News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [CJ] Discutii, lucrari si ...
Last post by qionescu1 - Today at 12:09:19 AM
Media9 cand nu se inspira din "surse deschise" opineaza vizazi de o propunere. Si din pacate o face prost.

https://media9.ro/soferii-cer-lucruri-trasnite-drum-prin-parcare/


Ideea nu e rea deloc, decat sa inconjori o asa mare distanta poti scurta prin "parcare" spre str. Navodari apoi pe Dorobantilor. In primul rand nu mai ocolesti si aglomerezi inutil Bd 21 Dec. iar in al doilea rand nu mai stai bara la bara pe str. Pitesti pt a putea intra pe Dorobantilor. Str. Pitesti e sens unic si una foarte aglomerata captand si traficul dinspre str. Paris (care nu prea are multe alte optiuni). O aveam si eu in gand in caz de urgenta :D

Se induce ideea ca nu poti traversa parcarea ceea ce mi se pare fals. Se poate face linistit mai ales ca sunt se pot pune suplimentar bumpere pt limitarea vitezei acolo. Iar parcarea de care vorbeste domnul Lespuc e provizorie. E folosita pt a da o utilitate terenului pe care primaria intentioneaza sa ridice in viitor filarmonica si ce se va mai face acolo ceea ce va duce la necesitatea unei noi strazi care sa uneasca Bd 21 Dec de str. Navodari (linie verde). La modul ideal si str. Navodari, actualmente infundata, ar trebui sa comunice si cu str. Petofi Sandor (linie rosie) doar ca ar presupune exproprierea unui imobil.

Indiferent ce va construi primaria, mi se pare ca este cat se poate de evident ca o conexiune Bd 21 dec cu str. Navodari este obligatorie in viitor si ca este posibila inca de acum fara niciun efort.




Powered by API/PUM imgur uploader
#2
Feroviar / Re: Caile ferate ale Europei
Last post by dr4qul4 - Today at 12:07:37 AM
Tunel la -900 m adancime, in zona seismica? Pare la fel de plauzibil ca barajul propus de nemti.
Din alta perspectiva: Oare cat de lung ar trebui sa fie Tunelul ca sa-l duci la -900 m si inapoi, si sa pastrezi si o declivitate acceptabila?

Pana in 2030 sigur nu se face nimic. Cu banii aia, baga motorina la ferry-boat.
#3
[Vest] Proiecte / Re: [TM] DJ691 Dumbravita-Giar...
Last post by chicago - May 21, 2024, 11:51:24 PM
Noi marcaje rutiere in Dumbravita 21.05.2024

#4
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by dr4qul4 - May 21, 2024, 11:45:49 PM
Cand unii de pe aici ziceam sa fiti mai temperati ca nu e gata anul asta, voi batman, batman.
Cand santierul a fost parasit complet, ati zis ca e temporar si stie UMB ce face.
Acum ca au ramas doar 7 luni din an, nici politicienii nu mai pot sa minta cu nerusinare. Nici macar cand mai e atat de putin pana la alegeri. Stiti ce inseamna asta? La sfarsitul anului 2024 nu vor fi nici macar aproape de a da lotul in circulatie.
Nu va fi gata nici in Iunie 2025, ci mai degraba prin Noiembrie! Pe ce ma bazez? Prin aceste declaratii a fost ridicata presiunea alegerilor de pe acest lot. Toate fortele se vor muta la Buzau-Focsani ca sa iasa prim-buzoianul triumfator. Si face si un drum pana la Tecuci.
Celalalt focus va fi sa termine Centura Timisoara si sa faca impresie buna pe A1.
#5
Linii / Re: Calea ferata 902 Bucuresti...
Last post by misiekwas - May 21, 2024, 11:22:40 PM
Ținând cont circumstantele, nu-i chiar asa de rău, chiar dacă chiar lipsește un regio express București-Giurgiu (mi lipsește și o pereche după ora 8 spre Giurgiu și un tren care ar ajungea la București în intervalul 7-8). Dar pentru navetă e ok. Mi se pare o alegere ok sa fie direcționat la Gr. B: pana la urma, ceea ce au propus este trenul de naveta, Basarab e nod mai comod decât GdN.
Acum CFR ar putea sa propună niște stații nepenibile pentru linia asta.
#6
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A1 București-Nă...
Last post by Feri - May 21, 2024, 10:43:36 PM
Tot de la @Raducu Popa:
A1 | Curtea de Arges - Tigveni | Sibiu - Pitesti Secțiunea 4 || Comparatie stadiu 15.03-17.05.2024
#7
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A13 Sibiu-Bacău
Last post by Feri - May 21, 2024, 10:36:35 PM
QuoteCNAIR a primit șapte oferte de la consultanți la contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 2 al Autostrăzii A 13 Sibiu-Făgăraș.

După deblocarea licitației despre care Economedia a scris aici, ofertele au fost depuse la termen, luni, 20 mai :

1. Ofertant unic : IRD ENGINEERING,

2. Ofertant unic : PROYAPI MUHENDISLIK VE MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI,

3. Asociere : Italconsult S.p.A. (Leader),K-BOX CONSTRUCTION DESIGN

4. Asociere : CONSITRANS (Leader),GESTION INTEGRAL DEL SUELO SL,

5. Asociere : SEPTEMBRIE CONSULTING (Leader),PEYCO PROYECTOS, ESTUDIOS Y CONSTRUCCIONES, S.A.,

6. Asociere : EUROCERAD INTERNATIONAL (Leader),INITIATIVE EXCLUSIV CONSULTING MANAGEMENT,BOTEK,

7. Asociere : TECNIC Consulting Engineering Romania (Leader),ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L.,

Loturile 1 și 2

CNAIR a emis ordinul pentru începerea etapei de proeictare cu data de 26 februarie 2024 (detalii aici), însă Makyol începuse în avans forajele geotehnice. Pentru Lotul 1, pe 9 aprilie au fost depuse 5 oferte pentru supervizare de la proiectanți.

Lotul 3

Arpașu de Jos (DN 1)- Sâmbăta de Sus (18 km. lungime) are ordin pentru proiectare dat începând cu octombrie 2023. Pe 4 aprilie au fost depuse 4 oferte de la proiectanți pentru dirigenție de șantier. Evaluarea ofertelor este estimată pentru începutul lunii iulie. Dacă se depun contestații este puțin probabil ca lucrările să înceapă la toamnă cu supervizor independent.
economedia
#8
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [CJ] Infrastructura ferovi...
Last post by qionescu1 - May 21, 2024, 10:30:36 PM
Ziua de Cluj face parte din presa de partid sau cea cumparata. Nu se mai opreste de mult timp cu laudele la adresa administratiei clujene.
#9
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by Feri - May 21, 2024, 10:30:34 PM
Să punem și live-ul dlui Scrioșteanu într-un format mai prietenos cu forumul nostru:
(sursa TheRomanian YT)
#10
[Nord-Vest] Din mers / Re: [CJ] Ce-am mai vazut din m...
Last post by ijwtsh - May 21, 2024, 10:26:47 PM
Ca tot am mai dat prin Cluj, niste observatii:

1. Cuburile ce au fost puse pe jos pe strazile reamenajate din jurul parcului IL Caragiale se simt foarte bine, toate la nivel. Mult peste ce s-a facut in alte zone.

2. Pe langa UBB am vazut ca inlocuiesc dalele lunguiete si subtiri (care erau groaznice) cu din acelea mai late, cum gasim si in alte parti. Asta trebuia sa faca de la inceput, pacat de banii irositi.

3. Nu mai stiu daca am zis sau nu asta mai demult, dar de ce e inchisa inca Avram Iancu? Ar trebui sa deschida strada, sa reamenajeze intersectia cu Universitatii, si sa schimbe semaforul sa poata face stanga pe Republicii. Cu o investitie minima se face in 2 saptamani tot.

4. Dupa ce m-am obisnuit ca Google Maps sa afiseze in timp real transportul in comun in Bucuresti, ma intreb cat de greu e s-o faci si la Cluj. Deja au GPS, ca doar este aplicatia aia jegoasa, Tranzy sau cum se numeste. Nu se poate ca cei de la Google sa aiba acces la datele alea? In plus, nici nu cred ca sunt afisate ca lumea toate liniile. De exemplu am trecut pe Dorobantilor si nici macar nu aparea ca in statia respectiva ar trece 44.

5. Strada IC Bratianu apare ca inchisa pe Google Maps si Waze. Se va redeschide vreodata la capatul spre Universitatii?

6. E nevoie mare de umbra pe tot proiectul cu Universitatii. Si dupa ce cresc copacii, tot nu te ajuta, pentru ca pe mijloc nu iti vine nimic. Poate sa puna umbrelute ca la Timisoara sau naiba stie, da tre' sa faca ceva.

Rant over.