Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Phenol

(GPS)


(GPS)


Intram in Dumbraveni. (GPS)


Intre Dumbraveni si Medias. Apropo de acei 3 km la care nu se poate face receptia anul acesta. Dupa parerea mea este tocmai aceasta zona unde inca se circula pe sine vechi inainte de halta Bratei. Ma astept ca varianta Bratei sa fie terminat anul asta.



O poza facuta in cele 30 de secunde lipsa dintre cele doua filmari.



Phenol


Phenol

Intre Medias si Copsa Mica nu prea mai este de lucrat/pozat.



Iesire din Micasasa.


Limitare de viteza la trecere de CF, in Micasasa. (GPS)




Parasind Blajul si intervalul unde este limitare permanenta de 100. (GPS)


Intram in Craciunel. (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

14.04.2018

GDPR

Ce diferenta uriasa intre stadiul lucrarilor la tunelurile Sighisoara si Danes, pe de-o parte si Turdas, pe de alta parte. Nu-i deloc o carte de vizita buna pentru Swietelsky-Strabag.

TibiV

Nu ma mai repet, este suficient "copy-paste"...
Quote from: TibiV on April 12, 2018, 11:52:45 PM
Acum 4-5 ani nu mi-as fi imaginat ca niste fotografii/filmari pe feroviar ma vor deprima mult mai rau decat tot ce vad pe santierele de autostrazi... :(
As spune ca nu mai este deprimant, este de-a dreptul scandalos... Rusinos...
Dupa atatia ani... MIZERABIL !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Multumim mult Phenol pentru poze si filmari!

TibiV poti sa fii mai concret? Nu de alta dar daca incepem toti sa spunem ca e groaznic si tragic discutia intra pe o linie infundata

Andi

Multumim Phenol pentru material foto/video, aveam de gand sa dau eu o tura dar vad ca oricum nu prindeam mare lucru schimbat. Proasta mobilizare inainte de Dumbraveni la acel podet, la fel si la Atel unde nu prea avanseaza. La Bratei pare ca mai e nevoie de o bucata de linie, apoi piatra sparta si nivelat/burat apoi pot da drumul la circulatie, asta daca acopera mai repede si "gaura" de la Atel. Mediasul la fel de slab ca datile trecute, la Copsa Mica tot la peroane improvizate oprim, intre Copsa si Micasasa ma asteptam sa avem macar sina peste cele doua poduri dar vad ca nu e nimic. In rest e gata, mai sunt finisaje de facut...

cristi5

Se stie care-s problemele in punctele astea? Daca nu, cred ca CFR ne va lamuri.

Sunt realiste promisiunile de receptie facute de CFR lui Ionut?


TibiV

COMUNICAT DE PRESĂ

Comisia Europeană susține continuarea finanțării CEF, în valoare de 1,13 miliarde euro, pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii feroviare


Bucureşti, 18 aprilie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că reprezentanții Comisiei Europene susțin implementarea proiectelor pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare din România, conform calendarelor și a bugetelor transmise de reprezentanții CFR SA, la data de30 Martie 2018.

Compania Națională de Căi Ferate ,,C.F.R." S.A.are cereri de finanțare aprobate de Comisia Europeană pentru 7 proiecte incluse în Programul CEF TRANSPORT 2014-2020, contribuţia totală a CEF fiind de aproximativ 1,13 miliarde euro.Unul din cele mai importante proiecte de modernizare a infrastructurii feroviare este implementat pe tronsonul feroviar Brașov-Sighișoara, pentru care CFR SA a obținut două granturi de finanțare, în valoare totală de 1,11 miliarde de euro, pentru modernizarea subsecțiunilor  Brașov – Apața, Cața – Sighișoara și Apaţa – Caţa.

Având în vedere schimbările legislative din anul 2016 privind achizițiile publice, care au afectat procedurile de achiziție ale serviciilor și lucrărilor derulate de CNCF CFR-SA, Guvernul României a aprobat în 2017 un Memorandum pentru implementarea proiectelor CNCF CFR SA, iar la nivelul Comisiei Europene (INEA și DG MOVE) a fost adoptat Planul de Măsuri pentru accelerarea şi facilitarea implementării proiectelor finanțate în cadrul Mecanismului pentru Interconectarea Europei (CEF) 2014-2020.

În acest context, reprezentanții CFR SA au adoptat o serie de măsuri organizatorice, administrative și financiare necesare implementării proiectelor CEF, iar până la sfârșitul lunii martie 2018 toate documentațiile de atribuire conexe proiectelor de reabilitare a secțiunilor de cale ferată Brașov - Apața, Cața - Sighișoara și Apaţa - Caţa au fost lansate în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
 
Menționăm faptul că, rapoartele de progres transmise de CFR SA au obținut aprobarea Comisiei Europene, respectiv INEA și DG MOVE, care s-a arătat mulțumită de Acțiunile CEF în domeniul feroviar și a concluzionat faptul că printr-o strânsă colaborare cu MT DGOIT, coordonatorul pe plan național al Programului CEF și MFE, CFR SA va putea implementa la termen, și în interes național, proiectele CEF din România.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4170-18-aprilie-2018-comisia-europeana-sustine-continuarea-finantarii-cef-in-valoare-de-1-13-miliarde-euro-pentru-proiectele-de-dezvoltare-a-infrastructurii-feroviare
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

superb reportaj. cea mai buna cale de a arata satierul CF e din coada unui vagon.

din video-uri doua lucruri ies in evidenta:
la trecerile de CF inca fara bariere (ex. Manarade) trenul incetineste mult. vorbim de linie reabilitata. am inteles ca se vor monta bariere odata cu finalizarea semnalizarii ERMTS

ce diferenta cand trenul trece de pe linia veche pe cea noua si vice versa

TibiV

Bucureşti, 19 aprilie 2018

4 luni pentru finalizarea lucrărilor pe varianta de traseu Podul Mureş - Coşlariu

Directorul General al CFR SA, Ion GAVRILĂ, se află în aceste zile pe şantierele feroviare din centrul ţări unde, împreună cu reprezentanţii firmelor de construcţii şi de consultanţă, verifică stadiul de execuţie a lucrărilor de modernizare pe tronsonul de cale ferată Simeria - Sighişoara (173,47 km).

Discuţiile purtate între reprezentanţii companiei şi cei ai firmelor de construcţii şi de consultanţă s-au concentrat în special pe zonele unde au apărut probleme tehnice în timpul execuţiei lucrărilor şi pe soluţiile identificate, astfel încât să nu mai existe abateri de la graficele de lucru stabilite.

De asemenea au fost verificate obiectivele feroviare finalizate, precum şi stadiul de execuţie a lucrărilor aflate în desfăşurare la ora actuală la linii, peroane, punctele de oprire, poduri, tuneluri sau substaţii de tracţiune de pe întregul traseu Sighişoara - Aţel - Micăsasa - Coşlariu - Vinţu de Jos - Simeria, unde se înregistrează un grad de execuţie cuprins între 83% şi 98%.

Directorul General al CFR SA a solicitat constructorului ca în termen 4 luni de zile să finalizeze lucrările din zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, zona aflată pe secţia Coşlariu – Micăsasa. Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.

"În această zonă s-au definit 6 tronsoane experimentale, s-au făcut deja expertize şi studii de fundare pentru stabilirea capacităţii tehnice de teren, deci din acest moment aveti la dispoziţie 4 luni pentru terminarea lucrărilor în zonă", le-a transmis constructorilor Ion Gavrilă, Director General al CFR SA.

Directorul General al CFR SA le-a reamintit totodată constructorilor că se asteaptă la o implicare proactivă în ceea ce priveşte calitatea lucrărilor şi respectarea termenelor de finalizare, iar orice problemă care poate afecta asigurarea unui front normal de lucru să fie analizată pe viitor în mod direct între constructor, consultant şi reprezentanţii companiei.

La finalul acestei vizite de lucru, reprezentanţii CFR SA vor purta discuţii, pe marginea organizării lucrărilor pe şantiere şi a graficelor de execuţie programate, şi cu reprezentanţii constructorilor care modernizează infrastructura şi suprastructura feroviară pe cele 4 şantierele deschise între Gurasada şi Km 614.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1966102616757930 - si cu fotografii
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4171-19-04-2018-directorul-general-al-cfr-sa-in-vizita-de-lucru-pe-santierele-feroviare-din-centrul-tarii - fara fotografii
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Phenol

Quote from: TibiV on April 19, 2018, 07:32:56 PM
Bucureşti, 19 aprilie 2018

4 luni pentru finalizarea lucrărilor pe varianta de traseu Podul Mureş - Coşlariu

Directorul General al CFR SA a solicitat constructorului ca în termen 4 luni de zile să finalizeze lucrările din (i)zona variantei de traseu Podul Mureş - Coşlariu, zona aflată pe (ii)secţia Coşlariu – Micăsasa. Lucrările în această zonă au înregistrat întârzieri în execuţie din cauza problemelor apărute la terenul de fundare.


O simpla corectie:

(i) Podu Mures (si nu Podul Mures) - Coslariu apartine de lotul Coslariu - Vintu de Jos, unde constructorul este Pizzarotti.
(ii) Lotul Coslariu - Micasasa incepe/se termina chiar la capatul podului peste Mures (inainte de intrarea in gara Podu Mures/zona Coslariu). - Asta este lotul cel mai avansat dintre toate cele 5.

Cat despre termenul de 4 luni: ar fi cea mai mare mobilizare pe partea de (re)constructii CF din Romania din ultimii ani.

Ionut

Nici vorbă de 4 luni. Mda. Si aveam o seara pozitivă.  >:(

Phenol

Am avut putin timp sa ma uit mai in detaliu pe documentele primite de la CFR. Mersi @Ionut pentru implicare.

Sa nu uitam de unde a inceput toata discutia:

La  intrebarile 1 si 2 ce raspuns au dat?


Solutia arata cumva in felul urmator:



Varianta noua are 3.3 km in lungime.

Pe unde am trasat linia rosie, va fi aplicata solutia proiectata - tip 1: 8 coloane intr-un sir cu distanta intre ei 3 metrii. Coloanele coboara pana la o adancime de 6 m.

Cele doua coloane de sub drumul technologic sunt din cauza curbei?



Pe zona cu linia neagra va fi aplicata solutia proiectata - tip 2: cate o coloane sub fiecare fir cu distanta de 6 metri intre coloane.



Durata de executie pentru solutia tip 1 este de 240 zile (8 luni) iar pentru solutia tip 2 este de 345 zile, adica aproape 12 luni (ma asteptam sa fie invers, pentru tip 1 sa fie mai lunga).


@Ionut: Au zis ceva de podurile noi deja construite pe varianta noua? Alea vor trebuii schimbate/reconstruite? Sunt 2 poduri vizibile pe google maps.
Pentru racordul Podu Mures - Coslariu care va fi solutia folosita? De tip 1 sau de tip 2? Asta a fost luat in considerare cand au recalculat impactul financiar?

Ionut

Nu am intrat in detalii cu ei. O sa vorbesc sa ne dea acces pe șantier și îi mai luam la intrebari. În orice caz, uitați de porcaria cu 4 luni. O fi vrut să zică 14 luni.