Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Cetatean

@alin_simeriaveche
Utilajul de care ziceai,din gara Simeria face peretii mulati penteu viitorul acces subteran din gara.

Marius

Salut, referitor la prabusirea taluzului la Blaj, cauza e aductiunea unei canalizari pluviale de pe deal (Hula Blajului) in santul de scurgere de langa taluzul CF.
Las aici niste poze de anul trecut cand s-au facut lucrarile, si un scurt video:

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


vancouver

Important acum la Fetesti este sa se scoata de urgenta trenul deraiat de pe linie si sa se redea in circulatie macar un fir, fie si cu viteza mica, in zona accidentului.

Am inteles ca a fost afectata si catenara. Nu imi este clar inca daca este un eveniment separat (aparent in zona Cernavoda) sau este de fapt afectat firul de contact la Fetesti in zona accidentului si doar unii oameni au inteles gresit ceva de Cernavoda.

Imediat trebuie deblocati bani din fondul de urgenta al guvernului
, astfel incat sa se revina la circulatia pe ambele fire, atat la Fetesti, cat si la Valul lui Traian / Medgidia (accidentul de ieri). La cat de importanta e magistrala nu se poate astepta o licitatie si trebuie o reparatie de urgenta, macar pentru 30 km/h. Dar sa se revina la 2 fire.

Si ulterior e timp destul pentru licitatii de aducere in parametri.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

Catenara e un incident separat, la Cernavoda. "Usor" de rezolvat inteleg.

Speram la Fetesti refacerea unui fir in cateva ore ca nu e asa distrus. Celalalt e mai complicat.

tom_sawyer


tom_sawyer

Pe 15 aprilie au fost aprobați prin HG indicatorii tehnico economici pentru modernizarea gărilor Fetești și Ciulnița.

Licitațiile nici acum nu sunt lansate. Poate după deraierea asta ne mișcăm și noi mai cu talent.

QuoteÎn stația Fetești, pe liniile directe (Firul I și Firul II) este instituită restricție de 90 km/oră în loc de 140 km/oră. Aici sunt probleme pe schimbătoarele de cale + 2TDJ pe cap X restricționate la 10 km/oră în loc de 30 km/oră, iar pe cap Y un TDJ cu 5 km/oră în loc de 30 km/oră. Liniile 1, 7, 8, 9, 10, 11 și 12  sunt restricționate la 10 km/oră în loc de 30 km/oră.

Valoarea investiţiei (inclusiv TVA) este de 279.440.000 lei, din care construcţii-montaj 202.334.000 lei. Durata de execuţie a investiţiei este de 20 de luni. Vor fi făcute reabilitarea liniilor din stație pe o distanță de 14,83 km și reabilitarea peroanelor, pe o suprafață de 7.300 mp.
https://clubferoviar.ro/modernizarea-statiilor-fetesti-si-ciulnita/

Regionala Constanța a atribuit pe 02.07 către Wiebe licitația asta:
[SCN1085954] Întreţinere şi reparaţie Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa (preţ inclus materiale, manoperă) fără utilaje grele de cale
(poate reușește cineva să descarce caietul de sarcini și să vadă dacă prevede lucrări în stația Fetești)


antonelu

Quote from: tom_sawyer on July 22, 2021, 12:21:28 AM

Regionala Constanța a atribuit pe 02.07 către Wiebe licitația asta:
[SCN1085954] Întreţinere şi reparaţie Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa (preţ inclus materiale, manoperă) fără utilaje grele de cale
(poate reușește cineva să descarce caietul de sarcini și să vadă dacă prevede lucrări în stația Fetești)

Caietul de sarcini de la Regionala Constanța nu prevede lucrări în stația Fetești, cea afectată de cea mai recentă deraiere.




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Circulatia a fost redeschisa pe un fir (in zona statiei Fetesti) la ora 2:30

Toate 5 vagoanele sunt repuse pe sina

Quote

Comunicat de presă

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, administrator al infrastructurii feroviare publice, vă informează că la ora. 02:30 a fost redeschisă Magistrala București  - Constanța.

Toate trenurile de călători spre și dinspre Litoral vor circula, începând cu ora. 02:30   pe ruta directă București  - Constanța, doar pe raza stației Fetești, traficul va fi redirecționat pe un singur fir, în zona afectată de deraierea trenului de marfă.

Precizăm faptul că, echipele de intervenție ale CFR SA, mobilizate la fața locului, au reușit până la această oră să repună pe șină toate cele 5 vagoane deraiate și, de asemenea, să finalizeze lucrările de reparații la linia de cale ferată, inlclusiv la firul de contact, cel care asigură alimentare locomotivelor cu energie electrică.

În acest moment, circulația trenurilor spre și dinspre Litoral este operațională pe ruta directă București- Constanța, cu mentiunea că în zona stației Fetești traficului feroviar este retrasat pe un singur fir de circulație, deoarece intervențiile în zona deraierii sunt încă în desfasurare.

Menționăm faptul că echipele de intervenție ale CFR SA acționează în continuare în stația Fetești cu personal propriu și utilaje de mare tonaj, pentru finalizarea tuturor lucrărilor necesare restabilirii traficului feroviar în condiții normale, pe ambele fire de circulație.

CFR SA transmite scuze tuturor calatorilor afectați de evenimentul feroviar din stație Fetești și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i în același timp că angajații de la calea ferată depun în continuare toate eforturile necesare și intervin operativ pentru restabilirea circulației in condiții normale pe relația Bucureșt - Constanța și retur.


Serviciul Comunicare CFR SA


Cetatean

Daca stiti pe cineva la clubferoviar.ro (care apropo imi pare ca se transforma in ceva cancan) sau poate citesc forumul...1 miliard impartit la 200 si ceva de km nu da 40 de milioane de euro pe km, da? la 40 de milioane de euro pe km se face linie de 300-350 :)) matematica e grele.
A si mai ceva, nu stiu ce entitate sunt, dar din ce am auzit sunt fosti sau actuali cfr-isti ceea ce insemana ca la un moment dat intr-un fel sau altul au avut tangente cu proiectele astea de le tot critica.

cristi5

@dojaalex
Articolele citate mai sus sunt semnate de un jurnalist nu tocmai independent, cu o etica indoielnica. S-a ocupat in trecut si de rutier pe la ceva trusturi de presa (unde o preocupare majora era sa contreze comunicatele API), acum e tras pe abatuta la clubferoviar.

Incerc sa fiu politicos in aceasta caracterizare, @Ionut poate vrei sa ma ajuti :lol:

Doar nu vrei sa stie si aritmetica.

Cat despre clubferoviar, poate ar trebui sa purtam o discutie pe un topic potrivit.  "Discutii ca-n gara"? Oricum, spune multe faptul ca acest "jurnalist" e pompier de serviciu acolo

E drept ca a reactionat rapid, probabil notificat de informatii din interior care abia asteapta sa anunte dezastre apocaliptice.

myid

cristi, perfect sintetizat.

Am decis de multa vreme sa dau unfollow grav la pagina lor de facebook, articole partinitoare, acuzatii nefondate, date statistice din burta, etc...
In plus, pe site-ul lor, VPN-ul nu ma lasa, il considera "gambling" :)))

frunzaverde

Club Feroviar a devenit o prostie curata. O combinatie de propaganda politica ieftina, publicitate mai mult sau mai putin pe fata, si material de calitate zero barat... Cat de Cireasa, de care zice @cristi, n-am nimic (bun) de zis.

Bine, acum, 4 milioane de euro / km, cat a costat Bucuresti - Constanta, e o suma monstruoasa pentru o linie in campie, fara poduri (alea s-au facut separat), si fara principalele patru gari de pe traseu (Ciulnita, Fetesti, Constanta, Bucuresti N.). Si cu treceri la nivel, si cu economii absurde (simpla la iesirea din Nord). Se facea HSR si de banii astia...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on July 22, 2021, 04:16:06 PM
fara poduri (alea s-au facut separat)
Sau nu s-au facut deloc, ca de exemplu podul Constanta din Bucuresti, care a ramas fix in configuratia si betoanele din 1939, ulterior cu consolidari absolut indoielnice.
O rusine ceferistica care ar trebui demolata si refacuta trainic azi.

tom_sawyer

A treia oară-i cu noroc:

GALERIE FOTO O nouă deraiere pe M800, după cele de marți și miercuri
22 iulie 2021

Accidentul, în care a fost implicată o garnitură aparținând transportatorului feroviar de marfă Unicom Tranzit, s-a produs chiar în interiorul municipiului  Constanța, în zona pasajului rutier care supratraversează liniile de cale ferată din cartierul Medeea.

Linia respectivă, de fapt centura feroviară a Constanței (în stânga fostului tunel, cum vii dinspre București), este utilizată preponderent pentru traficul de marfă spre și dinspre portul Constanța, dar ocazional pe aici mai sunt dirijate și trenuri de călători.



https://clubferoviar.ro/o-noua-deraiere-pe-m800/

Andi

^ Care centura feroviara a Constantei e de fapt statia Curtici, in capatul celalalt al tarii departe de M800, doar ca respectivul site dezinformeaza si cauta senzational  :lol: