[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adi

macar sa termine cu statia Straulesti, si scapam de jumatate de deviere ... ai spoi urmeaza  sa se sape galeria de legatura dintre statie si depou nu?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

#48
N-a văzut Trusestiul asa binder de când există !... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Nu dureaza mult si uita ca trebuiau puse niste tevi.

Acum se sapa trotuarul pe langa M Izvor (parc Izvor) pentru ceva tevi

GDPR

Nimic nu e imposibil, dar dupa ce se preda bulevardul catre PMB.

TibiV

Ai vreo estimare (a ta, nu oficiale) cam când poate fi redat circulaţiei bulevardul de la Laminorului la Străuleşti ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

As zice ca intr-o luna si ceva ar fi posibil, dar fara trotuare si spatiu verde median. Mai trebuie realizat iluminatul stradal pe partea cu cimitirul si finalizate lucrarile din zona de-acum fostului gol din planseu (sapa de panta, hidroizolatie, sapa protectie, spart zid de sprijin perimetral gol, umpluturi, fundatie drum, borduri, binder si uzura).

Horațiu 87

Metrorex angajează 342 de persoane pentru operarea noului tronson Parc Bazilescu - Lac Străuleşti
Noul tronson de metrou Parc Bazilescu – Lac Străuleşti urmează să fie inaugurat în ultimul trimestru al anului, pentru operarea acestui tronson fiind necesar un personal de 342 de salariaţi, a declarat pentru ECONOMICA.NET conducerea Metrorex.
Compania de metrou extinde Magistrala 4 cu 2,1 km, prin construirea a două staţii noi de metrou Laminorului şi Străuleşti, un depou, un terminal multimodal şi o parcare de tip Park & Ride.
"Conform strategiei de dezvoltare a reţelei de transport cu metroul şi în baza programului de investiţii al Ministerului Transporturilor şi Metrorex, în cel de-al patrulea trimestrul al anului 2016 urmează să fie pus în funcţiune noul tronson de metrou Secţiunea Parc Bazilescu – Lac Străuleşti, de pe linia 4 Gara de Nord – Lac Străuleşti, în lungime de 2,1 km cale dublă, două staţii, 1 depou şi o parcare Park&Ride", spune Marin Aldea, directorul general al companiei.
Potrivit lui, necesarul de personal operativ estimat în vederea exploatării noului tronson de metrou, conform normativelor în vigoare, este de 342 salariaţi (de la 4.218 la finele anului 2015 până la 4.560 la finele anului 2016).
"Toţi urmează să fie încadraţi pe funcţii operative de mecanici, impiegaţi de mişcare, controlori acces, casieri, electromecanici de automatizări şi telecomunicaţii, electromecanici instalaţii generale şi electrice, mecanici întreţinere cale de rulare etc. Încadrarea şi pregătirea acestora pe post trebuie făcută eşalonat, începând cu luna octombrie 2016", precizează şeful companiei de metrou.
La stabilirea numărului de personal s-a ţinut cont de necesitatea îndeplinirii programului de întreţinere şi reparaţii periodice, necesar menţinerii în exploatare a metroului, în condiţii de siguranţă şi confort pentru publicul călător, explică oficialul Metrorex.
Comisia Europeană a aprobat o contribuţie financiară în valoare de 83 de milioane de euro din partea Fondului de Coeziune la proiectul major ,,Extinderea Liniei de Metrou 4, secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti", care face parte din Programul Operaţional pentru Transport. Valoarea totală a proiectului este de aproape 100 de milioane de euro.
Metrorex are un buget total de circa 2,2 miliarde de lei în 2016, din care 1,4 miliarde de lei pentru investiţii. 82% din bugetul de investiţii, adică 1,15 miliarde de lei reprezintă fonduri externe nerambursabile, europene.
Compania are în derulare mai multe proiecte de extindere a reţelei, dintre care cel mai important este, în acest moment, magistrala V din cartierul Drumul Taberei.

http://www.economica.net/mobile/metrorex-angajeaza-342-de-persoane-pentru-operarea-noului-tronson-parc-bazilescu-lac-straulesti_119869.html

Horațiu 87

Comisarul european Corina Crețu a semnat eșalonarea proiectului privind extinderea Liniei 4 de metrou

Comisarul european pentru Politică Regională, Corina Crețu, a semnat eșalonarea în două faze a proiectului privind extinderea Liniei 4 de metrou din București, secțiunea Parc Bazilescu - Străulești, între perioadele de programare 2007-2013 și 2014-2020, se arată într-un comunicat al Reprezentanței Comisiei Europene din România remis, miercuri, AGERPRES.

'Comisarul European pentru Politică Regională Corina Crețu a semnat astăzi, 8 iunie 2016, decizia privind modificarea proiectului major 'Extinderea Liniei 4 de metrou, secțiunea Parc Bazilescu — Străulești'. Decizia vizează eșalonarea proiectului în două faze, între perioadele de programare 2007-2013 și 2014-2020. Faza I este încadrată pentru finanțare europeană în perioada 2007-2013, iar valoarea eligibilă a acesteia este de aproximativ 65 de milioane de euro, din care peste 55 de milioane de euro reprezintă cofinanțare din partea Uniunii Europene', se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, valoarea inițială estimată a întregului proiect este de 97,7 milioane de euro.

'Este un proiect important pentru București, pentru transportul public din capitală. Aproximativ 50 de mii de locuitori ai cartierelor Bucureștii Noi și Chitila se vor bucura de acces direct la sistemul de metrou. Populația din nord-vestul Bucureștiului și cea din orașele Mogoșoaia, Buftea și Chitila va beneficia, de asemenea, de acces mai ușor la rețeaua de transport de mare capacitate. Acest proiect va contribui la creșterea confortului locuitorilor Bucureștiului prin decongestionarea traficului și reducerea poluării', a declarat comisarul european pentru Politică Regională, Corina Crețu.

Extinderea actualei Linii 4 de metrou din București cu un segment în lungime de 1,89 kilometri va reduce cu aproximativ 65% timpul de călătorie cu transportul public de-a lungul coridorului corespunzător acesteia și se estimează că va fi utilizată de peste 3,6 milioane de pasageri pe an.

Acest proiect major face parte din Programul Operațional ,,Transport", Axa prioritară 1 ,,Modernizarea și dezvoltarea rețelei de bază TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport și integrării acestuia în rețelele de transport ale Uniunii Europene" și se derulează prin Fondul de coeziune.

http://www.agerpres.ro/economie/2016/06/08/comisarul-european-corina-cretu-a-semnat-esalonarea-proiectului-privind-extinderea-liniei-4-de-metrou-15-48-15

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1239-09-07-2016

Quote
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, și-a început mandatul printr-o vizită de lucru efectuată astăzi, 09.07.2016, pe principalele șantiere din Municipiul București.
La Metrorex, au fost vizate Magistrala 5 (stațiile Eroilor 2 și Favorit), precum și Magistrala 4 (stația Străulești).
(...)
Pe Magistrala 4, a fost deja eliberată Autorizaţia de Construire pentru Terminalul Multimodal Străuleşti și au început lucrările de realizare a acestuia. Progresul fizic al tuturor lucrărilor este de 75%. La sfârșitul anului 2016 stațiile Laminorului și Străulești vor fi funcționale (astfel la rețeaua de metrou existentă, pe tronsonul Gara de Nord - Parc Bazilescu, în lungime de cca 5,6 Km se vor adăuga încă 2,1 Km cale dublă), iar în primul semestru din 2017 vor fi date în folosință atât Depoul, cât și Terminalul Multimodal.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1835525620009652.1073741908.1525742790987938&type=3

Quote
Vizita Ministrului Transporturilor, Sorin Buse - M4 si M5.
By Ministerul Transporturilor România · Updated 3 hours ago
,,Orice întârziere ori problemă care apare vreau să-mi fie raportată, pentru a găsi o soluție împreună, în mod realist și transparent. Vă acord tot sprijinul, sunt disponibil 24 de ore din 24, însă am nevoie de seriozitate.
În România este mult de lucru, dar pe viitor ne alegem partenerii care sunt profesioniști, care respectă termenele încadrându-se în costurile angajate. În mandatul meu, profitați de faptul că sunt inginer cu experiență managerială și înțeleg problemele care pot apărea în derularea unui proiect. Profitați de acest parteneriat", le-a transmis Ministrul Transporturilor, Sorin Buse, echipelor aflate pe santierele Magistralelor M4 si M 5.







(Sper ca am separat corect pozele M4 si M5 postate pe FB...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

La statia Straulesti au eliberat gardurile de plasa de pe santier, au ramas doar la capete. Un zvon de pe Forumul Metrouusor arata deschiderea traficului pe bulevard in acest week-end peste statia Straulesti. Oricum ne apropiem de moment.

GDPR

In bilantul de la sfarsitul mandatului ministrului Costescu se mentioneaza urmatoarele: "Au fost identificate soluţii privind realizarea iluminatului stradal în zona staţiei Străuleşti astfel încât se va demara refacerea în variantă finală a carosabilului pentru deschiderea circulaţiei pe această zonă până la sfârşitul lunii iulie."

panzer

Incet incet invatam. La M5 probleme cu iluminatul. La M4 deja au stiut. Oricum santierul lui M4 a fost mult mai decent si mai rapid decat al lui M5.

Sunt curios daca problema cu lifturile va aparea si la Piata Sudului, daca au tras concluziile necesare de la PPL.
Asta pentru ca pasarelele pietonale din Pipera repeta chiar toate greselile pasarelelor de pe DN1: pot fi usor daramate de o basculanta (rezulta morti) si nu asigura accesul persoanelor cu handicap (rezulta trecere de pietoni fix sub pasarela, deci inutile).