Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Este partial relevant cand s-au apucat, deoarece dupa terminare, a stat nefolosit vreo 2 ani parca...
Si este posibil sa nu fi "tras tare" pentru ca se stia ca va fi nefolosit

oneLess


tom_sawyer

Am primit ,,undă verde" pentru proiectarea și construcția benzii de est a autostrăzii ,,Struma" în direcția Sofia în afara Cheilor Kresnei
01.03.2024

Bulgaria a primit ,,undă verde" de la Comisia Europeană pentru proiectarea și construcția benzii de la Kulata la Sofia în afara defileului Kresna pe opțiunea estică G10,50 pe Lotul 3.2. din AM ,,Struma". Acest lucru va face posibilă începerea lucrărilor la ultimul tronson al autostrăzii dintre Krupnik și Kresna. Se va lucra si pe un al doilea traseu in afara defileului in directia Sofia – Kulata.

Guvernul a însărcinat miniștrii Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice și Transporturilor și Comunicațiilor să întreprindă acțiunile necesare pentru proiectarea și construcția Lotului 3.2. Lucrările la proiectarea și construcția traseului în direcția Kulata - Sofia de-a lungul versantului estic al Cheilor Kresnen sunt pe cale să înceapă.

De asemenea, este pus în funcțiune un studiu de pre-investiție pentru o nouă rută în direcția Sofia - Kulata în afara Cheilor Kresnen.

Se preconizează că nu vor fi întreprinse acțiuni pentru implementarea unei benzi din dreapta (de la Sofia la Kulata) pe Lotul 3.2. a AM ,,Struma" de-a lungul traseului drumului existent E-79 înainte de a lua în considerare posibilele alternative, obiect al studiilor de preinvestiție.

https://api.bg/bg/novini/poluchikhme-zelena-svetlina-za-proektirane-i-izgrazhdane-na-iztochnoto-platno-na-am-struma-v-posoka-sofiya-izvun-kresnenskoto-defile.html





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Şantier autostradă Belgrad - Zrenjanin: lucrări pregătitoare lângă Jabučki Rit, numeroase mecanizări în domeniu
25 februarie 2024

Şantierul autostrăzii Belgrad - Zrenjanin a fost deschis în locaţia aşezării Jabučki rit, nu departe de capitală, iar în acest moment se poate ajunge doar pe drumul local din localitatea Kovilovo. Şantierul se află la aproximativ 8 kilometri est de actuala autostradă Belgrad - Zrenjanin.
 
Lucrările pregătitoare sunt în desfășurare la traseul primului tronson al viitorului drum desemnat în noua clasificare a drumurilor de stat sârbe drept Autostrada A6 (Novi Sad - Zrenjanin - Belgrad) și prima autostradă de pe teritoriul Banatului, iar acel tronson începe de la tangenta nordică în jurul Belgradului și duce la pe teritoriul orașului Pancevo și municipiile Opovo și Kovačica. La sol sunt peste treizeci de utilaje de construcții, vehicule și utilaje, iar avântul lucrărilor este așteptat odată cu primele zile de primăvară. Antreprenorul este compania chineză ,,Shandong Highspeed Group".

După cum s-a subliniat la deschiderea șantierului și la începerea lucrărilor, autostrada Belgrad - Zrenjanin - Novi Sad va avea o lungime de 105,4 kilometri, dintre care tronsonul Belgrad - Zrenjanin are 67,7 kilometri și Zrenjanin - Novi Sad. secțiunea are 37,7 km lungime. Pe traseul autostrăzii, construirea a patru poduri mari (două poduri peste Timiș, un pod peste Bega și un pod peste Tisa) și patru poduri peste canale și treceri rutiere, precum și treceri cu căi ferate, 20 de pasaje supraterane. , sunt planificate șapte pasaje subterane și 47 de canale. Acest drum va face posibilă ajungerea în siguranță de la Zrenjanin la Belgrad în jumătate de oră, iar de la Zrenjanin la Novi Sad în 15-20 de minute, cu o viteză proiectată de 130 km/h. Beneficiile noului drum sunt incomensurabile și aduc un potențial economic enorm acestei părți a țării noastre, iar o treime din lungimea acestei autostrăzi, aproximativ 35 de kilometri, va trece prin teritoriul orașului Zrenjanin.

De asemenea, în cadrul unei întâlniri recente cu primarul orașului Zrenjanin, Simo Salapura, reprezentanții antreprenorilor și-au exprimat dorința ca șantierul să fie deschis lângă Zrenjanin, adică lucrările să se desfășoare simultan din ambele sensuri - Belgrad și Zrenjanin.

zrenjanin.rs














Powered by API/PUM imgur uploader

gruia88

^^ Deci planul lor o sa fie sa faca un sens de mers ( spre Sofia) pe partea de EST cu 2 benzi , dupa ce finalizeaza muta traficul acolo ,si fac alte 2 benzi pe sensul de mers spre Kulata prin defileul existent?

Nu suna rau ideea  !

Tony7Y

QuoteTraffic on the new 13.6 km Makresh - Bela section from the Vidin - Botevgrad road will be opened on March 5

https://www.mrrb.bg/bg/dvijenieto-po-noviya-13-6-km-uchastuk-makresh-bela-ot-putya-vidin-botevgrad-ste-bude-pusnato-na-5-mart/

Se pare ca maine se dechide Lotul 2.1 Makresh - Bela din drumul express Vidin - Botevgrad.
Am tot cautat detalii suplimentare si despre Lot 1 Vidin - Makresh si Lot 2.2 Bela - Ruzhintsi, dar nu gasesc nimic procentual, doar ca data de deschidere ar trebui sa fie 2024/2025.

reed





Asa ceva speram sa vad si pe la noi peste pasaje sau chiar panouri absorbante.Insa cer prea mult, betoanele gri sunt destule pentru bastinasi.

tom_sawyer

^^
Traficul pe tronsonul nou construit dintre satul Makresh și satul Bela de pe șoseaua Vidin - Botevgrad va fi deschis mâine - 5 martie, după ora 15. Secțiunea are 13,6 km lungime și începe la intersecția pentru Makresh și merge spre Bela.

Noua secție a fost construită în întregime cu fonduri de la bugetul republican. Antreprenorul este ,,Automagistrali" EAD. Valoarea lucrărilor de construcție și instalare pe tronsonul de 13,6 km este de aproape 341,2 milioane BGN, inclusiv TVA.

În anul 2020, Agenția de Infrastructură Rutieră, pusă în funcțiune în temeiul art. 14, alin. 1, pct. 6 din Legea privind achizițiile publice ale societății de stat, proiectarea și realizarea suplimentară a lucrărilor de construcție și instalare pe 65,8 km din drumul I-1 Vidin - Botevgrad, în tronsonul dintre nodul rutier ,,Makresh" și drumul ocolitor al orasului.Montana. Traseul este împărțit în 5 tronsoane iar prima parcursă este de la p. în ,,Makresh" la p. în. ,,Bella".

Pregătirea și lucrul secțiunilor rămase se află în diferite etape. A doua secțiune - de la satul Bela până la satul Ruzhintsi, are o lungime de 11,1 km. Lucrările de construcție și montaj efectuate la acesta se apropie de 31%.

Pentru următoarele trei secțiuni, proiectele tehnice sunt gata și autorizațiile de construcție sunt în așteptare. A treia secțiune - de la Ruzhintsi la p. Satul Belotintsi, are 15,4 km lungime. Traseul se desfășoară complet la est de drumul existent I-1 (E79), fără a-l traversa și fără a intra în regulamentele așezărilor. Ecartamentul este pentru o autostradă.

A patra secțiune - de la p. Belotintsi sat la sat în Vinishte, are 11,9 km lungime. Ecartamentul este pentru autostrada.

Secțiunea a cincea - de la p. în Vinishte până la ocolirea orașului Montana", are 13,7 km lungime. Este planificată construcția unui nou nod rutier prin care se va face o legătură cu șoseaua ocolitoare a Montanei. Va fi reconstruit nodul rutier de la km 102 al drumului ocolitor al orașului Montana, care va asigura toate direcțiile de viraj. În acest scop, pasajul subteran rutier va fi dublat și se va realiza o legătură directă suplimentară care să asigure sensul de ocolire Vidin - Montana - Montana (nord).

Lucrările continuă la construcția a încă 62,6 km din șoseaua Vidin - Botevgrad. După derularea procedurilor deschise în cadrul PPA și încheierea contractelor cu antreprenorii selectați în 2019, a început construcția tronsoanelor Vidin - nodul rutier Makresh /29,6 km/ și Mezdra - Botevgrad /33 km/. Traseul Mezdra și Botevgrad este împărțit în două subsecțiuni - lotul 1 /19,3 km/ și lotul 2 /13,4 km/. Antreprenorul tronsonului Vidin - schimbul rutier ,,Makresh" este ,,Northwest Lot 1" DZZD. Lotul 1 din Mezdra - Botevgrad este implementat de Asociația ,,GEOPAT LOT 1", care include: ,,Geostroy" și ,,Pathstroy-92", iar lotul 2 de către Consorțiul DZZD ,,MB LOT 2-2019" cu participanți: ,,Drumuri europene". " AD, "Construcții de apă-Blagoevgrad" AD, "Vakhostav-SK, a.s.




oneLess

Mai dăduseră drumul la o bucată de vreo 10 Km. Se îmbucă cu aia ?!

Lau

Europe's mega-project to build new 786-mile motorway through six countries

https://www.express.co.uk/news/world/1870992/europe-motorways-abc-de-project

Știe cineva detalii? E ceva vrăjeală, sau chiar e o inițiativa reală?

dumbravaandrei

da, acum romanii si bulgarii lucreaza sa creeze o companie dedicata pentru proiectul asta.
De la noi va intra A5 + A4 in schema.

pasadia

E o structura (de lobby) initiata de bulgari care propune o serie de proiecte. In mare masura acelasi tip de proiecte care apar si sub numele de "Via Baltica" sau de "Initiativa celor 3 Mari". Partial unele din ele sunt in curs de adoptare in noul Ten-T, dar e cale lunga pana departe. Si deocamdata, oarecum firesc, obiectivele sunt legate de alte tipuri de infrastructura, nu neaparat cea rutiera. De exemplu portul de la Alexandroupoli si conductele de gaz ce pleaca de acolo (spre RO). 

mihaihedes

#4872
Poate măcar de vara viitoare o să prindem autostradă de la Plevna spre Grecia dar oricum se mișcă goraznic de lent, Aktorii de la noi sunt campioni la ei.... :(

lotul 3 Autostrada Hemus Bulgaria

mihaihedes

#4873
Lotul 2 Autostrada Hemus Bulgaria de acum 2 săptămâni


mihaihedes

#4874
Lotul 1 Autostrada Hemus Bulgaria