[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Nu e cam mult 85%?

Pasajul Ciurel, continuat cu un drum expres, construit pe malul Lacului Morii

Pasajul Ciurel, continuat cu un drum expres, construit pe malul Lacului Morii. Pasajul ar urma să lege centrul Capitalei de Autostrada A1 potrivit economica.net

Drumul expres ar avea o lungime de doi kilometri, de la pasaj până la Uverturii, şi ar putea fi construit în consolă pe malul lacului.

Valoarea iniţială a întregului proiect ajungea la 90 de milioane de lei. Consiliul General al Capitalei a tăiat, anul trecut, 35 de milioane de lei din buget. Municipalitatea anunţă că podul Ciurel este realizat în proporţie de peste 85%

https://www.libertatea.ro/ultima-ora/pasajul-ciurel-continuat-cu-un-drum-expres-2261717

ciprebbe

o fi citit/scris careva invers, poate 58%....
Si la digi24 a fost aceeasi stire cu filmarea noastra si se vede clar ca nu e 85.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Problema pe care o vad eu: si daca ar fi corect procentul de 85%, la cum se lucreaza, nu as vedea sa termine pasajul in 2018. Cu procentul real pe masa ...

DX-ul cam ramane pentru viitorul primar.

Ionut

85% este hobanatul....... dar na, asa e cu manipularea si cu prostia (unei mari parti a) presei...

architengi

Quote
"Penetraţia Splaiul Independenţei-Ciurel-A1" s-ar putea continua cu un drum expres construit pe malul Lacului Morii - surse din cadrul Primăriei Capitalei.
http://www.economica.net/mobile/pasajul-ciurel-s-ar-putea-continua-spre-a1-cu-drum-construit-pe-malul-lacului_153784.html
Ce se va intampla cu malul Lacului Morii, un loc frumos de plimbare, relaxare si promenada pentru oamenii din cartierul Militari, dar si pentru multi alti Bucuresteni?
Chiar nu se poate gasi o solutie buna? Proiectul curent nu afecta malul lacului.

subway


rizzuh


TibiV

Am fost plecat din oras in week-end, asa ca abia acum pot sa spun cate ceva...

arhitengi a preluat o postare de la "electrici", dar incomplet...
Mai exact, nu a scos in evidenta ceea ce pare "revolutionar"...
O sa incerc sa o fac eu, ca sa inteleaga toata lumea ca este vorba despre o schimbare radicala a proiectului...

(architengi, te rog nu mai pune link-uri de la versiunea de mobil...)
http://www.economica.net/pasajul-ciurel-s-ar-putea-continua-spre-a1-cu-drum-construit-pe-malul-lacului_153784.html

Quote
Pasajul Ciurel din Bucureşti s-ar putea continua spre autostrada A1 cu drum expres construit pe malul Lacului Morii

"Penetraţia Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucureşti Piteşti", cel mai mare proiect de infrastructură al Capitalei, s-ar putea continua cu un drum expres construit pe malul Lacului Morii, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Primăriei Capitalei.

"Soluţia finală avută în vedere pentru continuarea proiectului este construcţia unui drum în consolă pe malul lacului, pe cei circa doi kilometri de la pasaj până la Uverturii", spun sursele noastre. Pentru implementarea acestei soluţii se poartă discuţii cu reprezentanţii Apelor Române.

Pe lângă faptul că va fi extrem de util prin decongestionarea traficului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, noul drum expres va oferi şi o vedere spectaculoasă, adaugă sursele.

Potrivit lor, noua soluţie nu presupune costuri de construcţie mai mari, chiar dacă implică forări şi utilizarea de grinzi prefabricate.

Prima fază a proiectului "Penetraţia Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucureşti Piteşti" este Pasajul Ciurel, care ar putea fi gata în noiembrie anul acesta, conform celui mai recent termen estimat de către constructor.

Nodul Virtuţii (Pasajul Ciurel) este compus din podul hobanat care traversează râul Damboviţa si o serie de pasaje denivelate care asigură traversarea bulevardului Virtuţii şi conexiunile acestuia cu direcţiile principale de mers - Splaiul Independenţei - Autostrada A1. Luna trecută, reprezentanţii Primăriei Capitalei anunţau că Podul hobanat e realizat in proporţie de aproximativ 85,5%, în timp ce întregul tronson Nod rutier "Virtutii" este realizat în procent de 58%.

De asemenea, ei anunţau un nou traseu pentru continuare proiectului spre A1, traseu ce va fi divizat în două loturi.

PMB preciza că, avand în vedere vechimea documentaţiei în baza căreia a fost atribuită lucrarea şi problemele identificate pe parcursul desfăşurării lucrărilor, a fost analizată adoptarea unei noi soluţii de realizare a tronsoanelor 2 si 3 ale acestui obiectiv.

"Astfel, în urma grupului de lucru format la nivelul Primăriei Municipiului Bucureşti cu reprezentanţi ai proiectantului şi reprezentanţi ai Primăriei Sector 6, s-a stabilit un nou traseu în imediata vecinatate, minim invaziv în privinţa exproprierilor şi implicit a costurilor acestora, iar acest proiect va fi integrat în PUZ-ul coordonator Sector 6", spuneau oficialii PMB.

Valoarea proiectului se ridică la 1,5 miliarde de lei, conform indicatorilor tehnico-economici modificaţi prin HCGMB nr. 123/2007.

Mor de curiozitate sa vad noul drum in consola pe malul lacului.
Evident, articolul are cateva mari lacune de intelegere, dar macar este un inceput de lamurire aproblemei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sabin Chiricescu

Un drum nu se face pentru "o vedere spectaculoasa" si se face pentru utilitate si eficienta. Deocamdata "The comprehensive urban transport study of Bucharest city and its metropolitan area" (JICA 2000), cel mai detaliat studiu de trafic realizat pana acum pentru Bucuresti, nu recomanda dpdv cost-eficienta acest drum expres. Pina acum PMB nu a reusit sa faca un alt studiu/analiza detaliata la fel cum este JICA. Justificarea initiala data de PMB pentru acest drum  era sa lege A1 de A2 prin centrul Bucurestiului.

Sumarizez cateva alternative mult mai bune cost-eficienta (unele din ele mentionate si in studiul JICA) sunt:   Prelungirea Ghencea-Centura (inceputa), strapungere bd. Timisoara-Centura (reducere trafic camioane pe Iuliu Maniu si preluare auto din Militari), strapungere bd.Preciziei-Centura (reducere trafic de camioane); strapungere bd. Giulesti-Centura (cartierul Giulesti nu are acum decat iesire catre centru); prelungire metrou M3 pina la platforma comerciala Militari-A1 (pentru facilitare "park and ride") si strada Osiei (zona relativ populata mai mut 10-20.000 persoane; utilizarea strazii Liniei.

Si, atentie, nu prea se poate sa mearga pina in A1 doar prin prinderea proiectului in PUZ-ul coordonator Sector 6.

TibiV

Quote from: Sabin Chiricescu on May 21, 2018, 04:53:28 PM
Si, atentie, nu prea se poate sa mearga pina in A1 doar prin prinderea proiectului in PUZ-ul coordonator Sector 6.
Nu, doar pana la DNCB, acolo este limita de sector.
Dar "buba mare" (exproprierile) este in S6.
Dupa DNCB nu mai ai case (locuinte) de daramat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

#715
Ne arunci in fata un studiu de acum 18 ani, cand nu exista Militari Residence, iar Chiajna era doar un satuc.
Foarte relevant.
Strada Liniei, Ghencea, Timisoara au o mare problema....Toate se blocheaza in intersectia de la Razoare.  Giulestiul e doar o gluma proasta. Ar avea nevoie de exproprieri imense pentru a-l duce la 2 benzi si linie de tramvai.
Si niciuna nu rezolva problema celor care stau in Militari.
Dar a rezolvat nicusor cu strapungerea. sanse infime sa se mai faca in urmatorii 20 de ani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cristi N

Sabin toate proiectele enumerate de tine nu sunt alternative la proiectul drumului expres si hobanatului de la Ciurel, ele sunt complementare acestuia. Avem nevoie de cat mai multe "raze" si de intregirea tuturor inelelor orasului asta (central, median si exterior) cu pasaje la toate intersectiile mari si ne toate astea nu de maine ci de cativa ani buni.

Partea proasta e ca toate proiectele astea vor afecta niste oameni, pe de-o parte cei expropiati si pe de alta cei care se vor trezi ca le trece soseaua pe la fereastra dar per total bilantul va fi unul pozitiv.

Cu Nicusorul nu as fi prea sigur, el doar a exploatat incompetenta din PMB. In momentul in care o sa existe dorinta in primarie o sa avem si o documentatie solida pentru proiectul asta care nu va mai pica in instanta. Pana atunci mai turnam un mc de beton mai stam o luna si noi ne uitam ca fraierii la un santier care nu se mai termina odata.

Ionut

Circulaţia pe cea mai aglomerată rută de tramvai va fi oprită de RATB pentru două weekenduri

,,Se face o deviere a liniei, dar deocamdată nu s-a stabilit cum şi când. Costructorul vine cu planul, care trebuie aprobat în comisia de circulaţie. El trebuie să facă solicitare, după aceea ne întâlnim şi discutăm, vedem toate posibilităţile, vedem modul de desfăşurare, cu poliţia, că nu este aşa simplu", a declarat agenţiei MEDIAFAX, Adrian Sorin Mihail, director general interimar al RATB.

,,Termenul estimat pentru finalizarea nodului rutier este noiembrie 2018, condiţionat de relocarea reţelelor electrice, a punctului de transformare şi de relocare a instalaţiilor RATB", se arată într-un răspuns al PMB, la solicitarea MEDIAFAX, legat de data finalizării acestui obiectiv.

ZF


subway