Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

naivu


florinalba

Intrebare. de ce sa mai bagi traficul de pe DN pe directia Teius Alba Iulia pe sub Pod cand poti foarte simplu sa-l treci peste pod? Daca lasi  bretea scurta in sensul giratoriu doar pentru traficul din directia Teius - A1  e rezolvata problema.

zuma80

Si iesirea de pe A10 spre Teius cum o faci?
Pentru A6!


ciprebbe

Nu mai are rost sa ne stoarcem creierii cu variante la Alba Nord, se termina pasajul si se va circula in varianta finala pe el si pe breteaua de incarcare/ descarcare A10.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Filmarea API de ieri inainte de deschiderea circulatiei.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mariansb

Azi dimineată pe la 9 am venit de la Sibiu la Alba Iulia, având treabă în centru.
De la Lancram,  Waze-ul îmi ruta pe DN, distanţa fiind 12 km, pe autostradă, pe la Alba Sud îmi arăta 16 km.
Ca să îmi fac o primă impresie, am mers pe autostradă până la Alba Nord, apoi am întors  prin cele 2 giratorii( Astoria şi intrarea pe vechea centură) şi am intrat din nou pe A10 până la Alba Sud. De acolo spre centru am mers pe centură, apoi am traversat calea ferată şi am continuat prin strada Mărăşeşti.
Se lucra la gard undeva cu 2-3 km înainte de Alba Nord. Un utilaj împrăştia sare la podul peste Ampoi, unde era parţial îngheţat.
Se lucra şi la giratoriul de la Alba Sud. Acolo era coloană dinspe Partoş.
Lumea înca nu ştie , ignoră că e autostradă, pentru că erau mai multe maşini pe centură decât pe A10
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

florinalba

#23212
zuma80. prin sensul giratoriu, la fel cum va fi si dupa ce se termina autostrada. Eu zic ca este foarte clar.

horatiu.cosma

Vreau să fac o rectificare legată de acea hidroizolație buclucașă de pe un sens al podețului de la Oarda: se pare că Pizzarotti într-adevăr a făcut-o în cele 24 de ore dintre filmările lui AlinC  :D. Pentru restul "derogărilor" despre care am vorbit, timpul ne va spune ce și cât va trebui refăcut.

StefanCelMare

Pe direcția Turda spre Sebeș, am senzația că mulți preferă centura cel puțin până la Alba Sud, pentru că li se pare ciudat să întoarcă de la girația Alba spre A10.
Asta s-a văzut și la live-urile de la deschidere făcute de CNAIR din dronă la nodul Alba Nord. Puțini intrau pe A10, mai mulți ieșeau venind dinspre Sebeș.
Presimt că în timp situația se va echilibra.
Iar odată ce se va construi și lotul 2, și va fi continuu Aiud-Alba-Sebeș, majoritatea traficului va fi pe A10.
Interesant comportamentul șoferilor, cred că este o combinație de obișnuință și neștiință (calculul mental rapid că nu merită să întorci - deși eu zic că ar merita).
Aș fi curios de o filmare la girația de la nod Alba Sud, dacă acolo intră lume spre Sebeș.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

voicul

^E o filmare cu montarea semnului spre Cluj in giratoriul de langa Lancram, deci pe A10, dar cred ca inca multi nu il inteleg.
Adica ei sunt obisnuiti ca pe acolo merg spre A1, cred ca e o greseala, mai ales ca e pe fond galben.

Comportamentul se schimba in timp.
S-ar putea pentru AB S sa fie mai Ok sa mergi pe DN (sa nu mai intorci prin Partos/posibil sa stai la bariera).
Pe de alta parte traficul spre Turda deja foloseste tot ST1 si nu mai aglomereaza DN-ul.

horatiu.cosma

O să dureze câteva zile până se reglează lucrurile, haideți să vedem cum va arăta traficul săptămâna viitoare, atunci va fi mult mai clar ce și cum va arăta traficul până la următoarele deschideri.

adrian sibiu

#23218
@AkaManah finalizarea podului peste A1 este esențială,doar prin finalizarea  lui se vor clarifica toate conflictele existente acum la Alba Iulia Nord .

dan tm

Am dat peste anuntul ăsta de la trenuri, dar se potriveste aici la autostrazi. Nu am dat mult in urma sa vad daca s-a mai postat.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5511-30-noiembrie-2020-conditii-speciale-de-circulatie-intre-statiile-teius-coslariu-teius-pod-mures-in-zilele-de-02-03-decembrie-2020-si-07-08-decembrie-2020

COMUNICAT DE PRESĂ


Condiții speciale de circulație între stațiile Teiuș - Coșlariu, Teiuș - Pod Mureș,

în zilele de 02 - 03 decembrie 2020 și 07 - 08 decembrie 2020


Bucureşti, 30 noiembrie 2020

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, în zilele de 02 - 03 decembrie 2020 și 07 - 08 decembrie 2020,circulația trenurilor pe distanțele Teiuș - Coșlariu și Teiuș - Pod Mureșse va desfășura în condiții speciale, prin transbordarea călătorilor cu mijloace auto.



În zilele de 02 - 03 decembrie 2020 și 07 - 08 decembrie 2020, S.C. AKTOR S.A va executa lucrări de amplasare a grinzilor pe pasajul rutier superior, aferent nodului rutier din zona stației Teius,parte atronsonului de autostrada Sebeș – Turda,lucrări care necesităînchiderea totală a circulației feroviare pe distanțele Teiuș - Coșlariu și Teiuș - Pod Mureș (în direcția Blaj),între orele 11:40 – 15:40.

S.C. AKTOR S.A, constructorul care va desfășura lucrările sus-menționate, va asigura transbordare cu mijloace auto a călătorilor din următoarele trenuri:

¨IR 1745 (care va circula ca tren IR 12745) - transbordare pe distanța Copșa Mică – Teiuș. Călătorii vor fi preluați de pe platforma din spatele clădirii stației și vor fi debarcați pe platforma din spatele clădirii de la Teius. Autobuzele vor mai opri în spatele stației Blaj pentru debarcare/îmbarcare călători, conform orarului de mers al trenului 1745.

¨IR 1746 (care va circula ca tren IR 12746) - transbordare pe distanța Teiuș - Copșa Mică. Pasagerii vor fi preluați de pe platforma din spatele clădirii stației și vor fi debarcați pe platforma din spatele clădiri de la Teiuș. Autobuzele vor mai opri în spatele stației Blaj pentru debarcare/îmbarcare călători, conform orarului de mers al trenului 1745.

¨Regio 3511 (care va circula ca tren R 12325) - transbordare pe distanța Blaj – Teiuș. Călătorii vor fi preluați de pe platforma din spatele clădirii stației și vor fi debarcați pe platforma din spatele clădiri de la Teiuș. Autobuzele vor mai opri pe traseul rutier pentru îmbarcare/debarcare călători din Hm Crăciunel și PO Cistei (preluarea calatorilor se va face din stațiile de autobuz, aferente celor două localități), conform orarului de mers al trenului 3511.

¨Regio 3514 (care va circula ca tren R 12326) - transbordare pe distanta Teiuș - Blaj. Călătorii vor fi preluați de pe platforma din spatele clădirii stației și vor fi debarcați pe platforma din spatele clădiri de la Teiuș. Autobuzele vor mai opri pe traseul rutier pentru îmbarcare/debarcare călători din Hm Crăciunel și PO Cistei (preluarea călătorilor se va face din stațiile de autobuz, aferente celor două localități), conform orarului de mers al trenului 3511.