe La Lancram, din A10 spre Sebes iesi prin Sebes - Vest. :D

alecu26

da, e nodul tipic de intersectie de autostrazi de mare viteza. Seamana foarte mult cu ce e acum la intersectia A2-A4. Oricum acel nod Sebes Vest este absolut nefolosit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Lot 3, km 41+250 – 53+700

Constructor : Asociere Tirrena Scavi SPA – Societa Italiana Per Condotte d'aqua SPA

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

Consultanta : DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

Valoarea Lucrarilor : 420.511.921,44 lei fara TVA

Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)

Perioada de garanţie: 48 de luni.

Data ordin de incepere : 20.05.2014 .

Stadiul fizic: 7,10 % (10.11.2014)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Lot 4, km 53+700-km 70+000

Constructor: Asociere Porr Construct SRL–Porr BAU GMBH

Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL

Consultanta: DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar

Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA

Valoarea Lucrarilor: 470.004.894,83 lei fara TVA

Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)

Perioada de garanţie: 48 de luni

Data ordin de incepere: 20.05.2014 .

Stadiul fizic: 4,81 % (10.11.2014)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

OIL1

Quote from: alecu26 on November 12, 2014, 12:56:31 PM
Oricum acel nod Sebes Vest este absolut nefolosit.

Da-mi voie sa te contrazic. Acel nod Sebes Vest este folosit. Soferii din zona Sibot-Cugir-Vintu il folosesc pentru a merge spre/veni dinspre Sibiu. Eu sunt din Cugir iar cand merg spre Timisoara intru pe A1 la Orastie (Aurel Vlaicu), cand merg spre Sibiu folosesc nodul Sebes Vest.
Pentru directia Sibiu ar mai fi un nod la spatiile de servicii de la Pianu. Acela nu e prea folosit pentru ca accesul din DN pana acolo este pe un drum destul de rau, ingust cu carute, localnici si animale pe carosabil iar economia de sub 1 km fata de folosirea nodului Sebes Vest nu se reflecta in economia de timp. Acel nod de la Pianu nu apare pe Google maps si nici nu este semnalizat cu indicatoare in DN.