Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Noi imagini de pe tronsonul Sighișoara-Brașov.
Veștile sunt bune după părerea mea, de la Sighișoara la Cața se lucrează intens. Aș spune că după estimarea mea se lucrează pe mai bine de jumătate din lotul Sighișoara-Cata.

























Powered by API/PUM imgur uploader


razvan96


alinuttt


razvan96


alinuttt

Pe Cața-Apața au început să apară marcajele.

Apața - Brașov -  primele două poze sunt din Feldioara, iar următoarele de la Bod spre Brașov:
















Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

#7071
Pe Cața- Sighișoara se lucrează într-un ritm alert , felicitări Arcada, iar pe Brașov - Apața se mișcă cam greuț. Îmi plac primele poze . Mă miră faptul că nici într-un an au început să pună amplasamentele noi pe Cata- Sighisoara. Sa vedem ce va fi
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

marcelbanu

05 februarie 2021
km490, Mintia h sau Halta Termocentrale Mintia
Mutare fibră optică de pe firul doi pe firul unu...
























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

TibiV

Intamplator am dat de filmarea asta: Păuliș Ghioroc - 9 II 2021



Si asta, un pic mai veche: Radna - Păuliș (secvențe) 28.01.2021

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


dragos76

Întrebare: de ce după reabilitare macazele de la intrarea din stații, care permit trecerea de pe un fir principal pe altul, nu se mai fac în formă de X ci sunt puse în succesiune?

dan tm

SInt chestiuni pur tehnice, in general mai nou  si la reparatii mai putin pretentioase se elimina traversarile (cred ca la asta te referi cind spui X) si se introduc diagonale.

Phenol

Se mai vorbea ca cele in X au o durata de viata mai scurta, nu stiu daca are vreo baza afirmatia.

dobrogean

La incrucisare exista o zona de discontinuitate suplimentara (de genul celei de la inima de incrucisare). La acea discontinuitate se produce asa numita "lovitura de berbece", adica contactul dur dintre roata si sina. De aici viata mult mai scurta a unor macazuri asezate in X. Tot de aici a aparut si idea de "inima mobila", ca sa evite lovitura de berbece.

frunzaverde

Plus probleme (similare) cu riscuri de agatat pantograf in zona de incrucisare, plus probleme de intretinere daca traficul e asimetric (vei avea uzuri asimetrice la inimile de incrucisare si la cruce). TDJ-urile clasice sunt insa mai usor de instalat decat doua bretele, mai ieftine per total, si, pe vremuri, mai usor de centralizat (dependinte mai usor de facut mecanic sau cu relee).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!