Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

cricric

Oare restul de centura care urmeaza a fi construita de primarie+Calea Sighisoarii+restul de centura pana in giratoriul de pe DN13 (de unde porneste centura spre Ernei) pot fi extinse la 4 benzi pe sens si eventual noduri? In completare cuu centura actuala din DN13 pana la Ernei ar fi aur curat pentru tot ce-i la nord de Targu Mures, in special pentru Reghin.

alecu26

nu stie nimeni? exista contestatii? ar cam trebui sa inceapa sa expire perioada de contestatii.

Pana la urma cum e? zece zile (lucrartoare???) de la ziua anuntului...sau din ziua urmatoare primirii instiintari?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

De la data primirii comunicarii. Se calculeaza incepand cu ziua urmatoare primirii comunicarii.

horatiu.cosma

Vineri se fac 10 zile, deci mai asteptam putin si speram sa nu avem(prea multe) contestatii.

disney

#5269
Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 06:55:23 PM
nu stie nimeni? exista contestatii? ar cam trebui sa inceapa sa expire perioada de contestatii.
Conform raspunsului CNADNR de ieri, lotul 2 din Ogra - Campia Turzii, deci lotul Iernut - Chetani, a fost contestat la CNSC.
Presupun ca si STRABAG a cotestat pentru lotul 3 din Ogra - Campia Turzii, deci lotul Chetani - Campia Turzii, pentru ca diferenta fata de oferta STRACO era foarte mica.

ciprebbe

Si alocarea pt Suplacu-Bors pe 2015 e criminala :)). Multumim disney pt efort.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

disney

^^^ Am observat si eu, dar mi-ai luat-o inainte cu scrisul.  :p

pasadia

Astaldi o fi contestat victoria STRABAG-ului de pe lotul Iernut - Chetani ca retaliere dupa contestatiile STRABAG-ului impotriva lor de la contractul Salii Polivalente din Bucuresti?

Sau sunt eu prea "scenarist"?  O:-)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Nu am vazut nimic legat de Bors-Suplacu ,despre ce alocare vorbiti?

cricric

Raspuns de la CNADNR. Au alocat maruntis pentru Suplacu de Barcau-Bors pentru anul asta.

alecu26

Dysney, nu cred ca Strabag a contestat. Altfel ar fi aparut in raspunsul CNADNR.

Referitor la faza cu doua benzi pe sens...CNADNR are perfecta dreptate. Se proiecteaza in functie de trafic. Dar as avea niste completari personale:

- normativele internationale recomanda oricum a doua banda, sau facilitarea depasiri mai degraba când bretelele depasesc 1 km, decat când este trafic. Un exemplu bun era nodul de la Saliste. Am injurat o o gramada cat a fost L3 inca nedechis. Ce castigam pe autostrada pierdem stand in spate la camioane prin sensurii giratorii si curbe strase.
- decat a doua banda....mai bine crescuta raza bretelelor la 60 km/h sau chiar 80.

- decat a doua banda...mai bine bretele suplimentare...adica sa nu se faca nodul minimal posibil...ci noduri ceva mai complexe care sa deserveasca directiile de trafic cu cat mai putine conflicte.

Florin74: `10 zile lucratoare sau calendaristice?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: cricric on February 03, 2015, 11:01:21 PM
Raspuns de la CNADNR. Au alocat maruntis pentru Suplacu de Barcau-Bors pentru anul asta.

nu va agitati asa mult. probabil CNADNR asteapta contestatii si o procedura lunga de semnare a contractului...si inclusiv probleme de decontare pe fonduri europene. Dar aceastea sunt secundare.

Principale probleme sunt acolo proiectarea. deja a trecut probabil mai mult de 1 an de la expertizele facute. Si oricum constructoru/proiectantul va trebui sa-si faca singur expertizarea si proiectarea continuarii unor lucrari...multe stopate de 5 ani de zile. Nu stii daca sunt bune, rele...pot fi adevarate bombe cu explozie intarziate. Toate armaturile trebuie verificate....bucata cu bucata. Deci...pe langa proiectare de vreo 6 luni de zile...plus ceva orgnizare de santier...poate si ceva lucrari....suficient 15 milioane RON.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 11:36:14 PM
Dysney, nu cred ca Strabag a contestat. Altfel ar fi aparut in raspunsul CNADNR.
S-ar putea totusi ca disney sa aiba dreptate.
In general, data stampilei de pe raspunsurile CNADNR NU este si data la care a fost elaborat efectiv raspunsul pentru punctul respectiv.
Raspunsurile la diferitele puncte sunt elaborate in general de mai multe persoane, iar la sfarsit se trece totul intr-un document care va fi trimis drept raspuns, cu data de eliberare in general diferita.

florin74