Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

@Doja din surse din CFR SA (dar indirect pt ca CFR SA s-a suparat pe noi pentru pozitia cu bolovanul de la Batuta) stiu ca la Micia vor sa se limiteze la aliniamentul existent. Pentru aia nu trebuie arheologie. Dar trebuie o constructie speciala (nu mai tin minte termenul) ca sa se poata limita fix la aliniamentul existent, care deci trebuie proiectata, avizata in CTE, trebuie schimbat AC, deci va dura.

Eu sunt cat pot de deschis cu sursele mele (e munca de serviciu secret cu statul roman, secretomania e la loc de cinste). As aprecia (si banui ca si colegii), mai multe amanunte despre Micia si altele, daca le ai.

Spui "la anu in mai". Ce se intampla in mai 2023?

"Retea de inalta" tensiune. Unde anume? Te pot ruga sa ne indici minutul pe filmare?

"O gramada de lucru la suprastructura". Pentru mine nu arata departe de Conop, care se deschide in noiembrie, dar poate nu m-am uitat bine. Recunosc ca nu am ochiul format.

Poate am fost prea optimist cu noiembrie (ce sa faci, fara optimism ne tampim de cap cu CFR vom vedea cum misca suprastructura in urmatoarele saptamani), dar ar fi fain sa intelegem mai exact ce mai e de lucru. Multumesc anticipat pentru orice date ne mai poti da.

cristi5

Cred c-am inteles cum e cu utilajele. Pe o distanta asa mare ca cei 5 km de poduri, linia trebuie construita din aproape in aproape, venind cu fir nou dintr-o statie cu utilaje, materiale, etc. Si firul nou trebuie sa fie cel care sa permita intrarea pe varianta fara sa incurce traficul pe firul celalalt. Adica
- daca varianta e spre *sud* fata de traseul actual, firul cu care se vine pe varianta trebuie sa fie firul din *sud* (2).
- daca varianta e spre *nord* fata de trasul actual, primul fir construit pe varianta e firul nordic (1)

La varianta asta avem ambele cazuri:
- Ilia->Branisca e varianta spre sud, deci firul 2. Trebuie venit din Ilia cu fir 2 , intrat pe cele doua poduri vestice si ajuns pana la intersectia cu traseul actual, langa halta noua Branisca.
- Mintia-> Branisca e varianta spre nord, deci planul initial era sa vina din Mintia cu firul 1 (cum au venit pana la halta Mintia), intrat pe varianta spre Vetel (balastiera) si conectat cumva cu fir 2 la Branisca (probabil inflexiune undeva). Dar incurca Micia, si evident au renuntat la planul cu firul 1 cand au facut inflexiunea 1->2 de la halta Mintia.

Dar Ilia->Branisca se poate executa fir 2 ca mai sus, corect @Doja? Deci se pot construi vreo 4 km de fir nou pe doua poduri, *dupa* ce se construieste vreo 6 km de fir 2 Ilia->racord. Deci este front de lucru acolo pe vreo 10 km.

Pe Mintia->Branisca, vad doua posibilitati
a) cu *traficul inchis* intrat cu utilaje pe fir 2 Vetel->Branisca (de la racord la halta Branisca, cam 1,5km) si conectat cu firul 2 Ilia->Branisca. Banui ca ajung cateva zile de trafic inchis pt 1,5km de linie? Rezolvat zona Micia ulterior.
b) rezolvat Micia mai intai... Dar nu stiu exact in ce ordine ar lucra. Acolo trebuie construit fir special pe zona castrului, deci alta tehnologie.

Deci da, nu foarte curand. Si inca de liniile de inalta tensiune nu am vorbit...


MariusIonescu

Situaţia la zi:

Deva-Ilteu:

Ilteu-Glogovăţ:

District EA

S-au mai pus cele două clipuri exact cu o pagină în urmă: pag. 624 chiar de cel ce le-a filmat.

ALEXCFR

Începând de la noul mers al trenurilor 2022-2023 vitezele de circulație vor fi de 150 pe Sighisoara Blaj,Alba Iulia Simeria,Ghiroc Curtici,120 pe Simeria Mintia, Gurasada câmpuri Surduc, Ilteu Varadia,Barzava Noua Ghiroc .

cristi5

Multumim  @ALEXCFR !

Asta inseamna ca se deschide varianta Conop. Raman cu fir vechi sau neterminat:
- Mintia-Vetel-Branisca-Ilia  (varianta cu 3 poduri Vetel blocata in partea estica de Micia). Fir nou de la racord la Ilia.
- Ilia-Gurasada, blocata de intarzierea demolarii actualului pasaj DN7. Este fir nou, dar sub pasaj e fir provizoriu
- Campuri Surduc-Ilteu (varianta Salciva, dar fir reabilitat pe traseu vechi)
- Varadia-Barzava (varianta Batuta, nu stiu in ce stadiu e reabilitarea firului pe traseul vechi)

Sper ca ridicarea la 150 Sighisoara-Simeria inseamna ca din 2024 va fi 160, mai ales ca asteptam si noile rame de 160.

cristi5

Quote from: cristi5 on August 27, 2022, 05:57:44 PMExproprieri pe Sim-614 dupa 5 ani...
Ar fi interesant de aflat unde exact.

A cautat @oc7avian dupa numarul cadastral si a gasit 4 zone
- la Vetel la balastiera. Va amintiti pe filmare locul unde camioanele trec prin terasament. Cred ca e parcela 61631 de mai jos:

- pe varianta intre Vetel si Branisca, cateva parcele mici, poate pt drumul de intretinere
- pasajul rutier de la Mintia (rampa dinspre sud)
- pasajul rutier de la Deva

cristi5

Vedere Sentinel 2 (link), la 26 august. In stanga (vest) fabrica de boltari. Se vad portalele spre Homorod si Ormenis, traseul CF nou la vestul statiei Racos, lucrari la podul peste Olt intre statie si tunelul spre Ormenis, si drumuri de santier...

Se vede si la vest de Mateias traseul celor 2 fire spre Rupea, care nu sunt paralele cu firele spre tunelul Homorod.

Petele care se vad in fabrica sunt componentele TBM1 "Alexa" (75% din el e acolo). Va fi dus la portalul spre Ormenis in octombrie.

Scutul si capul taietor al TBM vin in octombrie, pe vapor pina la Constanta si apoi transport agabaritic.



Un timelapse cu zilele senine din mai pana astazi.



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Vetel si Micia din mai 2018 (cand au inceput lucrarile) pana azi. O poza pe luna



RobertH

Apropo de zona Vetel unde e balastiera cu camioanele care inca folosesc drumul peste terasament.

Noul acces va fi prin drumul de intretinere care merge paralel cu calea ferata si apoi o ia pe sub pod. Acum e pus si pe harta API : https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.907/22.795/0

Exista un pasaj spre noua statie Vetel dar e doar pasaj pietonal : https://www.openstreetmap.org/way/1090604748 .

GIV

care este lungimea totala a tunelurilor ce vor fi sapate cu TBM?

Cetatean

Quote from: ALEXCFR on August 29, 2022, 11:06:08 PMÎncepând de la noul mers al trenurilor 2022-2023 vitezele de circulație vor fi de 150 pe Sighisoara Blaj,Alba Iulia Simeria,Ghiroc Curtici

Sunt foarte curios de timpul pentru Simeria -Sighisoara!

Xenos

Se va circula in sfarsit pe racordul nou intre M 300 si M 200, zona Coslariu? Asta ar face rebrusarea in Teius inutila pentru trenurile spre Arad si ar economisi timp. Vagoane se pot atasa si dezatasa si in Alba-Iulia, daca e neaparat cazul.

montaniardul

#9374
@Doja am mers eu pe distanta Sighisoara Deva (178 km) in iarna si am facut in jur de 2 ore si 35 minute. Intre Simeria si Deva este diferenta de 9-10 minute (9 km) fara a lua in calcul timpul de stationare.