Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

davyl

Quote from: Cristi232 on May 02, 2012, 09:46:09 AM
Da, asta cu vopsitul cateilor, ma scate din sarite si pe mine...
Dorelul nu avea nimic identificabil pe el?
Se prea poate sa fie un "actor", mai ales daca a fost filmat de un singur post tv.
Daca unii goleau navetele si lesinau babele, altii vin cu ceva fresh...
:lol:
Asta cu vopsitul cateilor e distractia lor. Cumnatul meu a lucrat ca topograf in Franta o perioada si s-a trezit cu haina vopsita. Asa ca se poarta si in alte tari! Tine de cultura celui care o face! Pacat de saracii catei, ca ei n-au avut nicio vina!

Faza cu Dorel ala, e antologica!  :lol:

Cristi232

pe acolo nu mai exista caini fara stapan...
dar apucaturile se pastreaza.
:)

radutm

cont inchis

Cristi232

@radutm  :cheers:
(partea de la podul DJ222 si pana-n Nodul Cernavoda era cea mai interesanta, dar si aici vedem totusi ca s-a asfaltat de la podul DJ222 pana la Nodul Valea Dacilor)

Ionut

Merci radutm! E bine, vad mult negru. Mai au de munca spre Cernavoda insa... uh, sa vedem.

Wadan

Am fost acum 2 saptamani la Constanta si la intoarcere spre Bucuresti am venit pe tronsonul de autostrada Agigea - Murfatlar care arata destul de bine si se circula si foarte bine pe el ( cu exceptia unor marcaje pe care au uitat sa le stearga si te cam induc in eroare :) ). La nodul (provizoriu) care te scoate spre Murfatlar se putea vedea ca pe tronsonul Murfatlar - Medgidia era executata structura rutiera insa nu era montate elementele de siguranta si nici macar vreun marcaj.



Ionut

Merci Gabriel! Pun eu aici o selectie de poze:

Pe Cernavoda-Medgidia:








Mai au mult.......

Pe Medgidia-Murfatlar:










sursa: Adevarul

Cristi232


tonică

Din pacate e nitelus de secretomanie si aici...
In ultimul filmulet avionul zboara doar pana la vreo 4km jumate dupa trecerea peste DJ 222 si de unde se termina filmul se mai vad inca vreo 3 km care par nivelati si fara problema.  Apoi in fotografii, majoritatea prezinta capatul de autostrada dinspre nodul de la cernavoda, chiar si aici ori in imaginile facute de 'walterdasilva' pe ssc..
In rest, cum trece autostrada si in ce stadiu este pornind din dreptul ecluzei cernavoda peste dealurile si vaile alea nu prea se stie mai nimic. Mai sunt cateva pe siteul mt dar sunt mai dedemult ori foarte greu de localizat

Cristi232

Da, asa este, nu-s informatii multe, din pacate.
Cred ca-n pozele din adevarul sunt primele 2 viaducte, pornind de la Nodul Cernavoda, viaducte care se vad si-n pozele mari.
In pozele de pe mt.ro sunt urmatoarele doua, cele mai largi, din sectiunea pana la DJ222.

Eu zic ca nu stau rau constructorii, iar la 1 august pot fi gata half, daca si de unde s-a intrerupt filmarea mt si pana in aproprierea Cernavodei s-a lucrat la fel.
Caci sunt "numai" 26 de viaducte si poduri.

isotech_ro

#146
off-topic: nu este nici o secreto-manie, pur si simplu spatiul aerian din jurul centralei nucleare are un regim special de excludere ( si este de inteles ), iar accesul in jurul santierului este dificil ( nu prea ai alternative de a intra in zona santierului )

on-topic> astazi am discutat cu unul dintre subcontractantii Astaldi - Max Bogl, care are lucrari in zona, si imi spunea ca daca nu sunt perioade cu intemperii majore ar fi posibil de atins acel obiectiv, de a se circula la 30.06.2012 intre Cernavoda - Medgidia pe un singur fir. Mai imi spunea ca daca ar fi cai de acces alternative care deserveasca santierul lot 3, s-ar putea circula cca 10km din acest sector pe ambele sensuri ( din zona amenajarii piscicole Saligny pina la pasajul DJ222 )

tonică

eh, am gresit, ar fi trebuit sa incadrez intre ghilimele "secretomanie"...;)
Sa inteleg isotech_ro din cele ce zici cum ca daca ar fi existat vreun pod pe la saligny ar fi putut da drumul si acelei portiuni? Din imaginea pusa de radutm pare ca fiind asfaltata fie si pe un singur fir intre medgidia-valea dacilor pana la pasaj dj222. Din pacate de-acolo pana la cernavoda trebuie terminata dintr-o bucata.
Oricum si daca ar fi existat posibilitatea vreunui acces pe la remus oprisan , pe 222, nu cred ca ar fi ajuns cineva pe acolo, intorcandu-se din drum doar cu gandul ca va merge pe autostrada inca 16 km in plus... De aceea nici nodul de la valea dacilor n-a fost dat in folosinta, cred eu, caci ar fi trebuit ca soferii sa se intoarca nitel din drum inspre siminoc si n-ar fi fost cu succes portiunea data in folosinta. Si-asa toti urlau cum ca e prima autostrada din lume cu o singura banda, blabla, d'apai ca mai trebuia sa te si intorci din drum...

Cristi232

Da, asa este, centrala nucleara nu poate risca sa pice vreun avion, in vreun reactor. De aceea este spatiu aerian inchis in zona si daca un avion intra neautorizat in zona, este doborat. Iar autorizatiile sunt pt: presedinte, premier, seful SUA, seful Nato, seful UE si alti...sefi.

@isotech,
este de la cam serv, omul tau? parca ei au subcontractat in dreptul lacurilor piscicolei.
care-i situatia la viaducte, mai au pile de facut astazi?
caci pe vreme sa nu se bazeze prea mult, de sambata cam va ploua in zona, 2 zile. Apoi de vineri sau joi, cam 5 zile.... Asa este luna Mai.



ciprebbe

" aprilie (zi de lucru) "  asta e buna in ultimele poze .......
o fi ea zi de lucru dar in poze nu prea se vede ca e mai ales cand ai un astfel de termen limita
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe