Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

athosga

Quote from: athosga on November 25, 2022, 04:25:40 PMDesi filmul arata doar podurile, asta inseamna ca noua varianta este racordata. Cand se va da drumul?

Raspunsul ar fi fost: "chiar acum". :)

District EA

Quote from: Ovii Stîngaciu on November 25, 2022, 05:58:21 PMAstăzi 25.11.2022 s-a deschis firul nou între Milova și Bârzava Nouă! Este prima varianta cu podurile peste Mureș care e deschisă! Deocamdată se circulă cu restricție de viteză din cauza ca linia este noua și trebuie să treacă mai multa vreme ca restricția de viteză sa fie ridicată.










Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Poate va aduceti aminte ca cosmarul circulatiei pe un singur fir pe Sighi-Sim (in prezent a ramas asa pe Blaj-Barabant) urma sa se incheie la sfarsit de decembrie. S-a amanat pe 1 martie. La 10 ani, doua luni ce mai conteaza :lol:  Din fericire pe Simeria-614 si Bv-Sighi vom avea centralizari provizorii cu intrare/iesire pe 2 fire, deci cosmarul va lua sfarsit forever and ever...

De mare interes este centralizarea din statia Coslariu Nou care, daca bine inteleg este deja CE cu TMV si (poate din cauza asta) nu face parte din contractul de centralizare aflat in derulare. Se aude ca se discuta cum sa fie conectata si centralizarea asta la intregul proiect. Cam tarziu, daca e asa. Poate stie mai multe @motorzbh

O observatie a lui @alexV este ca noua varianta care ocoleste ambele statii din Coslariu va fi posibil directa. Daca e asa, firele care parasesc coridorul spre Teius vor fi abatute?

PS. @billy752-istu  imi spune ca, fiind TMV, chiar se intra cu 100 pe abaterea spre Coslariu Pod Mures. Pacat ca InterCity merge la Teius si freaca menta acolo juma de ora

Andi

Da, varianta de la Coslariu e directa in ambele capete iar liniile de ramificatie din ambele capete sunt cu viteza sporita. Intercity-ul intra in Teius dar am fi putut avea macar perechea 346/347 care sa circule direct pe varianta de viteza insa din pacate ramane tot prin Podu Mures si cel mai probabil nu se va schimba trasa pana in decembrie 2023.


shift2rail

@Andi: Dacia ocoleste in continuare prin Teius? Infofer.ro nu indica nicio oprire intre Blaj si Alba Iulia...

cristi5

O filmare din cabina pe pagina lui Gheorghe Falca. A devenit brusc specialist in CF. Ca sa explice faptul ca trenul merge incet pe poduri, zice ca viteza medie pana la Savarsin e 160. No, ce sa zic, facepalm.

https://fb.watch/h2R89uXXBq/

Andi

@shift2rail Nu prin Teius, ci prin Coslariu Podu Mures-Coslariu

Captura din livretul 2022-2023:


Xenos

Dar de ce nu circula in sfarsit pe racordul de viteza?! Nimic bun in acest nou mers al trenurilor...inadmisibil...

Spre comparatie: Germania (cine nu stie germana sa se uite doar la imagini...)


shift2rail

^ guys, im afraid im completely lost:

consideram linia prin Podu Mures-Coslariu drept  varianta nou construita, ( spre deosebire de vechiul bypass via Teius)

Exista de fapt doua trasee Podu Mures -Coslariu, unul "lent" (folosit acum de Dacia, dupa cum a clarificat @Andi) si altul "de viteza"( Dacia in 2023/24)?

Andi

Varianta Podu Mures-Coslariu a existat si inainte insa acum traseul este usor mutat mai la nord (curba mai stransa): https://www.google.ro/maps/@46.178138,23.683502,461m/data=!3m1!1e3

Am facut rapid o schita pe Google Maps pt a clarifica unele aspecte



Cu verde avem traseul cel nou pe care ar trebui sa se circule direct fara a mai intra in Podu Mures si Coslariu, cu rosu avem actualul traseu pe care circula trenul 346/347 fara a intra in Teius iar cu galben este linia spre Teius

dan tm

Noul racord Coșlariu-Coșlariu Gr Podul Mures face parte din statia Coșlariu si Ram Coșlariu este accesul în triaj? că sînt cam nedumerit.

TibiV

Va reamintesc doua filmari facute de @AlinC in urma cu doi ani, mai exact pe 17 decembrie 2020.
Prima cu "celebrarea" de catre Pizzarotti la "finalizare varianta Coslariu"

A doua filmare incepe cu noua varianta (absolut noua) Coslariu.
Iar de la 08.00 se vede "noua" varianta P.Mures-Coslariu - "noua" in sensul ca traseul a fost mutat ~100 metri mai la nord.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Completez colectia de filmari "de la altii".

De data asta iau 2 filmari din zona Simeria, de la Road Runner 1821

"Bucla de la Simeria cu trenul, Septembrie 2022"

Si o filmare "proaspata", de luna asta... "Gara Simeria cu trenul, Noiembrie 2022":
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Quote from: Xenos on November 27, 2022, 06:27:34 PMDar de ce nu circula in sfarsit pe racordul de viteza?!

Pt ca nu e gata centralizarea, asa cum am scris mai sus. Termen martie.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg400309#msg400309

Tot cum am zis mai sus, o problema acum e ca statia de la mijlocul liniei rosii (Coslariu nou) nu e prinsa in contractul pt noua centralizare.

Inainte de reconstructie racordul rosu a avut o varianta mai veche, cu curba mai stransa. Racordul actual se poate aborda cu 100, probabil de aceea s-a schimbat un pic traseul acolo.