Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on October 06, 2017, 01:11:27 PM
Quote from: NGC on September 21, 2017, 08:00:47 PM
Quote from: NGC on September 20, 2017, 10:06:37 PM
Intre timp am mai aflat ceva despre o alta VO, dar va zic abia maine.

^^^ Acum pot sa va spun.

Quote from: NGC on August 29, 2017, 09:21:13 AM
Quote from: NGC on November 26, 2015, 07:06:18 PM
Noua VO Busteni

CNADNR a lansat azi licitatia [164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020".
"Durata de implementare a contractului: 33 luni: Perioada de proiectare - 3 luni, Perioada de executie - 6 luni; Perioada de garantie - 24 luni."
Valoare estimata: 17,918,000.00 RON fara TVA
Deschidere oferte: 22.12.2015
Fonduri: "Alte fonduri"

Dupa cum observati, deocamdata nu se va face tot proiectul prevazut in traseul complet.

"Pe surse", la noua VO Busteni stam exact invers ca la noua VO Comarnic.
A castigat asocierea condusa de ALPENSIDE, dar asocierea condusa de NEXT LEVEL EUROPE a contestat.

Dupa cum era logic, CNSC a acceptat contestatia NEXT LEVEL EUROPE si a obligat CNAIR sa reevaluueze oferta lor.

S-ar putea ca ALPENSIDE sa conteste la CAB, dar, in mod normal, ar trebui sa li se respinga contestatia si pana la urma sa castige tot NEXT LEVEL EUROPE.

Au contestat la CAB, dar nu numai ei, ci si CNAIR. :lol:

Avem o surpriza de la CAB. :o

29.11.2017

Quote
Solutia pe scurt: Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat. Admite plângerea principală. Admite plângerea conexă. Modifică Decizia CNSC nr.2402/C11/2923/15.09.2017, în sensul că: Respinge contestaţia formulată de Asocierea Next Level Europe SRL -Eurostrade SRL - Groma Societa di Ingegneria - Societa a Responsabilita Limitate Semplificata. Admite cererea de intervenţie formulată de intervenienta Asocierea Alpenside SRL - Eurocerad Internaţional SRL. Definitivă. Pronunţată azi 29.11.2017, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, potrivit art.396 alin.(2) Cpc.

Ramane ALPENSIDE castigator. :o

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adiarc

mut aici discutia de pe A3

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-sa-semnat-contractul-pentru-realizarea

daca ,intradevar acesti "colosi",vor finaliza acest ciot in 4 luni!!,ceea ce ar fii oarecum normal,dar nu la noi,unde CNAIR e calare pe un munte de ineficienta,daca au ordin de incepere prin februarie ( plus toata birocratia rezolvata ),atunci vom avea un nou muzeu?

Intrebarea e bineanteles retorica...bate saua sa priceapa iapa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Eh, va avea Comarnic-ul o strada noua.

Dar apropo de ea, aduceti-mi va rog aminte - in capatul sudic, aceasta centura a Comarnicului ar trebui sa subtraverseze CF300 pe aici, nu? Care e latimea si inaltimea maxima acolo? Caci mie imi pare cam stramt...

GDPR

Sunt curios cum o sa o construiasca cu alocatia bugetara curenta.

TibiV

Un copil are nevoie de 9 luni.
O sosea in Romania are nevoie de 9 ani. Dar la 9 ani "e prematur"...
Mai bine 10-11, sa fim siguri ca "este matur"...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

#5151
QuoteDouă firme, una de apartament, alta din Sicilia, vor construi Centura Comarnic
La doi ani după ce a pornit licitația pentru construirea a doi kilometri de centură ai orașului Comarnic, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a selectat constructorii.

Este vorba de asocierea dintre firmele Next Level Europe SRL, Eurostrade Srl și Groma Societa di Ingegneria, potrivit unui comunicat de presă al CNAIR. Valoarea contractului este de 17,04 milioane lei, fără TVA, și are o durată de 31 luni (3 luni perioada de proiectare, 4 luni durata de execuție și 24 luni perioada de notificare a defecțiunilor). Viteza de proiectare a ocolitoarei este de cel puțin 50 de kilometri la oră, a solicitat compania de drumuri.

Care sunt firmele?

Compania Next Level Europe a avut anul trecut o cifră de afaceri de 0,5 mil. lei şi a fost înfiinţată în 2015, având anul trecut un număr mediu de 18 angajaţi. Acţionari sunt italienii Andrea şi Francesco Palla. Compania are sediul la etajul al doilea într-un bloc din sectorul 3, pe strada Brăilița. Potrivit declarațiilor făcute în cadrul licitației, publicate pe situl e-licitatie.ro, Eurostrade SRL este o firmă din Sicilia, localitatea Grammichele. Cifra de afaceri a acesteia este deasemenea modestă, respectiv până în 500.000 de euro.

A treia societate, Groma Societa, este o firmă mică italiană de proiectare, cu până în 10 angajați înființată in 2014.

Într-o analiză făcută asupra firmelor care vor construi centura, publicația Zf.ro afirmă că CNAIR a dat un proiect crucial pe mâna a două companii care cel mai probabil vor bloca proiectul încă de la început. Tot aşa a procedat şi cu Centura de la Mihăileşti, Giurgiu, unde licitaţia a fost câştigată de spaniolii de la Copisa, care au pierdut un an întreg fără să construiască nimic.

Potrivit experţilor, să nominalizezi la construcţia unui proiect de infrastructură companii fără angajaţi înseamnă condamnarea din start a lucrării şi implicit blocarea sa. În condiţiile date, câştigătorii fie vor subcontracta, dar în condiţiile date subcontractorul va trebui să construiască cu un preţ şi mai mic, şi implicit lucrarea va fi una de slabă calitate - în cel mai bun caz, dacă chiar va exista cineva să efectueze lucrarea, fie constructorul va spune că nu realizează proiectul şi implicit va trebui reorganizată licitaţia, rezolvate constestaţiile şi nominalizarea unui nou constructor. Ca exemplu, licitaţia pentru centura de la Comarnic a fost lansată la începutul anului trecut – deci numai licitaţia durează aproape doi ani.

Sursa: http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/doua-firme-una-de-apartament-alta-din-sicilia-vor-construi-centura-comarnic-840311

NGC

Quote from: NGC on November 24, 2017, 11:46:08 AM
Am uitat initial, dar mi-am adus acum aminte. :D

Noul termen pentru depunerea ofertelor pentru "Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu" este 08.12.2017.

Si vad ca am mai uitat sa va spun ceva.

In Septembrie 2017 procedura a fost contestata la CNSC de catre ENGINEERING SOLUTIONS EOOD si in Octombrie CNSC le-a admis contestatia doar partial.

Apoi au contestat la CAB decizia CNSC, iar zilele trecute contestatia a fost respinsa de CAB.

Granata06

^^ 
ce experienta au aceste firme? Exemple de lucrari executate in tara noastra sau in afara?

perfidus

Au exact experienta similara ceruta de CNAIR in caietul de sarcini. Oricum ma astept sa aiba ceva mai multa decat firmele care s-au ocupat de anvelopare blocuri prin nu stiu ce sector.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on November 27, 2017, 02:39:23 PM
Quote from: kumar on November 25, 2017, 12:07:58 PM
Quote from: NGC on November 14, 2017, 11:24:35 AM
Inca nu, dar vom avea cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare.
Ceva noutăți despre centura Zalău? @NGC

Evaluarea inca nu este gata si s-a stabilit un nou termen pentru evaluarea ofertelor. Acum este 26.01.2018, dar bineinteles ca pot termina evaluarea si mai repede.

Ce sa-i faci, e greu cand ai de analizat mai mult de o oferta (2 in cazul de fata). :p

Partea asta de la VO Timisoara este valabila si la VO Zalau.

Quote from: NGC on December 06, 2017, 09:56:25 PM
Am uitat sa va spun ca in 29.11.2017 s-a incheiat etapa de evaluare tehnica (plus DUAE) si ca asteptam contestatii, si asteptam si finalizarea evaluarii financiare plus alte contestatii.

Va tin la curent cand mai aflu ceva.

Ionut

Salutam decizia ZF de a prelua pozitia API de ieri despre "Centura" Comarnic! Cred ca este pentru prima data cand o pozitie API este preluata, pe larg, de ZF. Ori nu am vazut eu. :) Oricum ar fi, ne bucuram si speram sa vedem mai des in ZF comunicatele noastre.

Cum arată planul centurii de la Comarnic în viziunea CNAIR:
Construită de sicilieni, cu o bandă pe sens şi licitată fără ,,capete",
pentru mai multe şanse de a se transforma într-un drum izolat


Asociaţia Pro Infrastructura a prezentat primele imagini cu planul viitoarei centuri ocolitoare, care va porni din DN1, la actuala intersecţie dintre DN1 şi DC119, respectiv DC1F, va continua pe traseul DC119, rămânând pe un traseu cuprins între Râul Prahova şi calea ferată Bucureşti-Braşov până la capătul tronsonului, în zona de vărsare a Râului Bătrâioara în Prahova. Centura va avea o bandă pe sens, ceea ce în continuare va duce la formarea de blocaje pe Valea Prahovei.

ZF

Ionut

Interes deosebit pentru coridorul Ploiesti-Comarnic-Brasov... ne preia si Digi24.
Prinde bine la presa treaba asta cu autostrazile si centurile muzeu. :)

Care va fi traseul Centurii Comarnic

Centura Comarnic va avea unul din capete nelegat la DN1, susține o asociație dedicată infastructurii de transport. Avertismentul a fost lansat joi de către Asociația Pro Infrastructura. "Riscăm ca acest drum să devină o "centură muzeu" (știți că deja avem autostrăzi muzeu). Capătul de nord al centurii (km 2+850 - km 3+134), care prevede conexiunea cu DN1 și include două pasaje subterane (unul pe sub magistrala de cale ferată, celălalt pe sub DN1), nu este inclus în contractul proaspăt semnat.

Digi24

Dominik

Inca un exemplu care arata icompetenta CNAIR-ului !!!  >:(
You're in Steelers Country

Granata06

#5159
Soseaua de Centura a Sucevei, cu ZERO lei alocati pe 2018. Drumul inceput in urma cu noua ani e la 85%, dar e ignorat in continuare de autoritati


​Soseaua de Centura a municipiului Suceava nu a primit nici un leu in proiectul de buget pe 2018 al Ministerului Transporturilor. Varianta de Ocolire Suceava, un simplu drum de 12 km cu cate o banda pe sens, nu e finalizata complet nici acum, desi primele lucrari au inceput tocmai in urma cu noua ani. Mai sunt de terminat circa 7 km ce sunt la un stadiu de 85%, insa Compania de Drumuri ignora proiectul care zace nefinalizat. In proiectul de buget termenul pentru punerea in functiune a proiectului apare amanat tocmai pana in 2021!

Soseaua de Centura a Municipiului Suceava nu are nici un leu alocat in proiectul de buget pe 2018 trimis la Parlament de catre Guvern. Mai mult, proiectul din care ami sunt doar circa 15% de finalizat, apare cu termen de punere in functiune abia in decembrie 2021. 

Din cei 12 km ai drumului cu cate o banda pe sens circa 7 km mai sunt de finalizat, desi stadiul lucrarilor executate in anii trecut e in jur  de 85%. Contractul pentru executie a fost reziliat in urma cu peste doi ani, iar Compania de Drumuri a tot promis de atunci ca va finaliza lucrarile, iar in urma cu un an se angaja sa termine pana la final de 2017 lucrarile in regie proprie.

In octombrie 2017, insa, Ministrul Transporturilor anunta o noua licitatie, dar care nici pana azi nu a fost publicata in SEAP, iar acum proiectul ramane fara vreun leu bugetat pentru anul urmator.

Lucrarile la Centura Sucevei, oras situat la intersectia a doua drumuri nationale/ europene importante - DN2/E85 si DN17/E58 - au inceput, in acte cel putin, in 2007. Pe teren, insa, lucrarile au inceput in 2008.

Desi au trecut deja mai bine de opt ani de la demararea proiectului si acesta inca nu este gata, trebuie subliniat faptul ca Soseaua de Centura a Sucevei nu este vreo autostrada sau drum expres, ci un simplu drum 1X1 care ar urma sa ocoleasca municipiul resedinta de judet pe la vest, incepand de la intrarea DN2 dinspre Falticeni/Bucuresti, intersectand DN17 la iesirea spre C-lung Moldovenesc/Vatra Dornei/Cluj si terminand in DN2 spre Siret.

Jumatate din centura, de la DN17 spre DN2 (iesirea spre Siret) au fost deschisi traficului la inceputul anului 2015, insa tot in acel an a fost reziliat contractul pentru celalalt lot ramas de finalizat.



sursa: hotnews.ro

Parerea mea este ca in acest caz nu mai putem vorbi de incompetenta ci de rea vointa.