DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RaduG


Siciltir

Dumnezeule,  ce organizare perfectă! Ceas japonez!!!

paulmare

R@du excelenta filmare - prima oara vad gabara cu echipamentele
macaraua aia a lui deme care o sa faca naveta intre cele doua maluri - ce cauta pe barja ? o sa incarce tamburii in derulatoare ?

danutzu_1069


subway

Acum cateva zile era pe mal. Ma intreb cum au suit-o pe gabara...
Or fi dus-o la debarcaderul pentru bac?

isotech_ro

Gabara are o rampa la prova, care permite accesul vehiculelor

LE in navigația fluvială, la acostare, prova se pune in contra curent

subway

Aha, am vazut si eu asta, toate imaginile sunt cu gabara pusa de-a latul asa cum ai explicat...dar inainte de suirea macaralei spatiul de la prova imi parea ocupat cu tamburi!

isotech_ro

Gabara este acum acostată. Ea a fost manevrata cu prova in malul stilou Jijila, unde este amenajata o structură de acces pe mal și coborâtă rampa mobila pt acces macara, apoi a fost mutată pe poziția actuală unde au fost urcați cei 10 tamburi de cablu pe punte și în derulatoarele electrice.

subway

Acum e mai clar!
Abia asteptam sa inceapa actiunea cu <romani/japonezi treceti Dunarea!>...ca pana la traversarea Carpatilor mai e cale luuunga-luuunga!
:)


subway

@isotech
Asa cum apare din filmari derulatoarele sunt amplasate la tribord (adica latura din dreapta cum privesti dinspre pupa spre prova).
Crezi ca vor merge cu ea asa, remorcata/impinsa transversal pe directia de traversare, cu prova spre amonte? E permisa o astfel de deplasare pentru gabara conform reglementarilor de navigatie fluviala? Sau daca e intrerupta navigatia in zona e permis orice fel de manevra?
Nu se incurca derularea cu macaraua amplasata pe gabara la babord, inspre Jijila?
Cel mai interesant va fi cum vor proceda la mal Braila ca sa transfere ridicarea de pe derulatoarele de pe gabara pe derulatoarele de pe piloni...sau au in vedere altceva?
Devine palpitant!
Poate ne lamurim de luni incolo...
:)

isotech_ro

sincer, nu am aflat schema de operare a gabarei, dat cel mai probabil asta va fi pozitia de manevrare in traversarea Dunarii
presupun ca cel putin unul dintre remorchere/impingatoare va opera la pupa gabarei, iar cel de al doilea va opera ca impingator in babordul gabarei

cele doua remorchere/impingatoare sunt destul de mici si info gasiti aici
AG1 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:3949152/mmsi:264163452/imo:8969226/vessel:AG1
Fox 1 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5520838/mmsi:264163357/imo:0/vessel:FOX_1

RaduG

,,AVIZ CĂTRE NAVIGATORI
nr. 76 /26.05.2021
Se aduce la cunoştinţa navigatorilor că incepand cu data de 31.05.2021 si
pana la data de 19.06.2021 pe Dunare maritima la Km 165+800 se inchide complet
navigatia datorita desfasurarii lucrarilor de ridicare/montare a cablurilor pasarelelor
provizorii pe deschiderea principala a viitorului Pod peste Dunare in zona Braila.
Lucrarile pe sectorul de Dunare maritima sus mentionat pentru care este
necesara inchiderea navigatiei prin zona se desfasoara de luni pana sambata
(6 zile/saptamana) intre orele 0800
-1100 si intre orele 1300
-1600
Navele participante la lucrari sunt urmatoarele:
Impingator AG1,
Remorcher Fox 1,
Gabara de 1000 tone cu echipamentul necesar realizarii lucrarilor.
Acestea sunt semnalizate pe timp de zi şi de noapte în conformitate cu
prevederile " Regulamentului de Navigaţie pe Dunăre in sectorul romanesc editia
2013" şi sunt prevăzute cu staţii de emisie – recepţie pentru comunicarea radio în
canalul 16 VHF.
Zonele de ancoraj pentru navigatia amonte vor fi stabilite si obtinute de la
Căpitănia Zonală Galati iar zonele de ancoraj in aval vor fi stabilite si obtinute de
la Căpitănia Zonală Braila
Comandantii navelor si convoaielor vor tine permanent legatura cu Căpitănia
Zonală Galati si Căpitănia Zonală Braila pentru a obtine informatii privind
conditiile de ancorare cat si despre stadiul desfasurarii lucrarilor .
Nerespectarea prezentului Aviz atrage după sine răspunderea administrativă,
disciplinară sau penală, după caz."


http://www.afdj.ro/sites/default/files/avize/aviz_pod_braila_inchidere_navigatie.pdf

isotech_ro

ieri au fost ridicate 2 cabluri catwalk, cu ajutorul împingătorului Fox1
astăzi operațiunile au fost suspendate datorita in special vântului puternic, la rafala, si precipitatiilor (cod portocaliu)

subway

Intrebare de Gaga, daca ploua nu se uda cablurile?
:) :) :)
P.S.
Ai ceva detalii cum au procedat, simultan sau succesiv?
Din pacate vremea e nefavorabila pentru ridicarea de drone...