[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


TibiV

rocklee,
o prostie enormă preluată de Digi de pe un site local, b365....

Ar fi bani aruncaţi pe tichia de mărgăritar, în condiţiile în care peste aproximativ un an (sper) A3 va intra în Bucureşti prin 3 trasee care suferă de ambuteiaj cronic de cel puţin 10 ani...

Doamna Ghica, str.Fabrica de Glucoză, intersecția Colentina/Fundeni.

Fără pasaje în aceste puncte A3  va rămâne o autostradă absolut inutilă şi inaccesibilă pentru București.

NU avem (căci până la urmă banii Primăriei Bucureşti sunt banii noştri) suficient de mulţi bani ca să îi băgăm acum în proiecte super-scumpe pe trasee care pot fi îmbunătățite cu 10% din sumele vehiculate pentru pasaje, în timp ce nimeni nu se gandeşte ca drobul de sare numit A3 va cădea în mod sigur în capul bucureştenilor....

Ştii cum va fi ?
Se va termina intrarea A3 în Bucureşti, vor constata atunci că degeaba au adus autostrada în capitala patriei, căci este tot impracticabilă....
Pariez pe salariul meu pe o lună că atunci vom avea scandal mediatic, televiziunile vor urla "Ce aţi făcut până acum, nu ştiaţi că vine autostrada?" şi tot restul circului...

Şi ca un mare favor făcut bucureștenilor, primăria va începe să facă un pasaj (probabil cel de la Doamna Ghica) dar, atenţie, sub trafic  dublu faţă de cel actual !
Practic, intrarea A3 va fi deschisă de CNADNR, dar va fi închisă după câteva luni de Primăria Municipiului București...
Care va descoperi atunci cât de multe maşini vin dinspre Ploieşti...

Este fix situația generală din toată ţara, când descoperim cu uimire că în ianuarie ninge !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

De dragul Dezvoltarii galopante din zona, la intersectia Barbu Vacarescu cu Pipera te uiti in sus si laterale iti place ce vezi, dar soseaua? cum va fi? Se asteapta largirea Str fabrica de glucoza? Cu strada Gara Herastrau ce se face? Arata groaznic. Am vazut un proiect in care se vroia aducerea la acelasi nivel sau ceva de genu a strazii gara Herastrau cu Barbu Vacarescu si Dimitrie Pompei, implicit unirea liniilor de tramvai. Stiu s-a mai discutat, dar fizic nu inteleg cum se poate realiza.

Intersectia Fabrica de Glucoza largita cu Barbu Vacarescu nu o vad decat cu sens unic pe Barbu V. directia Sud-Nord. pentru a evita semafoarele sau alte pasaje. Dupa cum declara dezvoltatorii Promenada, la extindere mai fac 2 stradute mici intre Floreasca si Barbu. Plus actuala Fabrica de Glucoza , portiunea dintre Floreasca si Barbu, chiar  putem face un Giratoriu in jurul Promenada, cu putine semafoare si cedeaza trecerea. 

dr4qul4

In zona cartierului Pipera, traficul este haotic si in curand se va bloca complet.

Strada Gara Herastrau nu poate fi adusa la nivel cu Barbu Vacarescu deoarece e o diferenta de vreo 10 m acolo, si la ce turnuri s-au facut, s-ar putea sa o ia la vale fara consolidari masive. Stiu exact ce vorbesc, pe acolo ma dadeam cu sania cand inca mai exista sina de cale ferata.
FdGlucoza si Dimitrie Pompei nu sunt bulevade. Sunt niste stradute intortocheate (mai ales D pompei care se termina aiurea).
Si chiar daca se largeste FdG, va trebui si pasaj si mai apoi largita pana in Calea Floreasca.... terenul este extrem de scump.

Si in plus, din Floreasca unde mergem? O luam pe Mircea Eliade ca sa ajungem la piata la Dorobanti/Primaverii?

Singura varianta acolo este pasajul de la Dna Ghica.
Eu mai propusesem si o noua strada paralele cu CF care sa duca traficul in Sos Pipera, dar probabil ca pt Directiile Nord/Centru/Vest se va folosi nodul de la Popasului, nu cel de la Petricani.

Consider urmatoarele pasaje absolut necesare in Bucuresti:

1. Dna Ghica
2. Dristor-Baba Novac
3. Ferdinand-iancului
4. Eroii Revolutiei
5. Delfinului
6. Aviatorilor-Arc (doar pe sensul de iesire din B)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

De 5 lei speranta. Nimic altceva. Daca la niv primariei capitalei vor avea bani sa salveze Radet-ul sa ne inchinam si sa multumim.

Altfel nordul este blocat complet acum la un nou nivel de cateva luni odata cu inchiderea bld Pipera.

A scapat stirea cu inca 700 de mil. euro in birouri zona Aviatiei / Dimitrie Pompei. Sunt curios cu ce vor ajunge oamenii astia la munca! Nici Metrorex-ul nu poate sa ii satisfaca. De fapt doar Metrorex-ul poate sa rezolve problema prelungind M2 pana dincolo de DNCB unde sa faca un enorm park and ride.

Primul f mic work around ar fi unirea strazii Popasului de A3 pe un singur sens: iesirea din Bucuresti. ar putea elibera teribiulul Pipera. Cei 250m de asfalt lipsa si un giratoriu n-ar omora pe nimeni in schimb s-ar iesi usor in DNCB pe infrastructura existenta. Nu si pe Intrare caci cum s-a mai spus Popasului nu suporta traficul unei autostrazi.

In rest povesti de adormit copii. Nici un alt pasaj nu se va mai incepe in Bucuresti, nici o alta largire pana anul viitor in septembrie. Timp suficient sa gaseasca bani pt Radet si RATB si sa speram ca Metrorex ramane in cotinuare la Guvern.

dr4qul4

Sa prelungesti metroul este extrem de scump. Poate doar pana la Petricani, unde sa faca un parc&ride. Sau sa faca acum la Pipera un Parc&ride.

Bineinteles, trebuie sa fie gratis. Sau maxim ceva de genul 1 leu pe ora si abonament lunar cu reducere 50%.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AFC

Quote from: dr4qul4 on October 27, 2015, 09:41:32 AM

Consider urmatoarele pasaje absolut necesare in Bucuresti:

1. Dna Ghica
2. Dristor-Baba Novac
3. Ferdinand-iancului
4. Eroii Revolutiei
5. Delfinului
6. Aviatorilor-Arc (doar pe sensul de iesire din B)

Foarte corect, de acord cu tine. As sublinia ca daca DNCB ar fi gata intre A3 si A2, cu rezolvarea conflictelor de la Stefanesti si eventual cu finalizarea capatului centurii de sud de la intersectia DNCB cu Splai ( deja bat campii!), traficul spre Est, Sud-Est s-ar descarca de pe A3 pe DNCB.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Ca de obicei, Primăria are alte priorități... :(

http://www.b365.ro/mobi/proiecte-noi-la-strazi-pasaj-suprateran-intre-fabrica-de-glucoza-si-aviatorilor-vezi-lista_239698.html

PROIECTE NOI la STRĂZI: Pasaj suprateran între Fabrica de Glucoză și Aviatorilor. VEZI LISTA

Primăria Capitalei are noi planuri pentru infrastructura rutieră a orașului. Pasaje subterane și supraterane, străpungeri, supralărgiri, toate au fost incluse în lista de proiecte viitoare și într-un raport interimar pentru Planul Mobilitate Urbană Durabilă. Mai mult, proiectele au fost incluse și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov urmând a fi propuse pentru finanțare europeană.
În 2014, Bucureștiul a fost orașul cu cele mai mari ambuteiaje din Europa. Au contribuit la această situație infrastructura rutieră a orașului, dar și lipsa unei strategii coerente a Primăriei Capitalei în domeniu. Municipalitatea susține însă că are soluții pentru problema traficului infernal din București, devenit "celebru" la nivel național, și mai nou european. Soluția presupune construirea a noi pasaje, străpungeri și supralărgiri.

Proiectele au fost incluse în "Raportul tehnic: Inventarul proiectelor" din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă  București-Ilfov, coordonat de Banca Europeană pentru Reconstruție și Dezvoltare (BERD). De asemenea, ele se regăsesc și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov (n.r. ITI sunt instrumente de dezvoltare teritorială care presupun existenţa unei strategii de dezvoltare teritorială integrată aferentă unui teritoriu desemnat).

Care sunt aceste proiecte:

1. Pasaj suprateran între Str. Barbu Văcărescu şi Bd. Aviatorilor în zona Pod Bordei

"Obiectivul proiectului este realizarea unei artere de legătură între şoseaua Petricani şi Bd. Aviatorilor via Bd. Beijing. Lungimea totală a traseului este de 2.800 metri", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.

Conform municipalității, această lucrare a fost aprobată prin Hotărârea 58/2010, însă documentul la care face referire primăria vizează proiectul "Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șos. Petricani" și nu menționează niciun pasaj suprateran, limita lucrării fiind Calea Floreasca.

Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro că lucrarea va costa 75 milioane euro și va fi finananțată cu fonduri europene. Durata estimată de realizare a proiectului este de 18 luni.

2. Supralărgire str. Gherghiţei cu pasaj sub/suprateran şos. Colentina - şos. Fundeni

Proiectul prevede "supralărgirea străzii Gherghiţei şi realizarea unui pasaj la intersecţia cu şoseaua Colentina. Această arteră va fi o alternativă de acces către autostrada A3. Limitele lucrării sunt str. Gherghiţei -şos. Pericani - şos. Fabrica de Glucoză -Pod Bordei -şos. Fundeni- şos. Colentina ", potrivit Primăriei Capitalei.

Pasajul va avea o lungime de 400 de metri, iar întreaga lucrare - 1.500 de metri. Durata de realizare a proiectului este estimată la 24 de luni. Reprezentanții Primăriei Capitalei mai spun că valoarea lucrării a fost estimată la 59,2 milioane euro. Potrivit informațiilor transmise către consultanții ce realizează Planul de Mobilitate Urbană, se vor solicita fonduri europene pentru realizarea lucrării.

3. Străpungere Bd. Poligrafiei - Şos. Odăi (penetraţie Bucureşti - autostrada Bucureşti-Braşov)

Proiectul vizează "realizarea unei artere noi care să asigure legătura din Şoseaua de centură şi Inelul Median deservind astfel şi cartierele în dezvoltare la nord şi sud de Bd. Ghe. I. Siseşti", ne informează Primăria Capitalei într-un răspuns transmis redacției.

Lungimea totală a noii lucrări va fi de 4.800 metri.

Pentru acest proiect a fost deja realizat un studiu de fezabilitate. Costul estimat al lucrării este 177,8 milioane euro, iar execuția va dura 24 de luni.

4. Pasaj suprateran între şos. Grozăveşti - Bd. Geniului şi Şos. Cotroceni - Bd. Iuliu Maniu

Proiectul este unul pe termen lung, iar până acum nu a fost efectuată nicio activitate în vederea realizării lui, respectiv un studiu de fezabilitate sau hotârâre a Consiliului General. Primăria a stabilit însă suma de bani necesară realizării lui - 28,2 milioane euro, precum și durata de timp necesară execuției lucrării - 2 ani.

"Obiectivul proiectului este fluidizarea traficului pe Inelul Principal în vederea asigurării unei căi de ocolire a centrului oraşului pentru fluxurile de trafic de tranzit prin amplasarea pasajului în lungul Şos. Grozăveşti şi Bd. Geniului peste intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu şi Şos. Cotroceni", au precizat reprezentanții municipalității.

5. Pasaj suprateran la intersecţia  Şos. Colentina cu Str. Doamna Ghica

Acest proiect a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în 2006, însă de atunci nu s-a mai întâmplat nimic. Zona este una cu mari probleme, în care se produc zilnic mari ambuteiaje, fiind pe traseul de ieșire din oraș spre DN2.  Primarul general, Sorin Oprescu, spunea în decembrie 2012, când a inaugurat pasajul Doamna Ghica - Chișinău, că va construi pasajul din intersecția Şos. Colentina - Str. Doamna Ghica "când vor fi bani".


Pasajul va avea 670 de metri lungime, iar lucrările vor dura 24 de luni, potrivit datelor comunicate B365.ro de către Primăria Capitalei.

Valoarea estimată a lucrării este 23, 9 milioane euro.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

1. Continuarea Fabricii de Glucoza cu varsare in Aviatorilor, bulevard cu 3 benzi pe sens si conexiune in Charles de Gaulle cu alte bulevarde mari, are sens. Altfel Fabrica de Glucoza largita in ce se varsa, in Floreasca? Floreasca are practic 1 banda pe sens pana la Urgenta, unde se varsa intr-un Stefan cel Mare supraaglomerat.
2. Nu stiu detaliile, nu comentez, dar probabil utila.
3. Nu e o prioritate si nu are legatura cu A3.
4. E o problema majora de trafic in acest moment, se gatuie atat inelul principal cat si Iuliu Maniu cand mare parte a traficului (peste 50%) doar se intersecteaza perpendicular, ceea ce ar beneficia de un pasaj.
5. Depinde pe sens se face pasajul, probabil e mai usor pe Doamna Ghica pentru ca are rampe naturale, dar mai eficient in trafic ar fi pe Colentina pentru ca are mai mult trafic pe aceasta axa.

Marea mea dezamagire e ca dureaza 2 ani fiecare pasaj; am avut ocazia sa vad in alte tari in care am locuit (si nu din cele mai avansate din lume) pasaj pe 3 niveluri facut in 3 luni de la prima cupa de escavator pana la inaugurarea completa, in oras (capitala unei tari). Singura diferenta semnificativa fata de Bucuresti e ca nu aveau nici un fel de utilitati ingropate acolo, au sapat fara grija si fara intarzieri cauzate de relocari.

dr4qul4

1. WTF!!!!  :lolz:  pe unde? Vor sa faca pod peste lacul Floreasca in LUNG?  sau vor sa distruga "parcul de pe malul lacului". Dar acolo e si baza sportiva Vointa si SOS Satele copiilor....

Singura solutie pe care o vad acolo este cea a unui pod de 6-700 m exact pe mijlocul laculu floreasca + pod peste calea floreasca si Barbu vacarescu... Mi se pare un proiect demn de "Razboiul stelelor"

2. ok. dar ce rost are sa faci si pe asta si pe cel de la D-na Ghica IN ACELASI TIMP???

3. Aici habar nu am la ce se refera. NU EXISTA sos Odaii langa A3..... Ori merg spre Odaii (de la Poligrafiei spre Nord, prin Sisesti)...doar ei stiu pe unde..... Ori merg spre A3 pe langa CF Constanta.

4. Un proiect bun, dar momentan sensul giratoriu gigant face fata fara probleme. In plus, cand se va da drumul la metrou, vor fi destui cei care isi vor lasa masinile acasa.

5. DA.   Dar tb intai asta, si doar dupa cel de la Fundeni. Poate chiar cu pauza de 2-3 ani intre.

Mie mi se pare ca a inceput deja campania electorala. Chiar si cu "Domn Doctor" la puscarie, se gasesc altii ca viseaza numai suspendate.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Eu cred că a început campania electorală deja și au început să scoată proiecte de la naftalină. Odăi spre autostrada București - Brașov se referă la vechiul traseu al A3, la vest de DN1. Care nu mai e de actualitate de ani buni. Cam un deceniu, așa...

Eu cred că cei din PMB încă nu au aflat că A3 s-a construit în altă parte, ei tot așteaptă să apară autostrada pe Șos. Odăi. Așa s-ar explica și de ce nu au făcut absolut nimic în zona FdG/Petricani/Doamna Ghica.  Le facem o scrisoare? :lol:

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on October 29, 2015, 10:09:03 AM
4. Un proiect bun, dar momentan sensul giratoriu gigant face fata fara probleme. In plus, cand se va da drumul la metrou, vor fi destui cei care isi vor lasa masinile acasa.
Despre ce giratoriu e vorba? E intersectia de aici: https://www.google.ro/maps/@44.4346378,26.0595673,21z?hl=en, nu e nici un giratoriu in zona.

dr4qul4

De principiu, eu nu sunt CONTRA nici unui proiect de infrastructura. Dar nu pot sa nu fiu CONTRA prostiei, sau mai bine zis a promisiunilor de poiecte nerealizabile.

Nu poti sa faci 2 pasaje in acelasi timp (la Dna Ghica si la Fundeni) care vor prelua exact acelasi trafic si sa nu faci nimic in alta parte.

Nu poti face pod suspendat peste lacul Floreasca atat timp cat poti face o bretea din Beijing catre Pipera folosind strada Zagazului. Bine, peste floreasca oricum nu poti ca ai crea locul perfect pentru impuscat presedinti  :D

La fel, nu poti face 2 tunele si 1 pod la Galati.... 1 e de ajuns.

Dupa acelasi principiu, in care avem nevoie de A0. Eu zic sa nu mai facem nici un KM de autostrada in tara asta si sa facem DX DNCB, A0 pe 3 benzi, si tot pe 3 benzi A0-2 (Gaesti-Ploiesti-Urziceni-Giurgiu-Ghimpati).

Si vreo 5 magistrale de metrou .


Se pare ca prostia e molipsitoare: Intai la Timisoara (facem metrou), apoi la galati, si acum la Bucuresti.


@Adrian.... se refera la un pasaj care sa cuprinda si intersectia aceea, dar si pe cea de la Razoare


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Daca tot au facut deranjul asta masiv cu metroul, de ce naiba nu or fi facut si pasajul rutier de la Razoare, cu care se lauda Primaria acum vreo 6-7 ani, pe langa/pe deasupra metroului ?...
Chiar daca va functiona M5, in cativa ani pasajul ala va fi absolut necesar.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)