Forum PeUndeMerg.ro

România => Feroviar => Nivel național => Trenuri => Topic started by: Ionut on October 29, 2016, 07:32:07 AM

Title: Trenuri Regio
Post by: Ionut on October 29, 2016, 07:32:07 AM
Discutii despre trenurile Regio din Romania.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Ionut on October 31, 2016, 07:17:38 AM
Trenul Oravita-Anina

Astăzi trenul care circulă pe această rută este format dintr-o locomotiva diesel-electrica româneasca LDE125, seria 69-73, 1250 CP, construită special pentru linia Oraviţa-Anina şi doua vagoane de clasa a-II-a, necompartimentate, cu banci din lemn, construite in anul 1914. Un al treilea vagon de acest tip se află in Revizia de vagoane Oraviţa. Locomotiva se deosebeste faţă de celelalte prin aceea că din cele 4 axe, cea dintâi şi ultima se înclină spre dreapta, respectiv spre stânga, permiţând intrarea locomotivei într-o curbă cu o rază mai mică. Vagoanele destinate transportului de călători sunt, de asemenea, prevăzute cu un dispozitiv de rotaţie; regula de bază este ca întotdeauna 2 din cele 4 axe să fie frânate.

(http://www.oravita-anina.eu/images/trenul-azi.jpg)

Vagoanele au fost reconditionate de mai multe ori, carcasa şi interiorul au rămas însă neschimbate. Incalzirea interioară se face pe aburi, în mijlocul vagonului se află un compartiment unde se găseşte cuptorul. Viteza medie este de 17 km/h, distanţa dintre Oraviţa şi Anina fiind parcursă în circa 2 ore. Pe langă acest tren pe această rută mai circulă şi o drezină care impinge un vagon de marfă descoperit, o platformă pe care au fost instalate scaune in vederea trasportului de persoane în scop turistic.

Oravita-Anina.eu (http://www.oravita-anina.eu/ro/tren.php)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Ionut on November 08, 2016, 06:33:48 AM
Imi e mila de forum sa pun asemenea poze aici... dar pun linkul:
Imagini ULUITOARE din trenurile CFR, făcute publice de conducerea companiei (http://www.b365.ro/imagini-uluitoare-din-trenurile-cfr-facute-publice-de-conducerea-companiei-foto_255017.html)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: alinuttt on November 08, 2016, 10:19:57 PM
Ne meritam soarta! CFR Calatori ne ofera conditii occidentale, iar calatorii se comporta ca animalele... Sa bagi porcul in WC? Mai las-o in colo de treaba... Ce soc a acut cel care a vrut sa isi faca nevoile si a dat peste porc oare?..
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on November 08, 2016, 10:37:59 PM
Absolut groaznic comportamentul calatorilor. Dar nu pot sa inteleg ce dracu face personalul din tren - ca doar nu-i sat fara caini trenul ala Regio.

Daca vezi ca "fauna si flora" iti fac dezastru in vagoane de ce dracu nu le dai amenda sau nu-i dai jos din tren? Ca-ti sta in atributiile de serviciu ca sef de tren/controlor de bilete etc.

Si daca "fauna si flora" face scandal, vine cu amenintari etc., oprit trenul in prima gara, chemat politia si facut dosare penale pentru distrugere, ultraj etc. Doua-trei din astea si se potolesc.

Si ca amenintare suplimentara, a doua zi dupa faza asta, in loc de etajat modernizat cu aer conditionat si/sau 20-55 cu 6 locuri in compartiment, 20-49, TE Acvila sau ce mai baga cat-de-cat modern pe Regio, introdus garnitura de rezerva. Un tren format din 21-47-uri, adica din astea: http://www.transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/21-47/21-47%20072-4-01-17.05.2008.jpg vopsite frumos (preferabil peste rugina existenta) cu textul garnitura de rezerva introdusa in circulatie pe perioada igienizarii vagoanelor devastate de calatorii necivilizati de pe aceasta ruta, scris mare cu alb, sa se vada bine de tot de la toate liniile vecine. Si lasate acolo vreo 6 luni. Cand vad din nou 20-55-urile dotate cu caldura si geamuri care se inchid sa-i vezi ce civilizati se fac. Si nici n-o sa vina televiziunile sa-i planga de mila ca "vai ce vagoane pune CFR-ul", ca scrie mare pe vagon cum s-a ajuns la situatia de fata.

S-or mai gasi cateva 21-47-uri prin tara sa serveasca ca "deterrent" (ca doar nu le-or fi taiat/exportat in Congo pe toate)... Daca nu, Malaxe sigur mai sunt, cate vrei. Si rame electrice care altfel sunt numai bune de casat.

Chestia e ca numai la CFR Calatori e situatia asta. La ceilalti operatori, chiar si pe cele mai dezastruoase linii, s-au potolit instantaneu dupa ce au intrat preluat liniile - a functionat amenintarea cu "jos din tren, iar daca nu va potoliti, gata cu trenul, ca nu-i mosia voastra".

Si privatii au in gestiune unele din cele mai nasoale linii din Romania - Budila Expres, Mârladul (care n-are numele asta degeaba), Oltenita. Linii pe care mersul cu nasul, scuipatul de seminte, consumatul de alcool etilic distilat cu aroma de votca 35 de grade, transportul de oratanii, furatul de neoane, clante, bucati de musama etc. era la ordinea zilei in epoca CFR Calatori.

P.S. Cu porcul ce s-a intamplat oare? L-a facut partida trenului jumari, carnati si ceafa la garnita?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: TibiV on November 08, 2016, 11:00:51 PM
 :lol: :lol: :lol:
Solutii Radicale !
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: nirolf on November 09, 2016, 02:27:26 PM
Nu e așa simplu, o cunoștință a nimerit într-un tren privat cu un grup zgomotos și numeros. Cei câțiva călători care nu veneau de la cerșit în București cu ocazia Paștelui au călătorit de frică în zona ușilor împreună cu nașul. A fost cerut ajutorul Poliției, care s-a prezentat cu un echipaj într-o gară oarecare. Când s-au văzut înconjurați de 20-30 de "agitați" polițiștii au plecat cu coada-ntre picioare, restul călătoriei desfășurându-se în aceleași condiții.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: ioandorin on November 09, 2016, 07:14:32 PM
 @frunzaverde
(http://www.transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/21-47/21-47%20072-4-01-17.05.2008.jpg)
-prea luxoase! Oricum alea sunt demult taiate si topite !  Malaxele,dar alea 900 sau ramele electrice care zac prin depouri (numai la Arad sunt vreo trei bucati) !
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: alinuttt on November 09, 2016, 09:12:45 PM
CFR Calatori detine un parc de vagoane deosebit de bun. Daca si civilizatia calatorilor ar fi pe masura, am puta vorbi de una dintre cele mai bune companii europene...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: alinuttt on November 12, 2016, 10:17:18 PM
Garnitura trenului Oravita-Anina-Oravita, descris mai sus de Ionut :)
(https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/15050370_1732272587091471_36205702_n.jpg?oh=2c85b1e419ba3bf2bfced843d94d03d7&oe=58292506)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on November 14, 2016, 01:03:14 PM
Quote from: alinuttt on November 12, 2016, 10:17:18 PM
Garnitura trenului Oravita-Anina-Oravita, descris mai sus de Ionut :)
(https://scontent.fotp3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/15050370_1732272587091471_36205702_n.jpg?oh=2c85b1e419ba3bf2bfced843d94d03d7&oe=58292506)

Imaginea este indisponibila. Nu postati imagini de pe facebook, pentru ca 1. nu sunt permanente, adica nu tin mai mult de 2-3 zile si 2. pentru ca vin de la un load-balancer, nici macar nu sunt vizibile de toata lumea - unii vor vedea chiar si in prima zi. Downloadati-le si puneti-le  pe un site gen imgur.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: TibiV on November 14, 2016, 01:32:19 PM
Sau macar dati si link-ul postului de pe FB...
Cand veti descoperi ca v-a disparut poza, puteti gasi usor postul si sa modificati cu noua adresa...

LE
Am "reparat" pozele de pe prima pagina a topicului de "Lucrari de reabilitare..."
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Ionut on December 27, 2016, 06:52:20 AM
,,Cugireana", cel mai lung tren de navetişti din Europa, transporta zilnic 7.000 de oameni la fabrica de armament

(http://adevarul.ro/assets/adevarul.ro/MRImage/2016/12/26/5860c8735ab6550cb8c6961c/646x404.jpg)

O istorie de 100 ani. Atât a durat odiseea trenului ,,Cugireana", considerat cândva cel mai lung tren de navetişti din Europa. Peste 7.000 de oameni mergeau cu trenul în fiecare zi spre Cugir, la muncă, la Uzina Mecanică, care avea peste 20.000 de angajaţi. Se întâmpla în urmă cu 30 de ani. Ştiri pe aceeaşi temă Revolta de la Cugir, din decembrie 1989: clădiri şi maşini incendiate,... Primul tren a intrat în gara Cugir în anul 1906, după finalizarea căii ferate Cugir-Şibot, necesară transportului de materie primă sau produse finite înspre şi dinspre Fabricile de Fier de la poalele Drăganei.

A fost începutul a peste un secol de transport pe drum de fier, marfă şi persoane, spre Cugir. O dată istorică deoarece, după toate probabilităţile, reprezintă sfârşitul poveştii, a fost în 17 martie 2015. Regiotrans a fost obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători datorită lipsei clienţilor. A fost afectat atunci transportul de călători pe rutele Alba Iulia –Zlatna, Alba Iulia – Cugir şi Blaj -Târnăveni. La 1 aprilie 2015 a fost reluată circulaţia pe traseele Alba Iulia – Zlatna şi Blaj -Târnăveni. Spre Cugir, transportul pe calea ferată a rămas doar la nivel de speranţă. La 1 noiembrie 2006, la aproape un secol de existenţă, Cugireana a intrat în istorie. Calea ferată Şibot – Cugir a fost concesionată unei firme particulare. A mai existat o tentativă de anulare a celor 7 perechi de trenuri Teiuş – Cugir şi retur, în anul 1998. Potrivit unor izvoare istorice, primul tren a intrat în gara Cugir în anul 1906. Apogeul transportului CFR de persoane la şi de la Cugir a fost atins în perioada 1986-1989, când trenul avea 18 vagoane, navetiştii de pe traseu şi chiar cugirenii fiind convinşi că aceasta ar fi cea mai lungă garnitură de tren CFR de persoane din Europa! Fiind foarte lung, la intrarea în staţia CFR Cugir, trenul se fracţiona în două, pentru că numai astfel se putea gara – conform regulamentului – între macazuri. Aproape 20 ani a circulat la Cugir simultan şi ,,Cugireana" şi ,,Sibiana" (pe ruta Cugir – Sibiu).

Ceea ce fost odată "Cugireana" a intrat în istorie. Acum va intra şi traseul ei în istorie. Şi chiar este istorie pentru tinerii care s-au născut după 1989. Mulţi dintre aceştia, dacă nu chiar toţi, nu au nici cea mai vagă idee cum arăta un bilet de tren pe atunci, celebrul cartonaş pe care-l perfora la control "naşul".

(http://adevarul.ro/assets/adevarul.ro/MRImage/2016/12/26/5860c6e45ab6550cb8c68c9b/646x404.jpg)

Adevarul (http://adevarul.ro/locale/alba-iulia/cugireana-mai-lung-tren-navetisti-europa-transporta-zilnic-7000-oameni-fabrica-armamanet-1_5860c3545ab6550cb8c6777e/index.html)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Vice33 on February 02, 2018, 09:32:41 PM
CFR desființează 97 de curse din toată țara. LISTA completă a trenurilor anulate

Extrem de grav, potrivit sindicaliştilor, este că urmează retragerea din circulaţie a trenului 1745 dintre Bucureşti şi Satu Mare.

Singurul tren care face legătura pe zi între Ardeal şi Bucureşti prin Braşov este Trenul 1745. Acesta pleacă din Gara de Nord la ora 6 dimineaţa şi ajunge peste 14 ore în Satu Mare, parcurge aproape 700 de kilometri. Adică are o viteză medie de 47 de kilometri pe oră.

Într-un răspuns oficial transmis PRO TV, cei de la CFR Călători susţin că "din anularea garniturilor la care traficul de pasageri este redus, sub 10 pasageri/tren, și a căror circulație nu se justifică financiar, vor rezulta vagoane care pot fi redistribuite în compunerea trenurilor care circulă pe rute solicitate."

Lista completă a traseelor de pe care se retrage CFR Călători:
Modificări în circulația trenurilor de călători din planul de mers 2017/2018, începând cu 1.03. 2018
Galați
Tren R 5113 Buzău-Mărășești permanent
Tren R 7371 Făurei-Galați în zilele de sâmbătă și duminică
Tren R 7378 Brăila-Galați în zilele de sâmbătă
Tren R 7574 Galați-Mărășești în zilele de sâmbătă
Iași
Tren R 6510 Iași-Ungheni Prut se anulează permanent
Tren R 6409 Ungheni Prut-Iași se anulează permanent
Tren R 5402 Bacău-Mărășești se anulează permanent
Tren R 5403 Mărășești-Bacău se anulează permanent
Tren R 5471 Bacău-Bicaz se anulează în relația PiatraNeamț-Bicaz în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale (va circula în relația Bacău-Piatra Neamț cu alt număr)
Tren R 5472 Bicaz-Bacău se anulează în relația Bicaz-Piatra Neamț în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale (va circula în relația Piatra Neamț-Bacău cu alt număr)
Tren R 5473 Bicaz-Bacău se anulează în relația Bicaz-Piatra Neamț în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale (va circula în relația Bacău-Piatra Neamț cu alt număr)
Tren R 5474 Bicaz-Bacău se anulează în relația Piatra Neamț-Bacău în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale (va circula în relația Piatra Neamț-Bacău cu alt număr)
Tren R 5721 Suceava-Câmpulung Moldovenesc se anulează în zilele de sâmbătă și duminică
Tren R 5722 Câmpulung Moldovenesc-Suceava se anulează în zilele de sâmbătă și duminică
Tren R 5723 Suceava-Câmpulung se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 5720 Câmpulung Moldovenesc-Suceava se anulează în zilele de duminică
Timișoara
Tren R 2141 Simeria-Hunedoara permanent
Tren R 2142 Hunedoara-Simeria permanent
Tren R 2143 Simeria-Hunedoara permanent
Tren R 2144 Hunedoara-Simeria permanent
Tren R 2145 Simeria-Hunedoara permanent
Tren R 2146 Hunedoara-Simeria permanent
Tren R 2306 Simeria-Teiuș permanent
Tren R 2343 Teiuș-Săvârșin permanent
Craiova
Tren R 9487 Slatina-Piatra Olt se anulează permanent
Tren R 9484 Piatra olt-Slatina se anulează permanent
Tren R 9489 Slatina-Piatra Olt se anulează permanent
Tren R 2457 Băbeni-Călimănești se anulează permanent
Tren R 2346 Călimănești-Râmnicu Vâlcea se anulează permanent
Tren R 9510 Filiași-Craiova se anulează permanent
Tren R 9384 Craiova-Caracal se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 9389 Caracal-Craiova se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 9055 Roșiori Nord-Turnu Măgurele se anulează în zilele de duminică
Tren R 9056 în relația Turnu Măgurele-Roșiori Nord se anulează în zilele de duminică
Brașov
Tren R 3516 Mediaș-Sighișoara permanent
Tren R 3538 Sighișoara-Brașov permanent
Cluj
Tren R 3978 Cluj Napoca-Câmpia Turzii se anulează permanent
Tren R 3079 Câmpia Turzii-Cluj Napoca se anulează permanent
Tren R 3090 Cluj Napoca-Războieni se anulează permanent
Tren R 3081 Războieni-Cluj Napoca se anulează permanent
Tren R 4652 Sighetul Marmației-Vișeul de Jos se anulează permanent
Tren R 4231 Vișeul de Jos-Sighetul Marmației se anulează permanent
Tren R 11402 Sighetul Marmației-Cluj Napoca se anulează permanent
Tren R 4315 Satu Mare-Baia Mare se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 4316 Baia Mare-Satu Mare se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 4405 Satu Mare-Halmeu se anulează în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
Tren R 4406 Halmeu-Satu Mare se anulează în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
Tren R 4070 Jibou-Zalău se anulează în zilele de duminică
Tren R 4365 Zalău-Jibou se anulează în zilele de duminică
Tren R 3629 Cluj Napoca-Poieni se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 3630 Poeni-Cluj Napoca se anulează în zilele de sâmbătă
Tren R 4134 Sighetu Marmației-Vișeul de Jos se anulează în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale
Începând cu data de 1.03.2018 se anulează următoarele trenuri:
București
Tren R 9449, 9441, 9442, 9443, 9445, 9446, 9447, 9448, 9449, 9450 în relația Târgoviște-Pietroșița și retur se anulează permanent
Craiova
Tren R 9055, 9056 în relația Roșiori Nord-Turnu Măgurele și retur se anulează permanent
Tren R 9377, 9369 în relația Alexandria-Zimnicea și retur se anulează permanent
Tren R 9368, 9372, 9367 în relația Roșiori Nord-Zimnicea și retur se anulează permanent
Tren R 9530, 9531, 9532, 9533 în relația Pitești-Curtea de Argeș și retur se anulează permanent
Brașov
Tren R 2491, 2492, 2493, 2494 în relația Teiuș-Cugir se anulează permanent
Timișoara
Tren R 2230, 2231, 2233, 2234, 2236 2237, 2239 în relația Timișoara Nord-Remetea Mică și retur se anulează în relația Giarmata H.M.-Remetea Mică și vor circula în relația Timișoara nord-Giarmata H.M.
Tren R 2232, 2235 în relația Remetea Mică-Radna și retur se anulează permanent
Iași
Tren R 5520, 5522, 5525, 5526, 5527, 5530, 5531 Târgu Neamț-Pașcani și retur se anulează permanent
Tren R 5532, 5533 Târgu Neamț-Pașcani și retur vor circula permanent


Sursa: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-desfiinteaza-97-de-curse-din-toata-tara-lista-completa-a-trenurilor-anulate.html
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on February 03, 2018, 12:28:48 AM
Quote from: Vice33 on February 02, 2018, 09:32:41 PM
Singurul tren care face legătura pe zi între Ardeal şi Bucureşti prin Braşov este Trenul 1745. Acesta pleacă din Gara de Nord la ora 6 dimineaţa şi ajunge peste 14 ore în Satu Mare, parcurge aproape 700 de kilometri. Adică are o viteză medie de 47 de kilometri pe oră.

Ardealu-i mare... Asa-i de mare ca si Brasovu-i in el... Lasand insa gluma la o parte, mai exista si alte trenuri spre diverse parti din Ardeal care circula pe timp de zi: 1645 spre Cluj si Targu Mures, 1623, 346, 1529, 472 spre Sibiu etc..

Nu are rost sa ai mai multe, in conditiile in care coloana vertebrala prin Ardeal e in reconstructie (si-o sa mai fie niste ani), cu viteze minuscule si intarzieri cat cuprinde. Putinii calatori care sunt dispusi sa mearga cu 30-50 km/h prefera sa faca asta pe timp de noapte, in pat, nu fluierand pe timp de zi.

Quote from: Vice33 on February 02, 2018, 09:32:41 PM
Lista completă a traseelor de pe care se retrage CFR Călători:

Ce observ e ca renunta in parte la foste rute Regiotrans, preluate inapoi de la Regiotrans dupa scandalul din 2015: Cugir - Alba Iulia, Simeria - Hunedoara, Rosiori - Zimnicea, Rosiori - Alexandria. Presupun ca nu au reusit niciodata sa le faca sa mearga cat-de-cat rentabil, si isi vor incerca din nou mana niste privati (poate chiar RegioCalatori, "reincarnarea" curenta a Regiotrans).

Ma intreb ce au de gand sa faca cu Malaxele...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: SitaAndrei on April 22, 2018, 02:49:21 PM
Bună ziua.
Știe cineva dacă mai circulă automotorul Malaxa între Medgidia și Tulcea și invers ? Mulțumesc !
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Phenol on April 24, 2018, 07:14:14 PM
Din ce am inteles acuma circula doar Desiro.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: SitaAndrei on May 05, 2018, 10:24:10 AM
Și pe R-8655 Constanța-Tulcea Oraș circulă doar Desiro, nu ?

Aș mai vrea să știu dacă Desiro circulă și pe CT-Mangalia, nu doar invers.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Phenol on May 06, 2018, 12:03:25 PM
Repet, doar automotoare Desiro.

Pe Mangalia - CT eu greu de spus. In sezon circula doar trenuri cu vagoane, in rest anul acesta era Desiro. In aprilie inca circula Desiro vezi aici (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=441.msg192222#msg192222). De 1 Mai au fost mai multe trenuri din tara prelungite la Mangalia cu vagoane. In rest nu stiu. Poate stie @Harry mai mult.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: SitaAndrei on June 02, 2018, 10:07:47 PM
Pe 30 iunie/1 iulie voi merge la Tulcea... Sper să am Desiro pe R 8656 Tulcea Oraș-Medgidia...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: razvan_43 on July 20, 2018, 04:48:06 PM
O intrebare as avea si eu:
In august merg la Sulina cu plecare din Deva. Si din cate am vazut as avea o legatura intre Medgidia si Tulcea Oras. Diferenta intre cele 2 trenuri este de ~30 minute. Stie cineva daca ssunt intarzieri? Mi-e sa nu plece trenul(Regio)  mai repede din Medgidia, inainte sa ajunga IR-ul.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on July 20, 2018, 05:27:15 PM
^
Pe Bucuresti - Constanta sunt intarzieri foarte rar dar daca pierzi legatura poti folosi oricand urmatorul tren.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Phenol on July 21, 2018, 03:31:27 PM
Cumpara bilet pentru trenul dorit. In cazul in care se da bilet cu legatura respectiva trenurile trebuie sa se astepte. Cu 30 min intre trenuri sigur primesti bilet.
Daca vezi ca intirzie trenul la plecare din Bucuresti, rogi controlorul de bilete sa anunte gara Medgidia ca ai legatura la trenul X si sa te astepte. Fiind vorba de un tren regio, este normal sa astepte trenurile de legatura.
In cel mai rau caz, daca nu o sa te astepte vei fi indrumat la trenul urmator unde trebuie sa te primeasca fara sa platesti o diferenta.
Oricum, controlorul te va anunta daca te asteapta trenul in Medgidia si daca nu ce decizie s-a luat pentru tine.
Drum bun!

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

Title: Re: Trenuri Regio
Post by: tom_sawyer on August 24, 2018, 09:31:52 PM
București,  24 august 2018
CFR Călători informează că circulaţia trenurilor pe ruta Dorneşti – Gura Putnei – Putna şi retur va fi adaptată potrivit cererilor publicului călător, începând cu data de 25 august a.c., astfel:

În zilele de sâmbătă și duminică

    R 11520 Putna (plecare 04:33) – Dornești (sosire 05:59)
    R 11620 Dornești (plecare 06:09) – Suceava (sosire 06:47)
    R 11621 Suceava (plecare 06:53) – Dornești (sosire 07:33)
    R 11521 Dornești (plecare 07:38) – Putna (sosire 09:05)
    R 11522 Putna (plecare 13:18) – Dornești (sosire 14:42)
    R 11622 Dornești (plecare 14:47) – Suceava (sosire 15:25)

    R 11601 Suceava (plecare 20:53) – Dorneşti (sosire 21:31)
    R 11511 Dorneşti (plecare 21:36) – Putna (sosire 23:03)

De luni şi până vineri

    R 11512 Putna (plecare 06:06) – Dorneşti (sosire 07:32)
    R 11602 Dorneşti (plecare 07:37) – Suceava(sosire 08:15)
    R 11603 Suceava (plecare 13:53) – Dorneşti (sosire 14:31)
    R 11513 Dorneşti (plecare 14:36) – Putna (sosire 16:04)
    R 11514 Putna (plecare 17:30) – Dorneşti (sosire 18:56)
    R 11604 Dorneşti  (plecare 19:01) – Suceava (sosire 19:39)
    R 11601 Suceava (plecare 20:53) – Dorneşti (sosire 21:31)
    R 11511 Dorneşti (plecare 21:36) – Putna (sosire 23:03)

cfrcalatori.ro (https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/circulatie-adaptata-pe-ruta-dornesti-gura-putnei-putna-si-retur/)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: TibiV on August 24, 2018, 10:57:24 PM
Este o indesire sau o rarire?... Sau doar schimbare de ore de plecare/sosire?

Daca este indesire, atunci este de bine.
Daca nu...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: tom_sawyer on August 25, 2018, 12:56:44 PM
Anuntul initial (https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/deschidere-circulatie-dornesti-gura-putnei-putna-si-retur/):

București,  14 august 2018

Pentru perioada 16 august – 8 decembrie 2018, programul de circulaţie pe ruta Suceava – Dorneşti – Putna şi retur este următorul:

    R 11601 Suceava (plecare 03:50) – Dorneşti (sosire 04:28)
    R 11511 Dorneşti (plecare 04:33) – Putna (sosire 06:00)
    R 11512 Putna (plecare 06:06) – Dorneşti (sosire 07:32)
    R 11602 Dorneşti (plecare 07:37) – Suceava(sosire 08:15)
    R 11603 Suceava (plecare 13:53) – Dorneşti (sosire 14:31)
    R 11513 Dorneşti (plecare 14:36) – Putna (sosire 16:04)
    R 11514 Putna (plecare 16:36) – Dorneşti (sosire 18:02)
    R 11604 Dorneşti (plecare 18:07) – Suceava(sosire 18:45)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Vlad94 on August 25, 2018, 01:30:14 PM
Se realizeaza trasnbordarea in dornesti sau este aceeiasi garnitura cu numere diferite
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Neufunk on August 27, 2018, 08:24:35 PM
Imi pare un orar facut destul de prost. Ultimul tren pare cel mai decent, restul sunt praf.

Cine iti pleaca tie din Suceava de la ora 3?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Balto on September 04, 2018, 08:35:42 AM
Quote from: Vlad94 on August 25, 2018, 01:30:14 PM
Se realizeaza trasnbordarea in dornesti sau este aceeiasi garnitura cu numere diferite

Nu, ramane acelasi automotor, se schimba doar nr. trenului.

Quote from: Neufunk on August 27, 2018, 08:24:35 PM
Imi pare un orar facut destul de prost. Ultimul tren pare cel mai decent, restul sunt praf.

Cine iti pleaca tie din Suceava de la ora 3?
Trenul de la 3:50 a fost anulat. El mergea defapt atat de dimineata pentru a putea sa se intoarca din Putna la ora 6:06 cu elevi si localnici spre Radauti si Suceava.
Acum, el gareaza pe timpul noptii in Putna, venind seara de la Suceava si plecand dimineata inapoi.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: dan tm on September 04, 2018, 07:43:23 PM
Dar in zilele lucratoare nu este tren dimineata  din Suceava.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Stancosti on September 05, 2018, 11:49:33 PM
Legat de lipsa unui tren dimineața, în cursul săptămânii, am întrebat aici: https://www1.cfrcalatori.ro/formular-petitie-online/
dacă s-ar putea prelungi mersul lui R 5633 (îi un automotor ce îi legat la trenul R 5735 - loco+vagoane/vagon, ce circulă pe relația Suceava - Dărmănești - Cacica, la Dărmănești cele două se separă).

Am întrebat dacă s-ar putea prelungi mersul lui 5633 până la Rădăuți, acesta plecând din Suceava la 08:28 și ajungând în Dornești la 09:26.
Măcar până la Rădăuți și tot ar fi bine, mai departe de acolo se poate continua drumul către Putna/Ulma ș.a. cu transportul auto local.

În 2012, când s-a oprit circulația pe Dornești - Putna, CFR Călători putea să facă un efort să fi păstrat în circulație un tren până la Rădăuți.
În felul ăsta nu s-ar fi vandalizat și furat instalațiile de semnalizare de-a lungul căii ferate și cele de la trecerile la nivel ale cf și nu ar fi  existat"șocul" revenirii trenului pentru șoferii din oraș.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: tom_sawyer on September 14, 2018, 06:36:37 PM
14 septembrie 2018

Pentru a veni în sprijinul călătorilor,  sunt înfiinţate temporar 2 puncte de oprire în linie curentă (halte), fără case de bilete, pentru trenurile care circulă pe rutele Mogoşoaia – Urziceni şi Dorneşti – Gura Putnei – Putna, astfel:

    începând cu data de 15 septembrie, Halta Parc Mogoşoaia pe ruta Mogoşoaia –P.O.  Aeroport h – Urziceni

    începând cu data de 17 septembrie, Halta Rădăuţi Gara Mică pe ruta Dorneşti – Gura Putnei – Putna

CFR Calatori (https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/noi-puncte-de-oprire-trenuri-parc-mogosoaia-h-si-radauti-gara-mica-h/)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: thinker on September 30, 2018, 07:52:56 PM
R 2415 Sibiu - Teiuș 
o fotografie cat un milion de cuvinte, un vagon insotit de 2 locomotive.
Cum sa nu castige transportul rutier competitia? Asta e situatia.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on October 01, 2018, 08:05:11 PM
Quote from: thinker on September 30, 2018, 07:52:56 PM
Un vagon insotit de 2 locomotive... Cum sa nu castige transportul rutier competitia?

Pai cand trenul face 3 ore jumatate pentru 111 km, pe cand cu masina, pe autostrada, faci aceiasi ruta in sub o ora, cine sa mai ia trenul? Infrastructura pe ruta respectiva este nu doar praf-si-pulbere, dar si primitiva (linie diesel, simpla, cu geometrie proasta). Mai ales comparativ cu autostrada.

Am pus si o pozitie cu trenul ala: https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1086836154823724
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Stancosti on October 19, 2018, 05:59:33 PM
^^
Am primit răspunsul:

(https://i.imgur.com/6Sw92yr.png)

De văzut de la întâi ianuarie 2019 cum va fi, dar ar fi bine să pună în practică schimbările menționate mai sus.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Phenol on October 24, 2018, 06:28:33 PM
Prima data trebuie sa primeasca subventia si in 2019 pentru Putna.

La Rodna Veche nu a fost cazul.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: TibiV on January 11, 2019, 10:46:00 PM
CFR Călători informează că începând de luni, 14 ianuarie 2019, va opera pe secţia Săcuieni Bihor – Sărmășag cu 4 trenuri pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de pasageri.

Măsura vine ca urmare a încetării activității de circulație a trenurilor de călători pe această secție de către operatorul privat care activează în zonă.

Cele 4 trenuri care vor asigura transportul publicul călător din zonă, format în majoritate din elevi navetiști, vor circula în regim Regio, permanent, astfel:

R 4062 Jibou (plecare 03:05) – Marghita (sosire 06:10)
R 4061 Marghita (plecare 06:20) – Măgura Şimleului (sosire 07:35/plecare 07:38) – Jibou (sosire 09:43)
R 4064 Jibou (plecare 12:33) – Măgura Şimleului (sosire 14:30/plecare 14:33) – Săcuieni Bihor (sosire 16:22)
R 4063 Săcuieni Bihor (plecare 17:36) – Jibou (sosire 21:27)

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/de-luni-cfr-calatori-va-circula-pe-sectia-sacuieni-bihor-sarmasag/ (https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/de-luni-cfr-calatori-va-circula-pe-sectia-sacuieni-bihor-sarmasag/)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: StefanD on March 26, 2019, 09:10:56 PM
https://linia515.wordpress.com/2019/03/22/nori-negri-se-aduna-deasupra-liniei-dornesti-putna-dezvaluiri/

Sperăm să nu se întâmple... ar fi o mare pierdere.

Știe cineva ce viteză ar permite linia 515 dacă s-ar aduce infrastructura la starea optimă?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Cuneo on July 27, 2019, 10:51:05 PM
Nici un cuvânt despre trenurile regio de pe această magistrală.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: District EA on July 28, 2019, 07:14:15 AM
Informatii sunt: http://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries?DepartureStationName=Arad&ArrivalStationName=Radna&DepartureDate=25.08.2019&AreOnlyTrainsWithReservation=False&ArrivalTrainRunningNumber=&DepartureTrainRunningNumber=&ConnectionsTypeId=1&MinutesInDay=0&OrderingTypeId=0&TimeSelectionId=0&ChangeStationName=&IsSearchWanted=False (http://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries?DepartureStationName=Arad&ArrivalStationName=Radna&DepartureDate=25.08.2019&AreOnlyTrainsWithReservation=False&ArrivalTrainRunningNumber=&DepartureTrainRunningNumber=&ConnectionsTypeId=1&MinutesInDay=0&OrderingTypeId=0&TimeSelectionId=0&ChangeStationName=&IsSearchWanted=False)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: ioandorin on July 28, 2019, 10:48:10 AM
District EA:totusi circulă ceva !!!! Dar când vor introduce schimbătorul în cale si când vor lega firul1?
Probabil "între " ele! De aceea au si adus ei pe Swietelski cu oameni si utilaje înapoi în zonă !!! Sâmbătă erau pe la pasajul de la terenul de fotbal.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: BogdanPetrini on July 28, 2019, 11:36:38 AM
Trenurile Regio de obicei se anunță la nivel local / regional în stații. Cel puțin în unele comunicate legate de închideri similare se făcea această precizare. Mai mult ca sigur că vor exista și transbordări auto pentru acestea în zonele afectate de închideri.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Cuneo on July 28, 2019, 08:02:02 PM
Au mai fost transbordări auto și schimbări de orar pe traseul Simeria - Timișoara, dar am aflat doar la gară.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Balto on May 28, 2020, 11:51:05 AM
Incepand cu data de 1 iunie 2020 se reia circulatia pe ruta Suceava - Putna, conform livretului.
Raman momentan anulate R5620/R5622/R5627 care erau mai mult pentru naveta elevilor/studentilor.
Trenurile Suceava - Putna au fost suspendate in data de 1 aprilie 2020 din cauza carantinarii muncipiului Suceava (Covid-19).
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Sorinus on September 22, 2020, 09:29:08 PM
Am vrut asta seara sa iau R 8124 din halta Depoul Bucuresti Triaj. Halta a fost modernizata candva, dar evident ca e in paragina.

Dar, nu asta a fost problema, ci faptul ca trenul, venind de la Slobozia pe M700, a garat pe partea cealalta a haltei decat il asteptam, la peronul vechi, micut si intunecat aferent M700.
Practic, ar fi trebuit sa sar peste 3 linii, sa trec peste peronul mare de pe directia spre Chitila si sa ajung cumva la el. Nu este niciunde semnalizata linia la care soseste, iar eu nu m-am uitat ca asta vine de la Slobozia, si mizeria aia de peron e ptr M700.
Nici pe net nu e trecuta linia, ca na, e h, nu e HM sau statie, desi are 3 peroane si 4 linii.

Am luat Uber spre oras evident.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 22, 2020, 10:06:52 PM
Nimeni din CFR nu s-ar astepta vreodata ca un "civil" sa ia trenul de-acolo... O porcarie - bine, si gara e intr-o mizerie de locatie - undeva unde nu stiu cine ajunge, padurea aia printre linii, cu poteci abandonate, arata semi-inspaimantator... Halta a fost reabilitata in 2003-4, pasarela verde a fost facuta in 2009 (inainte era o cosmelie de beton armat, care statea sa pice, cu restrictie la 10 km/h pentru orice tren).
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: dan tm on September 23, 2020, 08:45:24 AM
Depoul Bucuresti triaj nu e statia aia care pe o parte se numeste Pajura si pe o parte Depoul Bucuresti Triaj?

era pe undeva pe un forum o explicatie parca. Daca trenul circula pe nustiucarelinie intra pe dupa cladire si e statia depou daca e pe directa e Pajura.

Cine stie sa explice cum e acolo?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Sorinus on September 23, 2020, 09:32:38 AM
Statia Pătura e haltă de miscare cu clădire si IDM, si are linii si in fata si in spate. Halta de care zic eu e dupa Pajura , spre Chitila. Salubrizata un pic, aceasta haltă poate genera câțiva călători zilnic, fix acum am doi vecini ce o folosesc.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Sorinus on September 23, 2020, 10:00:35 AM
Pentru cele cateva blocuri si case din zona, e o alternativa la mersul cu masina pana la metrou la Straulesti.
Din soseaua Chitilei, exista o alee f ingusta dar luminata si pavata, care merge fix la pasarela de la halta (cam 100m, pe langa una din fabricile de acolo). Accesul e foarte usor, doar ca vegetatia e cam luxurianta, si pe alee dar mai ales pe peroanele haltei.
Pasarela in sine e inca iluminata , dar becurile de pe peroane au fost sparte.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 23, 2020, 05:47:59 PM
@dan tm - Nu, sunt doua statii diferite. Google le-a incurcat la un moment dat pe harta, si de-aici confuzia ca Pajura e Depoul Bucuresti Triaj.

Situatia in teren este asa:

1. Avem Gara de Nord, oficial Gara de Nord Grupa A de unde pleaca, de la sud la nord (de la linia 1 la linia 14) asa : o linie spre 100 (Chiajna, care va deveni 100 dubla 2), trei linii spre 300 (Chitila fir 3, sau 300K3 si cele doua duble principale, 300K1 si 300K2), una spre 700 (Mogosoaia), una spre 800 (Baneasa), si trei spre Remiza Grivita.

2. Apoi, dupa 800 metri, vine Gara Basarab, oficial Gara de Nord Grupa B, o alta gara terminus, care are fir direct doar spre Remiza Basarab. Din Gara Basarab se poate ajunge doar inspre 100 si 300 (nu exista macazuri spre altundeva).

3. Apoi, dupa inca aproximativ 1km este Halta Bucuresti Basarab (care-i alta mancare de peste cu Gara Basarab). Halta e localizata pe partea de sud a complexului, la capatul Y al Reviziei Basarab. Halta notata gresit pe Google ca "Halta Grivita". Halta are peroane exclusiv la  firul din 100 si la 300K3. Imediat dupa halta se desprinde din 300K3 firul 1 din 100.

4. Apoi, dupa inca un kilometru, imediat dupa ce firele de 100 se desprind de cele de 300 si de cele de 800 este Halta Carpati, unde exista si o pasarela decrepita de beton. E un PO in curenta, si are peroane doar la 300K3 si la fir 2 din 100. Peroane e mult spus, sunt niste jeguri de traverse... Opresc foarte putine trenuri aici, aproape exclusiv pentru uzul celor de la reviziile si atelierele Grivita. Pe vremuri exista peron si la 800, s-a desfiintat.

5. Apoi, dupa inca aproape 2 km urmeaza HM Pajura. Care HM Pajura are peroane la 300K3 (+ inca o linie), la firul 2 din 300 si la 301Q (racordul Baneasa - Chitila). Exista aici macazuri intre 700 si 301Q, la ambele capete ale garii, astfel incat toate trenurile care intra pe 700 pot opri la halta asta. Conventional, HM Pajura e impartita in doua (cu doua denumiri in MT), Pajura HM pentru peroanele de pe 300 si Pajura HM (700) pentru peronul de pe 301Q. Google le incurca din nou, si da denumirea de "Bucuresti Triaj" garii asteia, ceea ce n-a fost niciodata.

6. Apoi, dupa inca 2 km, urmeaza Halta Depoul Bucuresti Triaj, care e un biet punct de oprire in curenta, si are peroane la 300K3, la 300 fir 1 si separat, ascuns in padurice, la 700, care se desparte fix acolo. Halta asta serveste in principal personalul Depoului de locomotive (CFR Marfa) atasat Triajului Bucuresti. Care depou este in momentul asta semi-abandonat, dat fiind ca triajul practic s-a redus cu peste 80%.

7. Apoi, dupa inca 1.5 km ajungi la Chitila, care e punctul conventional de capat pentru Complexul Bucuresti. Aici intra cele trei fire din 300, si 301Q, si iese 101 si 300 pe cate doua fire individuale.

Toate haltele astea, din cauza ca n-au peroane la toate liniile, si din cauza ca sunt foarte inaccesibile din afara complexului feroviar (pasarele peste linii si racorduri etc. etc.), sunt folosite in principal exclusiv de personalul CFR. Firele 1+2 Chitila sunt complet izolate de firul 3 Chitila practic de la iesirea din GdN pana la Chitila. Pentru ca trenurile regio care pleaca din Bucuresti, sunt nevoite sa foloseasca o combinatie complexa de fire pentru fiecare directie, nu e clar niciodata daca un anume tren Regio va opri la o anumita halta sau nu, si, mai ales, la ce linie il trage. Si nici ca exista la majoritatea vreun tablou de tragere. Sau informatii. Sau personal.

Si nici nu vrei sa traversezi directele fara peron, ca pe ele trec trenuri la 120-140 km/h... Si pe pasarele pana ajungi la peronul corect a plecat trenul de 10 minute... Oricum, sunt atat de izolate in complex ca daca nu esti ceferist, greu le gasesti accesele publice (de obicei alei care se termina in vreo pasarela), asa ca nici macar nu si-au dat silinta.

Aici e o filmare a complexului din perspectiva cuiva care merge pe 300K3:

https://www.youtube.com/watch?v=VzOOfD6M45s
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: cristi5 on September 23, 2020, 06:17:05 PM
Pe OSM sunt corecte denumirile?

Nu ar mai trebui desfiintate din haltele astea?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: miahi on September 23, 2020, 06:42:03 PM
^^ M-am uitat un pic pe filmare, pana la Halta Depoul Bucuresti Triaj in mare parte din timp pare filmat la Pripyat ... trist ca arata in halul in care arata .
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: BogdanPetrini on September 23, 2020, 06:50:00 PM
@frunzaverde În MT tipărit, în tabelul 1000 există și București Triaj hc pe sensul către Gara de Nord. Au oprire câteva trenuri Regio dinspre Ploiești și dinspre Titu, care dacă nu mă înșeală memoria circulă pe firul 300K3. Acum ceva timp am vrut să fac un experiment, am avut treabă la Leroy Merlin Chitila și în drum spre casă am zis să iau un tren de la Pajura spre Gara de Nord ca să nu mai pierd timpul în tramvaiul 45. Trenul respectiv, R5008 era la ora 16:48 de la Halta Pajura, însă în MT apare trecut București Triaj hc, inclusiv poziția kilometrică diferă. Trenul a intrat și a staționat la o linie diagonală fără peron care se desprinde din 300K3 pe lungimea Haltei Pajura, practic cea mai sudică linie din Pajura. Pe linia directă cu peron a firului 300K3 sosise un tren regio dinspre Basarab spre Pitești cu care 5008 s-a încrucișat.

EDIT: Am făcut o încurcătură în toată relatarea, inclusiv trenul cu care am circulat, acum am consultat MT. Trenurile care opresc în "București Triaj hc" nu au oprire la Depoul București Triaj hc, deci ar trebui să circule pe 300K2 care nu are peron acolo, iar cele care circulă pe 300K3 cu oprire la Depoul București Triaj au oprire trecută la Pajura Hm.

Exemplu tren oprire București Triaj hc.: 3006 https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/3006?Date=23.09.2020
Exempu tren oprire Pajura Hm.: https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/5026?Date=23.09.2020
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 23, 2020, 07:56:31 PM
@BogdanPetrini si @dan tm: am verificat cu livretul - pare ca peronul de pe 300 fir 2 din Pajura a fost redenumit candva Bucuresti Triaj, probabil pentru ca Bucuresti Triajul real nu are peron lal inia 2... Pare ca manevra a fost facuta cand au reconstruit 300-le.De ce, habar n-am. Pe 700 si 300K3 au ramas Pajura hc., ce ciudatenie...

@miahi - nu mi se pare ca arata prea rau - am vazut si (mult) mai rau in lume. E pur si simplu o zona feroviar industriala, liniile arata perfect acceptabil. Intrarea in Brussels, de exemplu, mi se pare mult mai deprimanta. La fel si intrarea in Roma Termini, Budapesta sau in diversele gari din Paris... Daca vrei sa te deprimi, sa vezi cum arata iesirea spre Craiova pe 100, mai ales dupa ce-ai trecut de Bucurestii Noi, cu ruinele manastirii Chiajna si groapa de gunoi Rudeni. Si e nimic fata de intrarea in Penn Station dinspre Newark. Acolo sa vezi depresie - mlastini nesfarsite, industrie decrepita, gunoaie...

@cristi5: nu sunt chiar corecte, cel putin nu cf. nomenclaturii CFR:

1. Bucuresti Basarab - e incorect. Ori "Gara Basarab" (denumirea informala), ori "Bucuresti Nord Gr. B." (denumirea CFR)
2. Bucuresti Grivita - e incorect, denumirea corecta e Bucuresti Basarab h.
3. Bucuresti Carpati - e incorect, denumirea corecta e Carpati h.
4. Halta Depoul Bucuresti - e incorect (sunt mai multe depouri in Bucuresti), numele corect e Halta Depoul Bucuresti Triaj
5. R. Mac. R1. Buciumeni - e incorect, corect e P. Mac. R1 Buciumeni, sau, pe lung Punct de Macazuri Ramificatia 1 Buciumeni.
6. Gara Titan - e incorect, e Gara Bucuresti Sud Gr. Calatori.
Atat am gasit rapid.

De desfiintat nu stiu ce sa zic - opresc oricum foarte putine trenuri, si haltele astea servesc personalului CFR care lucreaza in complex, locuri greu accesibile altfel (cu transport public sau chiar cu transport individual - sa ajungi cu masina in triaj e aventura).
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: miahi on September 23, 2020, 08:30:57 PM
@Frunzaverde - nu ma refeream la starea liniilor ci la cladirile, peroanele si vegetatia adiacenta cailor de rulare, lucruri strict ce tin de organizarea CFR ...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 23, 2020, 08:42:21 PM
Tin de bani si doar de bani. CFR SA (infrastructura) are alocari pe kilometrul de cale ferata mult sub un drum comunal. Incearca sa faca ce pot cu extrem de putinii bani pe care-i au...
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: dan tm on September 23, 2020, 09:55:48 PM
Nu cumva nici CFR nu mai stie cum numele garilor?

Ca pe bilet scrie Bucuresti Basarab nu Bucuresti Nord Grupa B cum ar fi corect dar este si Bucuresti Basarab h.

despre PAjura aici am citit

http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=41&t=2053&start=22

Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 24, 2020, 02:41:36 PM
CFR Calatori a simplificat numele unor gari in numele "popular", ca sa usureze pentru calator intelegerea biletelor. Erau probleme cu "Bucuresti Nord Gr. A./B." aproape zilnic, cu oameni care pierdeau trenul pentru ca veneau in gara gresita.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: AndreiB on September 24, 2020, 03:16:57 PM
Mai e nevoie de Gara Basarab, insa? Sunt 28 de trenuri pe zi care sosesc/pleaca din Basarab. Nu se gaseste loc pentru ele in Gara de Nord? Ar fi mai simplu si pentru calatori si pentru CFR (nu mai trebuie platit personal in plus, cheltuieli intretinere etc.

E valabil si pentru cele 8 trenuri pe zi din Gara Obor. Ar fi mult mai simplu sa le prelungeasca pe toate in Gara de Nord.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: oc7avian on September 24, 2020, 06:14:00 PM
Din punctul meu de vedere, legătura la transportul public e mult mai bună la Basarab decât la Gara de Nord.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: AndreiB on September 24, 2020, 06:21:37 PM
Te referi la tramvaiul 1? Se rezolva cu o pasarela in capatul nordic al Garii de Nord, care ar fi buna si pentru a creste permeabilitatea pietonala in GdN.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: oc7avian on September 24, 2020, 10:27:16 PM
Da, plus apropierea de polul office Basarab - Grozăvești - Politehnica, care permite folosirea bicicletei/trotinetei. Mai ales că avem și trenuri ce vin din zone unde stau angajați ale acestor clădiri.

Personal, nu pot cuantifica dacă modernizarea GdN ar compensa câteva minute în plus de deplasare pentru că nu sunt de specialitate. Subiectiv, cred că ar fi fezabil cu piste de biciclete și o zonă pietonală decentă în jur (nu spațiu pietonal, ci trotuare prietenoase&confortabile + piste)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: etravel on September 25, 2020, 10:06:39 AM
Quote from: frunzaverde on September 23, 2020, 05:47:59 PM
Aici e o filmare a complexului din perspectiva cuiva care merge pe 300K3:
Apropo de filmare, am vazut ca apare iar faimosul S cu putin inainte de P.O. Carpati. Nu s-au lipit plansele nici aici, sau de ce e traseul acela ciudat?
Captura de ecran mai jos

(https://i.postimg.cc/hGJ2sxsC/es.jpg)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: frunzaverde on September 26, 2020, 02:45:57 AM
E un pod in in spatele filmarii (se trece pe sub el in cateva secunde), si in fata filmarii se uneste 300+700 cu 100+800+Revizia Basarab. Au trebuit aliniate toate chestiile astea (sa intre si liniile sub pod - care pod nu e nici el la iteratia originala, si sa si se poata construi macazurile). Rezultatul e ce se vede - S-ul nu e cine-stie-ce, se poate circula cu 120+ pe-acolo. Trenul din poza ta insa nu e pe fir IIIK ci pe IK.

@AndreiB - gara Basarab nu se inchide pentru doua motive:

1. Daca o inchizi, in doua saptamani e distrusa de vandalism. Daca pui paza sa pazeasca gara "in conservare" te costa mai mult decat s-o tii deschisa (costurile curente cu gara sunt absolut minimale). Gara in sine este tinuta la minimul posibil de investitii (tabela de sosiri-plecari a stat vreo 15 ani stricata; ziceau ca o baga pe cea veche, analogica, din Gara de Nord, dar habar n-am daca au facut asta; liniile de garare sunt si ele arhaice, stiu ca am vazut un cupon din 1938...).
2. E nevoie de pachetul de linii pentru accese in revizia Basarab si pentru iesirea inspre Craiova. Daca inchizi Gara Basarab, oricum trebuie tinute liniile. Ce e acolo nu se poate demola si vinde - e nevoie de pachetele de linii din imediata vecinatate a garii.

Oborul e tinut deschis din acelasi motiv 1 (e monument istoric gara), la care se adauga restrictiile de capacitate de la intrarea in Bucuresti Nord de pe 800 (linie simpla).
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: AndreiB on September 26, 2020, 11:05:47 AM
Presupun ca poti sa vinzi zona peroanelor si cladirea la Basarab, inainte de pachetul de macaze, insa? In legatura cu Obor, totusi trenurile fac doar 10min pe segmentul de linie simpla Gara de Nord - Baneasa (chiar mai putin, avand in vedere macazul de la ramificatia Pasarea (?). Teoretic permite o capacitate de 3tph. Nu sunt nici macar 1tph, chiar si in sezon.

Personal, daca nu folosim Gara Obor pentru transport suburban, as muta muzeul feroviar acolo, pe portiunea imediat adiacenta cladirii si vinde tot terenul ramas (o gramada) pentru dezvoltari imobiliare, cu banii investiti in renovarea si imbunatatirea Garii de Nord.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: etravel on September 26, 2020, 12:19:47 PM
Quote from: frunzaverde on September 26, 2020, 02:45:57 AM(tabela de sosiri-plecari a stat vreo 15 ani stricata; ziceau ca o baga pe cea veche, analogica, din Gara de Nord, dar habar n-am daca au facut asta; liniile de garare sunt si ele arhaice, stiu ca am vazut un cupon din 1938...).

Asa arata tabela de sosiri/plecari la sfarsitul lui decembrie trecut. Presupun ca e cea la care te referi, mutata de la Gr. A.

(https://i.postimg.cc/G25M4k8j/tabela-Basarab.jpg)

Mult timp problema a fost nu numai ca nu exista o tabela de plecari sosiri, dar nici macar un ceas decent nu aveau. Cel din poza de jos arata ora aiurea, poza fiind facuta candva pe la 7 si 10 dimineata, apud EXIF-ul pozei. A mai avut un corespondent in sala de asteptare, care la un moment dat s-a saturat si nu a mai aratat nimic

(https://i.postimg.cc/tg7vpS7g/ceas.jpg)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: mirceaeliade on December 13, 2020, 01:33:06 PM
Cel main nou R:

(https://i.redd.it/eibgmjhbww461.jpg)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: vancouver on December 13, 2020, 02:00:52 PM
Oriunde in lume cand se face ceva nou apar dificultati tehnice. Important este sa nu faci din tantar armasar si sa-ti bati joc de cei care muncesc si uneori mai si gresesc. La fel de important este sa cauti rapid rezolvare si sa elimini dificultatile, in nici un caz sa renunti la idee sau sa dai inapoi.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: MarianD on April 06, 2021, 11:39:36 PM
https://youtu.be/qgs-XNyl2_M?t=308

Minutu 5:09.

:o

Cred ca e vorba de R2416. Oare de ce se mai chinuie sa simuleze munca? INFIORATOR!!!
Daca se calculeaza salarii mecanic, sef tren si controlor (deci 3 persoane), trasa platita la CFR SA, uzura material rulant atunci SNTFC =/= Love cu bugetu, mai ales cu partea de venituri.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Andi on April 07, 2021, 04:47:16 PM
Este vorba de R 3514 Teius-Medias, 2416 merge la Sibiu pe sectie neelectrificata.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: GML on July 13, 2021, 10:55:40 PM
Nu stiti oare ce a patit RE-4005 astazi?
De la Ileanda a plecat cu o intarziere de 10 minute, si a ajuns la Letca cu o intarziere de 46. De aici a plecat cu +126, deci a stat 80 de minute.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: ALEXCFR on September 16, 2021, 10:05:05 PM
Apar trenuri noi pe Bucuresti-Constanta si retur ,pe Bucuresti-Brasov si retur,avem trenuri prelungite pana la Marasesti re 5043/5042,apar trenuri noi pe Bucuresti-Craiova.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: rizelgeorgel on September 16, 2021, 10:30:15 PM
De cand, va rog?
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: ALEXCFR on September 16, 2021, 10:57:33 PM
Din 12.12.2021 apar trenurile astea
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: b1 on December 04, 2021, 07:56:18 PM
Primul tren privat care circulă în județul Suceava
Regio Călători va începe din 12 decembrie operarea rutei Suceava – Iași, cu o pereche de trenuri ce va fi prima a unui operator privat în județul Suceava.

Trenul va pleca de la Iași spre Suceava dimineață, la 8.37, fiind programat să ajungă la Suceava la 10.33, deci în mai puțin de două ore. La 11.48 trenul Regio Călători va pleca de la Suceava spre Iași, cu sosire la ora 13.40, potrivit monitorulsv.ro.

Biletul pentru trenul care va circula în regim Regio va fi de 18 lei, aproximativ jumătate față de cât costă un bilet la un tren InterRegio pe același traseu al CFR Călători.

Regio Călători are mai multe rute în Moldova. Compania operează cu automotoare de capacitate medie, cu mers cadențat. Exemple de rute operate deja de ani buni de Regio Călători sunt Iași-Dorohoi, Iași-Vaslui sau Iași-Roman. Ruta Iași-Suceava pare a fi mai degrabă un test, în prima fază, pentru compania privată.

Sursa. (https://clubferoviar.ro/primul-tren-privat-care-circula-in-judetul-suceava/)
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: dan tm on December 04, 2021, 08:10:32 PM
N-a mai fost o firma care a circulat la Cacica?
Se numea Feroviar TIF, deci RegioCalatori nu e prima firma privata din Suceava.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: District EA on December 13, 2021, 07:30:41 AM
Compunerea trenului regio 2374 Arad - Radna, la sosirea în stația Radna. :(
https://youtu.be/6sYJ2IAzNEE?t=161
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Sorinus on December 22, 2021, 06:27:49 PM
Aveti idee RE-urile CFR de pe Buc-Cta ce fel se vagoane au? Timpii sunt ok, dar ma intereseaza si conditiile.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: 40-0802-5 on December 22, 2021, 07:16:21 PM
DWA-uri 21-76 95x si 10-70/90 la cls I. Mai mult decat decent pentru conditiile oferite si tarife.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: Sorinus on December 24, 2021, 11:48:38 AM
Wow, nu ma asteptam. Practic sunt IR-uri adevarate, downgradate numai din pix.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: 40-0802-5 on December 25, 2021, 02:07:20 PM
Pai cam da, sa stii. Ceva similar am observat in Occident. Garnituri pentru care la anumite ore plateai pret de IC, iar alta parte a zilei cand nu era cerere le prindeai la un tarif foarte rezonabil.

SNTFC-ul ar putea incerca treaba asta pe Constanta / Brasov. Anul asta imi dau senzatia ca nu prea au stiut cum sa abordeze problema. Dar important este sa existe vointa si curaj.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: AndreiB on December 25, 2021, 11:33:50 PM
Linia cea mai rapida din tara si tarifele cele mai mici din tara / parca nu prea se leaga. Imho - cel
Mai simplu e sa bage tarif dinamic pe toate rutele.
Title: Re: Trenuri Regio
Post by: etravel on December 26, 2021, 07:02:54 PM
Quote from: AndreiB on December 25, 2021, 11:33:50 PM
Linia cea mai rapida din tara si tarifele cele mai mici din tara / parca nu prea se leaga.
Doar nu te astepti sa se recupereze miliardul de euro platit pentru reabilitarea incompleta Bucuresti - Constanta, din biletele vandute calatorilor, nu?