Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdix

De ce eventuale ?
CNADNR au reziliat din motive foarte serioase. Poate va plati Impregilo daune catre CNADNR.

1_utilizator

Eventuale pentru ca poate....instanta arbitrala va cantari argumentele partilor. Impregillo va folosi raportul de mai sus in demonstratia sa privind anormalitatea gestiunii contractuale a CNADNR. Evident asat nu inseamna ca va castiga , deci eventuale...

florin74

http://www.economica.net/compania-de-drumuri-scoate-la-concurs-60-de-posturi-cele-mai-multe-pentru-ingineri_120623.html

"Candidaţii la un post de inginer în cadrul CNADNR trebuie să fie absolvenţi ai unei facultăţi de căi ferate, drumuri şi poduri cu studii superioare de lungă durată (diplomă de licenţă sau echivalentă / ciclul I (Bologna) - diplomă studii universitare de licenţă), să aibă o experienţă profesională de minim 5 - 10 ani în domeniul infrastructurii rutiere - proiectare poduri (drum naţional, variantă ocolitoare, autostradă) şi să fi participat la elaborarea lucrărilor de artă pentru minim 1 proiect de drum naţional, minim 1 proiect de variantă ocolitoare sau autostradă în calitate de Manager de Proiect/Coordonator de Proiect/Şef Proiect"

Poate o sa fie cu ceva mai mult succes decat tura precedenta.

infraAdi_ro

Romania are un viitor doar daca are prezent!

dumbravaandrei

Nu-i cam din scurt anuntul? Intreb si eu :D.

TibiV

Quote
Datele de concurs sunt:

luna IUNIE
 16.06.2016 - 11 posturi de inginerîncadrul Serviciului DN și Variante Ocolitoare/
Directia Proiectare /C.N.A.D.N.R.-S.A Central
– ora 11:00
 20.06.2016 - 30 posturi de inginer în cadrul Direcției Generale Implementare
Proiecte de Infrastructură Rutieră/C.N.A.D.N.R.-S.A Central - ora 11:00
 21.06.2016 - 1 post de inginer în cadrul Serviciului DN și Variante Ocolitoare/
Directia Proiectare /C.N.A.D.N.R.-S.A Central
- ora 11:00

Dar care o fi diferenta intre aia 11 ingineri albastri si inginerul rosu ?!...
Data de depunere a dosarului? Ala din 21 o fi ala cu pile, ca are 5 zile in plus ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

^
Cei 11 vor forma o echipa unita, se vede asta fiindca e scris intr-un cuvant "inginerîncadrul" iar cel 1 va lucra pe cont propriu, va fi oaia neagra :)

In alta ordine de idei, am aflat cate ceva despre consursul de ocupare a posturilor din implementare - cel la care au fost respinsi toti:

- intrebari formulate ambiguu;
- pretentia de a sti pe de rost clauze din FIDIC, si articole din legea 50 si normele ei de aplicare;

Daca ar fi obtinut cineva peste 50 de puncte, ar fi urmat o etapa a interviului.
Au participat si oameni cu experienta mare.


alecu26

#607
exact asta am auzit si eu.

Se putea face aceasi chestie mult mai bine in alte doua moduri:

1. Teste grila, in care daca ai habar nimeresti raspunsul corect. Sau macar stii principiul: gen când se elibereaza garantia de buna executie: la x zile dupa expirarea perioadei de notificare a defectelor. (nu dupa finalizare lucrarilor). Cat e X...conteaza mai putin.

2. Asa cum s-a facut acum, dar mult mai multe intrebari, si cu bibliografia pe masa. Sa testeze cat de repede cauti, daca stii unde sa cauti, daca intelegi ce naiba scrie in acel FIDIC, sau in lege.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Doamne ce dobitoci, inca se dau examene la noi in care trebuie sa stii lucruri pe din afara ? In care nu conteaza daca intelegi sau nu acele lucruri, ci doar daca le stii pe de rost ????? Doamne, doamne. Asta in era google, in care orice nu stii, cauti... Păi dacă este așa, să chemăm niște actori de la teatru, sa invete pe de rost cartile si ei vor avea cele mai bune punctaje la examen :bash:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

kolegu

sincer @vancouver nu te inteleg. la ce te asteptai? de mai bine de 20 de ani sistemul de invatamant pe asta se bazeaza, CNADNR-ul este inca si mai greoi decat sistemul de invatamant. lucrurile se vor schimba doar in momentul in care vor fi angajati oameni noi(cu alte principii), iar numarul acestora va depasii numarul dinozaurilor actuali din companie. iar ca sa angajezi oameni noi, inseamna sa aibe apoi batai de cap si oameni care sa intrebe "de ce sa facem asa?", nu mai bine pica toti ? nu tu batai de cap, nu tu schimbare.

scuze de off

dr4qul4

nu sunt de acord cu tine. de vreo 15 ani au aparut testele grila. Ba chiar, la unele materii (ex drept administrativ), in facultate puteam consulta cartile in timpul examenelor.
NU inteleg de ce la noi se pune pe accentul pe modul in care rezolvi in loc de rezultatul obtinut.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

nu va agitati. Oricum intentia a fost probabil aia spusa la inceput. Doar ca le-a iesit mai bine decat credeau.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: clau on June 02, 2016, 03:54:26 PM
Ce dezastru de institutie...
http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cele+opt+motive+pentru+care+Comisia+Europeana+ne-a+retras+100+de

Quote from: SILVIUFG on June 03, 2016, 08:41:08 AM
Eu pe asta n-o stiam. Daca e adevarat si am dat 100 de mil inapoi Uniunii Europene din proiectul asta chiar nu mai am nici o asteptare.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Auditul+CE+pentru+Sibiu-Orastie+Autoritatile+au+tinut+secrete+at

Quote from: pasadia on June 03, 2016, 10:06:04 AM
Din cate stiu situatia e veche si cunoscuta - practic e vorba despre blocajul in care s-a aflat POS-T prin 2012-2013, perioada in care nu s-au facut plati si s-a incheiat prin aplicarea acelor corectii.

In plus nu am dat bani inapoi ci nu i-am mai primit. Aica daca contractul cadru spune ca primim 85% din cheltuielile efectuate, la final am mai primit doar vreo 70%. Ma rog, nu stiu cifrele exacte, dar nici nu as sari in sus acum, doar pentru ca DIGI  a redescoperit apa (foarte probabil ajutata fiind de grupul de asa-zisa "reforma in CNADNR").

A explicat pasadia foarte bine si situatia e cunoscuta de mult, dupa cum vedeti si mai jos.

Quote from: Ionut on July 28, 2012, 06:39:50 AM
QuoteComisia Europeană a găsit plăți ilegale pe șantierul autostrăzii Sibiu – Orăștie

Dintr-o lungă listă de finanțări ilegale, face parte și șantierul autostrăzii Sibiu – Orăștie.  Astfel, ministerul precizează că, potrivit proiectului Raportului de Audit nr.2011/RO/REGIO/J2/995/1, Comisia Europeană a solicitat corecţii financiare pentru mai multe proiecte, respectiv construcţia autostrăzii Orăştie-Sibiu (corecţie de 428,9 milioane lei), autostrada Nădlac - Arad (168,8 milioane lei), reabilitarea DN 24 şi DN 24B (39,9 milioane lei).

sursa: Turnul Sfatului

Mda, tipic pentru fonduri europene, au bagat la decontare cheltuieli pe care Comisia nu vrea sa le deconteze. Sunt curios ce fel de plati au fost, de sunt catalogate drept "ilegale". Ilegal nu e tot una cu eligibil. Sa ne spuna si noua ce plati au fost, sa ne dam seama daca au fost ilegale sau nu, sa stim pe cine injuram.

Documentul original il puteti gasi aici.

NGC

Quote from: pasadia on June 03, 2016, 10:06:04 AM
DIGI  a redescoperit apa (foarte probabil ajutata fiind de grupul de asa-zisa "reforma in CNADNR").

Quote from: NGC20 on June 03, 2016, 04:25:48 PM
Documentul original il puteti gasi aici.

^^^

Aceasta este "apa" redescoperita de DIGI. Documentul este din 2013. ;)

pasadia

Eu zic ca API ar trebui sa iasa public cu un comunicat in care sa urecheze DIGI. Era o vreme cand isi faceau treaba, dar acum sunt portavoce pentru Basulescu & Goga.