Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.


TibiV

Au "mutat" Popasului din Voluntari în sectorul 2... :D 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

si sunt 3 pasaje
o sa fotografiez in weekend pilonii de la pasajul peste popasului sa numaram cate grinzi vor fi, le numaram pe cele de pe satelit de langa centura, si socotim - cred ca vor fi 3 pasaje nu 2

TibiV

Doar două.
Dacă nu modifică proiectul.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote
Comunicat de presă
18.12.2015


Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează că astăzi (18.12.2015), a fost semnat contractul "Proiectare și execuție finalizare Autostrada București - Brașov, Secțiunea București - Ploiești, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centură București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km 19+500".

Sectorul de autostradă București – Ploiești, km 0+000 (Intersecție Petricani) - km 3+325, Nod Centura București și Nod Moara Vlăsiei, se încadrează în rețeaua generală de autostrăzi prevăzută a se realiza în țara noastră și reprezintă sectorul de început al autostrăzii București - Brașov.

Acest sector de autostradă, după punerea lui în funcțiune, va permite desfășurarea circulației pe autostradă de la strada Petricani și până la Ploiești, având învedere că, la acest moment, circulația se desfășoară între intersecția cu Centura București (km 7+400) și până la Ploiești, între km 3+325 și km 7+400 lucrările fiind finalizate, dar neputându-se deschide traficului datorită lipsei unei racordări cu rețeaua existentă de drumuri.

Traseul autostrăzii începe din Strada Petricani în prelungirea Străzii Fabrica de Glucoza. După ieșirea din Municipiul București, traseul sectorului de autostradă București - Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al orașului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit.

Contractul de proiectare și execuție a fost atribuit Asocierii AKTOR S.A. - EURO CONSTRUCT TRADING '98 S.R.L. și are o durată de implementare de 22 de luni, din care 4 luni reprezintă perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție. Perioada de garanție acordată lucrărilor este de 48 de luni de la data semnarii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrărilor.

Valoarea totală a acestui contract este de 129.180.727,51 leifără TVA, finanțarea fiind asigurată de la  Bugetul de Stat.



CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Adica normal in 4 luni trebuie sa vedem miscare? sper ca folosesc grinzile deja depozitate,nu altele. Se stie ceva de asta?

paulmare

gabriel asta era conditie a contractului
sa foloseasca materialele existente

alexbb

Nu ma pricep, dar raman la senzatia ca e foarte mult 18 luni pentru executie, probabil vor sa lungeasca maxim perioada ca sa termine pipera si sa largeasca FdG? Oricum, o noua mostra de Romania lucrului prost facut. Nu se puteau da termene separate in contract pentru 3 noduri? (Centura, Moara Vlasiei si Popasului). Santierele puteau merge in paralel daca se dorea.

NGC

Quote from: stangabriel on December 18, 2015, 07:45:10 PM
Adica normal in 4 luni trebuie sa vedem miscare?
Nu neaparat. Trebuie sa vedem cand va fi dat ordinul de incepere.

GDPR

#8124
Quote from: TibiV on December 18, 2015, 05:07:54 PM
Doar două.
Dacă nu modifică proiectul.

Sunt doua pasaje, peste Popasului si calea ferata si un pod peste Valea Saulei:


Pana la calea ferata lucrarile ar trebui sa mearga repede intrucat sunt practic pe jumatate facute, nu stiu insa daca trebuie inaltata LEA, avand in vedere ca linia electrica supratraverseaza viitoarea rampa pasajului de la Popasului. Daca da, lucrurile ar fi mai complicate.

NGC

#8125
Am adaugat aici partea cu rosu. Ca sa nu mai repet tot mesajul, pun inca o data doar partea esentiala.

Quote from: NGC20 on December 18, 2015, 12:11:17 AM
L.E. STRABAG a pierdut Joi revizuirea la CAB a deciziei CAB (turul 1 de contestatii).
[...]
Asadar, de data aceasta probabil se poate semna deja cu ASTALDI pentru A3 Iernut - Chetani, pentru ca sansele la CAB ale lui STRABAG sunt virtual nule (turul 2 de contestatii).

rocklee

in sfarsit are si aceasta autostrada un inceput .... :)

rocklee

la soseaua  petricani ....am inteles ca sunt semafoare ... >:(
dupa pareria mea ...era mai bine un nod cu pasaj si bretele aferente urcare coborare ...daca tot se largeste strada fabrica de glucoza .. :)

stangabriel

Exact asta voiam sa spun si eu. De asemenea daca mai se face breteaua pe sensul Ploiesti Bucuresti spre strada paralela cu calea ferata , care momentan este drum pietruit. Intreb pentru ca o constructie ulterioara ar fi complicata , breteaua pleaca de pe podul peste calea ferata. Ori o faci la inceput, ori nu o mai faci.

danutzu_1069

Pai pe aici nu e planuita "zburatoarea" lui Oprescu?
Se vede clar ca pasajul peste CF este mai lung decat e necesar. Si in mod clar, in viitor va fi nod rutier aici