[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Sunt trei parcări, Kaufland, Veranda și Piața Obor. Prime sunt încă gratuite, dar cea a pieței este cu plată.  Problema cea mai mare este parcarea la botul calului.... :(

dr4qul4

cand s-e construia Veranda, am avut treaba acolo de cateva ori. De fiecare data am parcat la Obor in parcarea subterana. Cine vrea la botul calului....sa ia taxiul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Lyvyoo

Daca fac parcare acolo, atunci pe unde va mai trece strapungerea din Electronicii, aruncata drept promisiune inca din campania electorala a primarului S2?
Doar nu vor sa reconfigureze intersectia Ziduri Mosi Colentina si sa iasa cu strapungerea peste bazar, direct in intersectie...
Utilitatea este discutabila, depinde cum gandesc treaba acolo, caci la ore de varf, dimineata, accesul in Colentina (mai ales pt stanga spre Obor) inseamna coada de 1km  atat pe Litovoi Voievod cat si pe Dna Ghica dar si pe Electronicii - Calimachi.  Cu o reconfigurare inteligenta ai putea baga in Ziduri Mosi (care este relativ libera in timpul saptamanii)  destul trafic dintre cei care intra pe Electronicii / Litovoi, sursa traficului fiind Baicului si Pasajul Dna Ghica dar si blocurile si cartierele rezidentiale din zona.
Poate gresesc dar asa ar parea logic... 



Hef

Soseau Electronicii, continuata cu Aleea Hobita, poate fi o alternativa la soseaua Colentina, cel putin pentru riverani. Strapungerile Electronicii in Ziduri Mosi si Aleea Hobita in Bd Chisinau si largirea la 4 benzi trebuie facute cat inca nu s-au construit blocuri pe traseul lor.
In curand si Aversa si Mecanica Fina vor deveni zone comerciale si rezidentiale si atunci zona se va supraaglomera (daca se poate si mai mult decat in prezent) si iar infrastructura va fi in urma dezvoltarilor private. Ca in tot orasul.

Horațiu 87

filmarea a fost realizata miercuri 21.11.2018 (din pacate doar atat am reusit sa filmez, dar se poate vizualiza cu incetinitorul  :lol: :lol: )


Cristi N

Cei de la Skanska au renovat pasajul pietonal subteran pe sub blvd-ul Vasile Milea. In general zona era tranzitata doar de studentii politehnisti in drumul spre accesul secundar al statiei de metrou dar odata cu constructia cladirilor de birouri pe locul fostului PUMAC au aparut si corporatistii.



Sursa: FB SKANSKA

raresc

Au inceput sa apara garduri pentru separare linie de tramvai si pe Calea Vacaresti, de la Sud Plaza spre Pasajul peste Dambovita.

TibiV

Saptamana trecuta, cam la mijloculul distantei dintre statiile STB Costache Stamate si Pridvorului:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Totusi se ocupa cineva de intersectia de la fantana Miorita?

Un semafor ar fi foarte bun pentru ca:
1. Pietonii sunt surpinzatori pe acea trecere de pietoni
2. Viteza maxima este 40, dar in realitate e de fapt minima.
3. Sa treci 3 benzi (de la gara Basarab si sa intorci spre Ploiesti) cand acolo se trece cu 40 ... e periculos.
4. Coloana de la aceasta interectie ajunge pana la iesirea din mall Baneasa in DN1.

voicul

Eu nu cred ca exista asa ceva decat din intamplare!
Merg noapte pe Magheru spre Unirii ... ca la pananele: rosu, verde, rosu, alb ... alb ...? ( a stai ca asta e becu de Craciun).

Adevarat ca, avand viteza corecta  8) , plec de la rosu la spitalul Coltea si ajung pana in Romana, pe verde.

--
Soluția care ne permite să parcurgem mai repede 10 km decât 2 km în București. Experiment - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/economie/solutia-care-ne-permite-sa-parcurgem-mai-repede-10-km-decat-2-km-in-bucuresti-experiment-digi24-1054255

Vice33

Bucurestiul e supra sufocat de autoturisme, nu e de mirare ca vedem la stiri mai ales vara, supraaglomerari si blocaje in intersectii. Eu ma speriu ce e la voi acolo, pleci la servici si faci 2 ore pentru 1-2 km...? Nu inteleg de ce nu circulati si cu metroul, eu de cate ori am fost in vizita in Bucuresti, am folosit doar metroul si este ok fata de un autovehicul care se chinuie sa ajunga intr-o zona unde nu ai sa parchezi si unde risti sa ramai blocat.

TibiV

Simplu: pentru ca exista zone intregi unde NU exista metrou.
Si este vorba de zone mai intinse decat Brasovul, de exemplu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Bun, dar metroul in Bucuresti cat la suta acopera din Supr totală/cartiere? Sau cat la suta este eficient...? Cu noua magistrala se va vedea o imunatatire peste medie a acoperirii...?
Acum multi ani era in plan sa se infiinteze un nou sector (cu nr. 7)...

dr4qul4

care magistrala noua? M4 acopera sub 2% din Bucuresti si are conexiuni proaste. M5 va acoperi vreo 7% (cifre ochiometrice si care include mersul pe jos 15 min, pas intins - adica 1-1,5km pana la statie).
Insa chiar si asa, nu toti pot folosi metroul. In Bucuresti sunt foarte multe masini de serviciu. Oamenii aia nu le-au primit doar ca sa se duca la munca. Ci ca sa si umble cu ele.
O alta problema este dusul copiilor la scoala. Multe scoli au intrarea direct din bulevardul principal, iar parcarea se face pe prima banda. sau pe a 2-a.
Si se si exagereaza cu "2 ore pt 1-2 km".  Eu lucrez la Unirii si fac cel mult 30 min, pt 4,5 km. De multe ori fac si 15 min. Dar la 8:30 si la 18:00 apare haosul. Multi blocheaza intersectiile, ca doar au verde. Nu conteaza ca nu au unde sa mearga, asa ca ii blocheaza si pe restul.
Cele mai urate "dopuri" se formeaza in zonele noi: de birouri sau rezidentiale. Dar asta doar pentru ca s-a cosntruit haotic, iar strazi cu 1 banda pe sens a ajuns sa preia trafic cat pentru un bulevard. Vina aici este si a "cumparatorului", ca s-a uitat doar la bani cand si-a luat casa si s-a dus la vizionare doar in weekend...Sau vara.
La Pipera (office) si berceni (rezidential) avem statii de metrou. Dar cand ninge, la ora de varf, lasi si 3-4 metrouri pana poti sa urci. Si esti la capat. Dar cu tine mai sunt alte 10.000 de oameni. Coada ajunge pana afara, zici ca e black friday la e-mag. Statiile Aurel Vlaicu, Pipera si Dimitrie Leonida si Berceniau toate o singura iesire, pentru ca au fost proiectate pt cu totul alt trafic (am luat 20 de ani metroul de la Aurel Vlaicu si de obicei alergam pe scari sa prin metroul, atat de gol era).
Si restul retelei este supraaglomerata. Statiile de legatura (Unirii si Piata Victoriei in mod special) sunt blocate complet mai tot timpul.
Solutii ar fi, dar nu mai merg carpelile. Ar fi nevoie de M4, M5 si M7 complete + extinderea cu 2-3 statii ale actualelor magistrale. Plus ceva pasaje rutiere si strapungeri noi (care implica si demolari)
Dar inainte de toate ar trebui ca orice cosntructie noua sa primeasca autorizare doar daca:
- este retrasa minim 12m de la axul drumului
- daca are locuri de parcare destule
- distanta pana la cea mai apropiata cladire este de minim 1/2 din inaltimea celei mai inalte.

PS. Eu nu inteleg cum de a scazut populatia Bucurestiului fata de 1989. Ok, multi stau in Ilfov, dar totusi s-au construit blocuri peste blocuri si in limita administrativa a orasului (Dristor, Mihai Bravu, Titan, Balta Alba, Bucurestii noi, Militari, Prelungirea Ghencea, Brancoveanu, Berceni, Baneasa, Colentina). Unde stateau oamenii inainte?  Ca doar, statistic, erau mai multi.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

StefanD_

#1169
Nu cred că statia Dimitrie Leonida e supraaglomerata, cred că are cel mai mare vestibul din oraș. Poate o fi nasol dimineață si seara, dar cu siguranta statiile de legatura sunt absolut ok in majoritatea timpului. Nu inteleg de ce construcția de pasaje rutiere si impunerea unui număr minim de locuri de parcare ar fi soluții care ar decongestiona traficul, din moment ce de ele beneficiază doar șoferii. S-au tot construit pasaje rutiere, ce alt oras mai știți cu atâtea pasaje rutiere ca Bucureștiul?