Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dan tm

Asa edomle cind mergi ,,pe gara" auzi o gramada de chestii. Unii vorbesc din start aiurea cu cei curiosi cum sint pasionatii, altii au auzit ceva dar nu mai sint siguri si le potrivesc, in timp pentru ei, astea devin certitudini, mai intilnesti si oameni care stiu cum sta treaba si care sint sinceri.

depinde pe unde mergi, cu cine stai de vorba etc.

Elful821

In perioada 04.12-10.12, pe langa inchiderea totala de la Varadia, se va mai inchide si portiunea de linie Ghioroc - Glogovat pentru lucrari la linia de contact pe diagonalele 2-4 si 6-8 (iesirea din Ghioroc spre Glogovat), in vederea redeschiderii circulatiei pe firul I.


Phenol


District EA

Se va circula pe ambele fire spre Glogovăț, liniile 1si 2 în Ghioroc rămân închise până când se va deschide și firul 1 Ghioroc - Păuliș (așa mai către primăvară).


florrinel

Frumoasa filmare!
Stau si ma intreb ce utilitate va avea gara Coslariu Gr. Pod Mures pentru garnituri de marfa, fiindca liniile de garare imi par foarte scurte.

Vlad94


vancouver

Undă verde pentru modernizarea stației Fetești și a stației Ciulnița, "uitate" la reabilitarea M800:

https://clubferoviar.ro/modernizarea-statiei-fetesti-2/
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AndreiB

Deci Ciulnita va fi gata pentru Mersul Trenurilor 2021/22 si Fetesti 2022/23. Presupun ca vor fi schimbari minore pentru trenurile de calatori insa o crestere a capacitatii de marfa, corect?

Nu inteleg insa de ce nu sunt mai agresivi cu desfiintarea trecerilor la nivel, insa. Trecerea vestica poate fi desfiintata (cu o pasarela pietonala adecvata), si sa ramana accesul rutier in Dragalina prin DN21. Mi se pare un sat foarte mic pentru a avea doua treceri la nivel peste M800 pentru acces.

c o r v i n

Completare la fotografiile d-lui Banu... Câteva din capătul vestic al Simeriei, inclusiv de pe noul terasament al ieșirii spre Hunedoara!












































(3.11.20)

marcelbanu

16 noiembrie, km476+850 Aerodrom Săulești
























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

km477+275, Pod Cerna

















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

km477+275, tren 2708, Ilia - Petroșani...

Acum avem linie dar nu avem material rulant...
Se aude roata aia pătrată...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

cristi5

Quote from: marcelbanu on November 03, 2020, 03:07:25 AM
Ceea ce am aflat, am aflat de la un vopsitor...
Podul în sine, tablierul de fapt, identic cu cele văzute de-a lungul întregului tronson, de la Vărădia de Mureș pînă la Cerna.
Totuși, e prea mare pentru un traficul anemic din Mintia.

Sunt cateva poduri rutiere pe CIV care au tablier metalic. Pentru ca sunt proiectate de oameni care proiecteaza CF, care dau copy-paste din alt proiect ca sa-si scada costurile de proiectare. Intretinerea (re-vopsirea de exemplu) care dupa aia cade in sarcina drumarilor nu e problema lor. Traficul rutier din zona iar nu e problema lor. Ei sunt cu copy-paste.

Si pasajul DN7 de la Ilia (ala paralel cu cel existent, care e prea jos pt noul nivel al CF) va fi tot cu tablier metalic, il gasesti pe topic daca cauti Ilia.