Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dorum

sper ca pilotii aia nu raman asa aparenti... arata ca dracu

antonelu

Quote from: Vlad94 on January 16, 2023, 01:42:44 PMCât mai durează până străpung tunelul?
Conform articolului ăsta trebuia să fie deja gata și în iulie să circule trenul prin el. Din poză pare să fie mai mult o grotă, bună să ții berea la rece :)


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/tunelul-de-la-bata-incepe-sa-prinda-contur-este-considerat-cel-mai-spectaculos-proiect-feroviar-din-istoria-recenta-a-romaniei-1585785


TibiV

Acolo cred ca partea de "cosmetizare" este legata de proiectul de largire la 2 benzi/sens a DN1A de la DNCB pana la intrarea in Mogosoaia... (Chiar, ce s-o fi intamplat cuproiectul ala?!....)

Se vede ca zona "rezervata" largirii este "protejata" cu balize. Nu este treaba CFR cum anume va alege CNAIR sa protejeze soferii care circula pe portiunea respectiva de "pintenii" care ies de sub fiecare culee...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

motorzbh

Da , dar constructorii sunt cam o apa si un pământ. S-a făcut largirea.

TibiV

Quote from: motorzbh on January 18, 2023, 01:47:13 PM... S-a făcut largirea.

Nu.
NU s-a facut largirea. De nici un fel, pe nici macar 10 metri....

Asa cum se vede in imagine, s-a lasat loc sub pasaj/viaduct pentru o viitoare largire...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Sorinus

Pe rutier nu s-a facut nimic. Pe feroviar, a fost triplata M700 si realibilitat podul existent (cred). Sub poduri s-a sapat in asa fel incat pe viitor sa incapa un 2x2 pe DN1A, dar DOAR sub pod, in rest e DN clasic, 1x1, in zona.

motorzbh

Deci lucrarea la pod s-a facut. Si de o firma Aferizata ca pe coridor. Deci cum vezi pilotii la Mogosoaia asa o sa-i vezi si la Bata.

AndreiB

S-au inlocuit podurile vechi (unul dublu, unul simplu) cu podul nou triplu cu deschidere mai mare.

Tripla era si inainte, numai ca firul III ducea la vama chitila, prin trecere la nivel cu DNCB, legatura care nu va mai fi refacuta niciodatA.

De ce s-a facut triplu si nu dublu, naiba stie...

rocklee