Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Am corectat ceva in mesajul anterior, pentru ca din graba am trecut si o firma de la o alta contestatie.


Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 07:35:25 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara".


Tunelul Archita 2



Pentru rezolutie mare vedeti aici.


Tunelul Archita 1



Pentru rezolutie mare vedeti aici.


Tunelul Homorod




Tunelul Mureni




Tunelul Ormenis



Andi

NGC multumim, interesante schite!
Exista pe undeva intreg planul pentru Brasov-Sighisoara? Sunt curios de alte zone.

Phenol

Am incercat sa interpretez schitele, dar unele lucruri sunt neclare :


Quote from: NGC20 on January 03, 2017, 04:15:57 PM
Tunelul Archita 1

1. Sunt 2 rute noi posibile pentru CF nou-construita? Inteleg bine, cel de nord este cu un pod destul de lung in curba, i-ar varianta de sud o fi in tunel? Pe care l-a ales Beneficiarul?

2. Care ar fi mai ieftin pe termen scurt si pe termen lung?

3. Ai informatii de declivitati pe acest segment? Parca CF urca aici pana la tunelul actual.

4. Halta Darju se pastreaza? Pe vechiul aliniament apare, dar pe cel noua nu am mai gasit.

Quote

Tunelul Archita 2


Interesant ca Statia Beia se muta mai spre sud cu cateva metri.

Quote

Tunelul Homorod


Acest tunel intra in lotul Apata - Cata, lot care este in pregatire pentru licitatie.

Quote


Tunelul Mureni


5. In schita nu apare nimic ce se va intampla cu linia spre Odorhei. Dupa cunostintele mele, acolo trebuie construit un pod nou peste Tirnava Mare, ori trenurile vor trebuii sa i-a o curba si mai stransa pentru a intra pe actualul pod.

6. Statia Mureni pur si simlu dispare de pe aliniamentul nou, dar am impresia ca totusi va fi nevoie de o statie acolo. Oare vor comasa Halta Saschiz cu Gara Mureni?

Quote

Tunelul Ormenis


Si acest tunel intra in lotul 2 Apata - Cata care va fi licitat in viitorul apropiat (sper).

Multumim frumos pentru schite, mai am destul de multe nelamuriri, asa ca termin postarea la fel ca Andi: unde am putea gasi mai multe informatii despre noul aliniament?

NGC

Sunt aproape 190 de arhive cu peste 5000 de fisiere si circa 8,5 GB de planuri.
Am mai spus deja sa spuneti ce anume va intereseaza.
Voi mai pune si alte planse, deci doar putina rabdare. Mai sus au fost doar tunelurile.

dr4qul4

arata foarte bine. Sa fie pregatit mai cu cap decat ce am avut pana acum?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Dupa contestatiile depuse, nu as zice.  :lol:  Le-am citit, probleme par sa fie referitor la  informatiile incomplete, contradictorii, probleme cu proiectarea (desi este fidic rosu, in special cu  devierea de la Mureni), avizul de mediu care se sustine ca exista si toata lumea vrea sa il vada, clauze contractuale, etc

TibiV

Quote from: dr4qul4 on January 03, 2017, 09:53:34 PM
arata foarte bine. Sa fie pregatit mai cu cap decat ce am avut pana acum?
Arata belea !
Daca s-ar reliza (nu la spuprapret 250%) va fi BELEA !...
Doamne ajuta !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Cateva raspunsuri pe fuga.

Quote from: Phenol on January 03, 2017, 09:25:16 PM
Quote from: NGC20 on January 03, 2017, 04:15:57 PM
Tunelul Archita 1

1. Sunt 2 rute noi posibile pentru CF nou-construita? Inteleg bine, cel de nord este cu un pod destul de lung in curba, i-ar varianta de sud o fi in tunel? Pe care l-a ales Beneficiarul?

2. Care ar fi mai ieftin pe termen scurt si pe termen lung?

3. Ai informatii de declivitati pe acest segment? Parca CF urca aici pana la tunelul actual.

4. Halta Darju se pastreaza? Pe vechiul aliniament apare, dar pe cel noua nu am mai gasit.

1. Varianta cu 2 viaducte
4. Nu se pastreaza

Quote from: Phenol on January 03, 2017, 09:25:16 PM
Quote
Tunelul Homorod

Acest tunel intra in lotul Apata - Cata, lot care este in pregatire pentru licitatie.

Planurile sunt pentru intreg proiectul Brasov - Sighisoara.

Quote from: Phenol on January 03, 2017, 09:25:16 PM
Quote
Tunelul Ormenis

Si acest tunel intra in lotul 2 Apata - Cata care va fi licitat in viitorul apropiat (sper).

Planurile sunt pentru intreg proiectul Brasov - Sighisoara.

TibiV

Doar ca Apata-Cata mai asteapta...

Dumnezeu stie pana cand... :(
Cuiul lui Pepelea pe tronsonul asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


NGC

Am sters plansele initiale de la Archita 1 si Archita 2, pentru ca sunt unele planse vechi.
Veti vedea ca de fapt traseul arata putin altfel acolo.

florin74

O harta cu traseul complet? Sau eventual si din bucati? Vad ca este o problema cu proiectarea pe noul traseu de la varianta Maierus, in documentatia actuala nu este prevazut nimic. Se contesta la greu aici.

NGC

^^^ Din cate stiu eu, o harta mare nu exista, dar se poate recompune din bucati. Dar cine are timp? :)

alexV

de ce sunt diferite podurile?
primul reconstruit a fost cel din stanga, si dupa vreo 2 ani cel din dreapta


nenea_hartia