Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rio tinto

Ce se mai aude de noul racord Coslariu?

Tare m-as bucura sa vad la vara trenul 346/347 folosindu-l inspre si dinspre Blaj. Noua curba de intrare si iesire din Coslariu spre Pod Mures e crima, ai senzatia ca se rupe trenu in doua la cat de stransa e. Chiar si la 10 km/h  :(

rio tinto

Quote from: Ovii Stîngaciu on March 28, 2023, 01:46:52 PMȘi pe Brașov Sighisoara vor fi traversări subterane (in panza freatică)

Am mai gasit cateva exemple frumoase de eliminare a trecerii la nivel (probabil in panza freatica, cu Muresul aproape):

https://goo.gl/maps/Vq6UrPrcKUMzdiDr8

https://goo.gl/maps/QgX8nJUFYAhrCVkW7

District EA

Bârzava - Bârzava Nouă - 10 aprilie 2023

Bârzava Nouă - Conop - 10 aprilie 2023

Conop - Milova - 10 aprilie 2023

Milova - Radna - 10 aprilie 2023

Bârfele (zvonurile) de la NSS (nivel superior şină) spun că la anul vom circula prin tunelul de la Bata și că din luna mai se va lucra în zona cetate Vărădia.

cristi5

@rio tinto era o dezbatere daca sa dea drumul la racord (si la statiile Blaj-Barabant) inainte sau dupa sarbatori. S-a dat si o circulara ca e posibil sa se inchida traficul, revenim cu data exacta... Dar se vede treaba ca regionala Brasov e mai pioasa... 

Oricum daca telenovela nu mai adauga niste episoade, e o chestie de saptamani... Daca däsi cum se vor muta trenuri pe varianta inca de la actualul mers, ramane de vazut...

@District EA e greu prin tunelul Bata in 2023. Adica tunelul in sine nu e imposibil dar accesul dinspre Simeria necesita niste lucrari foarte serioase.

Varadia e rezolvata biroctatic, vor fi 3 vagoane muzeu. Sunt curios daca vom vedea firul 1 pe traseu definitiv anul asta.

motorzbh

Mulțumesc EA pentru filmări. Din păcate dezastrul din Grecia ne va paste si pe noi. Oricât ne-am străduit, constructorii au reușit sa ne-a tragă regește.

RobertH

Quote from: florin74 on March 09, 2023, 09:19:59 PMFebruarie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.60% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.50% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          81.95% (financiar 68.31%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    83.10% (financiar 76.38%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      73.05% (financiar 64.55%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            60.20% (financiar 56.98%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  19.40% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 14.00% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  50.68% (financiar 71.63%)

Martie 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.80% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.20% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          82.15% (financiar 68.94%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    83.50% (financiar 77.43%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      73.55% (financiar 66.92%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            60.90% (financiar 57.58%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  19.53% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 14.00% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  61.50% (financiar 66.37%)

cristi5



In canalul de beton din dreapta jos exista mult cupru. Daca se fura, se ajunge la cale libera. Cerintele beneficiarului specificau ingroparea cablurilor dar Siemens/Thales se pare ca au obtinut o derogare.

Cuprul e necesar pt ca centralizarile electronice folosite de Siemens/Thales, care sunt deja de tip vechi (anii 2000) comunica cu fiecare semnal prin cabluri analogice. Fiind BLAI, fiecare bloc e conectat la centralizare, spre deosebire de BLA unde fiecare bloc comunica doar cu cele vecine (peste 2 pt galben, peste 3 la BLA4I)

Alternativa (folosita pe Sim-Sig si pe proiectele ulterioare) e o fibra optica ingropata care trece pe la fiecare semnal, care e redundanta cu fibra optica aeriana vizibila in dreapta sus (pe acolo comunica si celulele GSM/R intre ele, comunicarea RBC-centralizare, management de trafic, CCTV). Deci daca se taie fibra optica terestra (cea aeriana fiind protejata de un arc electric la 25 kV), nu e cale libera.

Teoretic Astaldi vrea sa faca receptie anul asta pe Barzava-614 si receptia include tot proiectul, deci si instalatii. Vedem cum decurge treaba...

Pacat ca cu ultima reorganizare a site-ului web CFR s-a pierdut iar arhiva unde era proiectul Sim-614, inclusiv cerintele pt instalatii.

Vlad94

@cristi5 , cum stam cu Micia si noua varianta? S-au rezolvat problemele?
La Varadia, la ce te referi cu trei vagoane? Multumesc anticipat!

District EA

Quote from: cristi5 on April 11, 2023, 11:14:36 PM@District EA e greu prin tunelul Bata in 2023. Adica tunelul in sine nu e imposibil dar accesul dinspre Simeria necesita niste lucrari foarte serioase.

Eu am zis la anul, adică 2024.

Zid de sprijin tunelul Bata - 18 martie 2023


Zid de sprijin tunelul Bata - 14 aprilie 2023



Powered by API/PUM imgur uploader

dorum

polata e gata? n-am mai vazut demult poze sau filmari de acolo

cristi5

@District EA Multumim de poze! Fain ca se vede dealul ala critic de pe partea cealalta a Muresului. Scuze, am inteles gresit; 2024 prin tunelul Batuta e foarte posibil.

@Vlad94 fara Micia nu se poate veni cu fir nou de la Bretea Muresana pe varianta Vetel, deci trebuie rezolvat intr-un fel sau altul. Exista mai multe solutii care evita arheologia pe cei cateva sute de metri unde nu exista descarcare arheologica, ultima oara cand am intrebat nu era aleasa una, sper ca intre timp s-au hotarit.

Da, la Varadia vor fi 3 vagoane care pun in valoare situl arheologic, un vagon pt fiecare epoca istorica din care exista vestigii acolo.

@dorum incercam cu API sa organizam o vizita la Salciva si Batuta.

Ovii Stîngaciu


Premiera ! Lucrarile de pe calea ferata Brasov - Sighisoara vazute din cabina locomotivei !
Clip nou pe canalul meu de youtube !! Filmat in luna martie 2023 !
Vizionare placuta ! Nu ar strica un like , comm si un subscribe !si astept comentarii despre santier si daca vom avea fir nou /varianata noua anul asta !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

District EA


cristi5

Ilia-Lugoj se redeschide in 16 mai, sunt 3 regio in mers (in 15 mai doar unul, cu transbordare auto). Merci @Phenol

shift2rail

^mediocre vitezele, 80 km in 2h...tehnic, aceasta sectie nu apartine tot coridorului IV-bransa nord?