Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

teoretic, centura eforie este 2+1 cu banda mediana alternand. Doar ca nu schimba intotdeauna semnele.
dar chiar si asa, Eforie Nord s-a intins mult dupa aceasta centura, astfel incat acum trece prin ras si este intretaiata de foarte multe stradute si plina de treceri de pietoni.
Pe varianta prin oras nu se poate trece in sezon. e mai rau ca la sinaia.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Mda ... una peste alta cred ca ne luam adio de la A4 continuata pana in Vama Veche. :rip:

dr4qul4

Daca mai ramane Rus mult cred ca ne luam adio de la autostrazi punct.

Parca vad ca o sa ajungem sa-l regretam pe Sova  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Uitati-va ce au realizat in ultimii 25 de ani celelalte tari foste comuniste in materie de transporturi. Eu nu o sa regret pe niciun ministru de la transporturi. Incepind cu carmaciu' care de acum 20 de ani latra ca Romania nu are nevoie de autostrazi si pana la ultimul. Toti dar toti, fara deosebire de nationalitate, religie, sex, aparteneta politica samd, au contribuit, voit sau din prostie la subminarea acestui sector de atata importanta pentru Romania.

Va reamintesc unul din cele cinci capete de acuzare pentru care Nicolae Ceausescu a fost judecat, condamnat si executat in decembrie 1989 a fost subminarea economiei nationale.

Scuze de off dar in lipsa de planuri pentru o autostrada pana in Vama Veche mai divagam un pic si noi.

vancouver

Pe mine nu m-ar deranja neaparat lipsa continuarii A4 spre sud si as suporta poate de 2-3 ori pe an si dopul de la Eforie.
Si sunt de acord inclusiv ca drumul actual face fata pentru inca 10-15 ani in afara week-endurilor estivale.

DAR HEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Se continua A4 spre nord !!!!!!! CAT DE MARE ESTE INEPTIA???? Spre nord avem o medie de 2000 vehicule pe zi, cu zile de maxim 4000-5000 in sezon, la care oricum fara nici o problema face fata drumul actual... Dar oricum, dupa aceeasi teorie a voastra, nici nu trebuie sa luam in seama acele varfuri. Ori in afara verii avem si sub 1000 de vehicule intre Babadag si Tulcea.


ALOOOOOO. VOI NU VEDETI CA NE AFLAM INTR-UN FILM GRESIT. Sunteti orbi, de ajungeti sa luati apararea acestor jalnici... Spre sud, de la Agigea la Eforie Sud avem 5000 de masini PE ORA!!! PE ORA, intelegeti???? Spre Tulcea doar in zile exceptionale avem acelasi numar de masini pe toata ziua.

Pe DN39 Agigea-Costinesti aveam acum varfuri de 50.000-60.000 vehicule pe zi si in 10 ani este de asteptat sa avem si 100.000 de vehicule pe zi. Aici nu facem autostrada, dar facem unde avem maxim 5.000. :bash: :bash: :bash:

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

Nu mai vorbesc ca ineptia spre nord este si mai mare, pentru ca traficul Constanta-Braila/Galati are la dispozitie 3 rute si daca undeva ar aparea o aglomerare se poate opta pentru alta ruta:
- pe la Harsova
- pe DN2D - cea mai scurta, cu bac la Braila
- pe la Tulcea, apoi cu bacul la Braila sau la Galati

Plus: cum intretii un drum express Cta-Tulcea-Braila, ca taxa nu poti pune. Chiar si fara taxa multi vor prefera drumul extrem de liber si mai scurt DN2D, dar cu taxa... Pentru camionagii e un ocol urias si ei tot cu 90km/h merg.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

tot ce mai putem spera e ca se vor reanaliza la momentul lansarii fiecarui proiect...exact ce cum si pe unde se va face.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

 DN39 este totusi un drum 2x2, asemanator cu DN1 intre Ploiesti si Comarnic, dar cu trafic mult mai scazut. Constanta nu este Bucuresti si nici Mangalia nu este Ploiesti sau Brasov. Pentru cine nu a mers pe DN39 in afara sezonului, nu stie ce vorbeste. Dupa Agigea traficul se rarefieaza  rau de tot, sunt perioade in care trece o masina la 5 min., si mai trebuie sa tinem cont ca intre Constanta si Mangalia sunt putine localitati si cu numar destul de locuitori. Traficul de marfuri intre Constanta si Mangalia este destul de mic, dar Constanta-Moldova  via Braila cu un viitor pod plus un drum expres are totusi potențial.  Si pentru cine nu stie marea majoritate a locuitorilor Dobrogei sunt cu rădăcini Moldovenești.

Harry

In clipa de fata A4 nu are rost sa o prelungesti nici spre nord dar nici spre sud. nu e trafic. Lasam la o parte localitatile lipite de Constanta care genereaza trafic spre si dinspre oras. Dincolo de Tuzla in sud si Navodari in nord nu exista trafic atat de mare incat sa fie necesara o autostrada. Trebuie facut un bypass cu 4 benzi agigea eforie techirgiol printr-un upgrade al DJ-ului si pe viitor largirea la 4 benzi a soselei CT-TL.
Exista deja autostrada care intra in port, spre cele doua aeroporturi soselele au 4 benzi asa ca nu prea are rost o prelungire a A4 cel putin nu acum.

Tavi

Da Harry. Bypass decent si case closed pana o bubui traficul de marfuri catre Dobrich/Varna. Corect si ce spune cezar-mario2012 ca in afara de w/e cand se circula ca oaia in turma alt necesar nu apare pentru moment acolo.

Ionut, propun schimbarea numelui topicului in A4 Constanta bypass sau A4 Ovidiu - Constanta bypass - Agigea.

cezar-mario2012

#385
Eu sincer nu vad o explozie a traficului de mărfuri intre Constanța,  Dobrich si Varna. Ce schimburi de marfuri am putea avea? Industria Dobrogei (atât in România și Bulgaria) este axata pe turism, activitate portuara, ciment si agricultura. Din multe puncte de vedere bulgari stau mai bine. Bulgaria exporta grâul produs in Dobrogea lor prin Varna, portul din Burgas a fost concesionat unei firme chineze ce vrea sa-l foloseasca pentru trimetere de marfuri catre vest prin A1. La Varna a inceput contructia unui Hub intrenodal auto-feroviar-naval-aerian. Iar turismul de la ei este la alt nivel fata de al nostru.  Wizz de exemplu zboara din Varna si din Burgas catre occident, curse regulate nu chartere. Avantajul nostru este doar numărul mare de locuitorii ce au nevoie de chinezăriile ce vin prin Constanța.  Noi suntem cam vreo 19-20 de milioane,  iar ei doar vreo 7, 5 milioane,  deci o piata mult mai mare pentru chinezarii.

Harry

#386
Te contrazic. Graul bulagrilor ca si al multor alte state este exportat prin portul Constanta. Fordurile si Daciile la fel , petrolul. Nu sunt numai activitati de export ci si activitati de import pe care le desfasoara nu numai Romania ci si alte state.  Te opresti la Varna cand defapt comertul se desfasoara pe ruta Constanta - Istanbul.

In al doilea rand se scrie HUB si nu HAB. Iar ce construiesc ei la Varna e mizilic. Porturile lor nu au capacitatea de depozitare preluare si transport a marfurilor pe care o are portul Constanta. Chiar si pe containere WDP se pregateste sa dubleze capacitatea CSCT-ului.

Aberatia cvu radacinile mldovenesti ale Dobrogenilor ma face deja sa rad. Bati campii grav. Nu avem ce sa aducem din moldova sau ucraina in afara de tigari de contrabanda si curve. Asa ca o autostrada spre nord e complet inutila.

Mai informeaza-te inainte sa vorbesti aiurea.

radutm

Nu vad de unde atata incrancenare. Lucrurile pot evolua si in alte directii. Spre exemplu, UE poate favoriza proiectele de infrastructura transfrontaliera intre noile tari membre si cum podurile nu s-ar incadra in anumiti parametri, ar putea sa propuna si sa se accepte autostrada constanta - varna, pe care noi trebuie sa o avem planuita, macar pe hartie. deci eu n-as lua-o asa radical pe considerente de trafic pentru ca banii care vin dinspre ue au o mare componenta politica (nici noi nici bulgarii nu avem de fapt bani de autostrazi, suntem prea saraci). de altfel, lucrurile care se intampla acum in est ay determinat o intreaga regandire a strtegiilor pe frontiera de est a UE si nu este exclus sa vedem redesenari. ori noi trebuie sa fim pregatiti si pentru alte scenarii in afara de cel legat de trafic
cont inchis

cutter

A reapărut A4 Sud (Constanța-Vama Veche) în Master Plan.

stangabriel