Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

subway

Esti sigur ca au renuntat la TBM?
Cu NATM o sa dureze mult si bine...
:(

motorzbh

Au inventat o noua metoda de a dubla prețul la tunel.

subway


motorzbh

Probabil ca s-a dat deja instrucțiune de către inginer. Sunt curios ce scrie in contract.

razvan96

S-a pus vreodata problema ca cele 2 tuneluri care in total nu ajung la 1 km lungime sa fie facute cu TBM?

cristi5

@subway vorbim despre tunelul de la Tisa-Salciva pe 614-Simeria. N-are nicio treaba cu Apata-Cata si TBM

@razvan96 fireste ca un tunel cu TBM trebuie proiectat din start cu doua tuburi (unul pt fiecare fir) cum e la Apata-Cata. Nu stiu peste ce lungime e rentabil TBM, sigur mult peste 1 km

Mutumita lui @RobertH am primit planurile de situatie pe 614-Simeria
http://pum.project-online.se/doclic/km614-Simeria/

Zona cu polata, e tot mai clar se executa cu totul altceva decat in proiect
http://pum.project-online.se/doclic/km614-Simeria/2C%20Ilteu-Gurasada/3%20Campuri%20Surduc%20-%20Ilteu/PLAN%20SITUATIE%20%285%29.jpg

subway

Pana la urma ce lungime se executa cu NATM?...ca sa ne putem face o impresie mai exacta....si inca o intrebare, aveti idee cine e inginerul?

cristi5

@subway
vezi plansa mai sus :)

polata 250m care pare sa fie transfromata in tunel vreo 140m+deschis vreo 50m + tunel 60m, vezi poza: https://i.imgur.com/BkCGO66.jpg
tunel 678m
tunel 278m

vezi si imagini + discutia incepand de aici
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg341524#msg341524

subway


oc7avian

Încă îmi formez mâna și am luptat cu raza, vântul și soarele, dar cred că pot aduce o perspectivă interesantă. Am atacat variantele de traseu pe Brașov - Apața. Mai exact Feldioara, Măieruș și bucata din zona Apața - Cărpiniș (înainte de tunel).

Primele 2 au fost greu de urmărit deoarece nu am observat nicio mișcare în teren. Ultima prezintă organizarea de șantier și țăruși pentru viitorul viaduct. Zona e accesibilă doar cu mașină de teren, din păcate.

Mențiune importantă: la Feldioara e surprinsă o fabrică de betoane, probabil. Aceasta NU are legătură cu șantierul feroviar; exista de dinainte.






cristi5

Cateva discutii de azi din grupul feroviar al API:
- la Maierus acordul de mediu cere un viaduct de 1,7km. In proiect erau doua poduri (traversari succesive ale Oltului) cu terasament inalt intre ele. Acordul de mediu a refuzat practic terasamentul inalt
- pe o mare parte din distanta Brasov/Sighisoara lucrarile nu sunt permise de acordul de mediu intre lunile februarie si iunie.

@florin74 a gasit aceste informatii in Contestatii, care faceau referire la acordul de mediu. N-am avut timp sa le caut in AM, il gasiti aici

http://pum.project-online.se/doclic/brasov-apata_si_cata-sighisoara/Acord%20de%20mediu%2020032017.pdf

Sper sa aiba timp @RobertH sa puna pe OSM varianta "noua" din 2014 gasita de @Ovii Stangaciu undeva pe net, corespunde cu datele mentionate in contestatii



Din RIM (raportul de impact asupra mediului) pagina 22

Quote
Societatea Ornitologică Română – Sucursala Braşov, S.C. Doripesco S.A., Ocolul Silvic ,,Codrii Cetăţilor" RA şi Asociaţia Greencod, în calitate de custozi ai sitului NATURA 2000, ROSPA 0037 Dumbrăviţa – Rotbav – Magura Codlei, au dat aviz favorabil proiectului cu obligativitatea respectării anumitor condiţii de către proiectant. Una din aceste conditii este revenirea la soluţia constructivă din Alternativa 3 pentru varianta de viteză Măieruş.
Varianta de viteză Măieruş începe de la km 199+444 şi se termină la km 202+215. Aceasta varianta poate permite cresterea vitezei la 160 km/h. Solutia prevede cateva lucrari de infrastructura noi, un viaduct cu o lungime de 1700 m si lucrari importante de terasamente si podete, la inceputul si la sfarsitul viaductului.

http://www.cfr.ro/files/mediu/Raport%20de%20impact%20asupra%20mediului%20Brasov-Sighisoara/raport%20de%20impact%20asupra%20mediului%20Brasov-Sighisoara%20final%202014.pdf

LE: stie cineva daca varianta Maierus are AC?

Powered by API/PUM imgur uploader

Ovii Stîngaciu

#7586
Varianta Măieruș/ AM 2014



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

miahi

^^ Intrebare de necunoscator: varianta de viteza Maierus prin care se cere constructia unui viaduct de 1.7 km se face pentru a spori viteza de deplasare pe portiunea aceea, corect ?  Inteleg ca linia existenta nu permite o viteza de 160 km/h, oare cat permite acum, 120 km/h?  Este iar o situatie aberanta in care se cheltuiesc zeci de milioane de euro doar sa se castige 1 minut ?

motorzbh

Ca sa ne dea banul, Comisia impune ca 160 km/h pe mai mut de 95 % din distanta. Deci se fac astfel de eforturi doar pentru 1 minut, de fapt mai mult. Pe Predeal nu am avut curajul sa facem un tunel si acum mergem cu 80 de km la ora.

vancouver

Aberant este ca nu se muta albia Oltului cu cativa metri - o chestie care ar costa infim - si ca nu se face varianta de viteza pur si simplu la sol, cu un zid de sprijin spre albia noua. Exact ca la Soimus, unde s-a urcat autostrada pe acel deal - pura nebunie - in loc sa se mute albia Muresului mai spre Mintia, ceea ce ar fi avut si alte multe avantaje.

Dar noi suntem pur si simplu IMBECILIZATI si nu suntem in stare sa vedem solutii. De parca albia unui rau e ceva de neatins. In vestul Europei, dar chiar si in Romania inainte de WW2 s-au facut nenumarate reglari de albie, canale s.a.m.d. Sigur ca acum exista alt nivel de intelegere a zonelor inundabile, a mediului etc., dar asta nu inseamna ca este absolut imposibil sa te atingi de albia unui rau.

Faci baraje gen Vidraru, Bicaz si Portile de Fier de creezi lacuri intregi noi, distrugand complet orice exista inainte ca ecosistem - sigur, se creeza apoi alt ecosistem nou, cel al lacului - si acum nu pot sa mut un rahat de rau, care in zona inca este foarte mic.

Va spun: SUNTEM DE C***T TOVARASI. Astia suntem!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.