Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

bogdymol

^ Daca insolventa inseamna ca nu are probleme... asa o fi.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Falimentul este una din variantele de terminare a insolventei. Se poate lucra in insolventa si tine de abilitatea administratorului. Daca GmbH "s-a dus pe copca" fie-i tarana usoara dar daca Romanica lucreaza, Doamne ajuta!  :)


Tavi

Daca tot nu avem prea multe autostrazi hai sa dam niste circ  >:(
Desi daca ma gandesc in perioada cui s-a atribuit Lotul 1 din Nadlac - Arad nu as mai fi asa de expansiv  :-[
Scuze de offtopic.
Back ON: stie cineva unde se anunta oficial acordarea concesiunilor? SEAP? 10X

tigrel58

^
Pe SEAP se anunta si concesiunile.
Ca sa fiu on-topic, daca vor concesiona Bors - Campia Turzii, la derularea procedurii se aplica HG nr. 71/2007. Dincolo de text, in anexa la HG (preluata de la EU) este o matrice a abordarii riscurilor.

myid

cum spuneam si acum vreo 30 de pagini, am si eu sursele mele pe Valea Prahovei .... :P

On-topic sau offtopic ( ionut decide )

Acum "sursa" ma informeaza ca :
- un apropiat al primarului din Breaza - PH , care detine o firma de constructii , a facut un credit pentru achizita a 24 de autobasculante , desi din cate se stie nu are nici un proiect in derulare . Astfel lumea isi face provizii de "imobilizante " la capitalul firmei . Mie si sursei secrete ni se pare curios de suspect.
- referitor la posibila organizare de santier de la Vulturul Comarnic, consiliul de administratie al societatii a aprobabat o posibila inchiriere a spatiului numai pentru locatia de langa calea ferata ( stanga DN1 cum vii dinspre Bucuresti, fata in fata cu gara din Comarnic  ) , si se pare ca va p[utea fi folosita pentru stocare material adus pe calea ferata.

Din nou punctez : SURSA ESTE FOARTE CREDIBILA, si nu avea rost sa postez astfel de mesaje care pot fi vazute de foarte multa lume doar de dragul de a incinge optimismul sau pesimismul pe aici

tonică

cum toata lumea mai mult decat banuie ca Vinci-Strabag va fi castigatorul, pesemne ca si acestia la randul lor isi fac deja planurile si-si cauta subcontractori. Intr-acelasi timp se activeaza si fermecatorul sistem autohton de pile si relatii asa ca unii deja-si fac probabil planuri marete. Trebe sa reamintesc ca nenea cu manetele de la guvern si-a pus cica 'viitorul' in joc, promitand ca nu va mai candida daca nu se face autostrada aceasta. Chiar daca foarte putini mai credin astfel de promisiuni, totusi probabil omu' munceste si-n interes propriu, cat sa grabeasca lucrurile. Zvonurile anunta un inceput de septembrie in care se va oficializa numele constructorului, mai incolo habar n-am care mai sunt pasii in a se si incepe lucrul. Din pacate, zic eu, lipsa unei concurente si a oricarei transparente va duce si la un pret mare, despre care ni se vor vinde multe gogosi si pe care intr-un final tot noi il vom plati..

Ionut

Ar fi minunat sa fie vorba de Comarnic-Brasov daca vorbim de miscarile astea de trupe. Eu nu m-as entuziasma pentru ca uitati ceva: chiar daca se declara un castigator acesta trebuie sa vina intr-un termen de 1-2-3 luni cu banii. Sa vedem.

alecu26

Quote from: Ionut on August 08, 2013, 05:53:55 AM
Ar fi minunat sa fie vorba de Comarnic-Brasov daca vorbim de miscarile astea de trupe. Eu nu m-as entuziasma pentru ca uitati ceva: chiar daca se declara un castigator acesta trebuie sa vina intr-un termen de 1-2-3 luni cu banii. Sa vedem.
ionut undeva la 1 an va dura sa se aduca bani. Vinci a incercat in 6 luni si  a ratat. Tot pe experienta cu vinci ma bazez si spun ca nu va misca nimeni nimic pana nu va fi aprobata fina tarea. Doar studiul geo va costa probabil vreo cateva milionee de euro si va dura un an. Eu zic ca in santiee absolut nimic pana in 2015 in aprilie, iar tunelele  vor incepe in 2016. Asta e un program optmist spre realist.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

#1944
Quote from: alecu26 on August 08, 2013, 11:05:44 AM
ionut undeva la 1 an va dura sa se aduca bani. Vinci a incercat in 6 luni si  a ratat.

Spre deosebire de incercarea II (si de incercarea I), partea guvernamentala e foarte activa in obtinerea finantarii. Au existat n-spe mii de intalniri si discutii cu BERD, Deutsche Bank, SocGen etc.. Pare ca se incearca organizarea unei forme cadru de finantare inainte de semnarea contractului si nu se mai lasa toata raspunderea pe concesionar/partenerul privat. Si situatia internationala e substantial mai buna ca in 2009, banii sunt si mai ieftini, si mai usor disponibili. Sper insa ca statului roman ii convine sa plateasca ~5-6% p.a. dobanzi.

Nu cred ca vor reusi toate cele trei concesiunile, dar cred probabil ca macar Comarnic - Brasov va reusi de data asta. Banii sunt ieftini, momentan. CDS-urile Romaniei sunt at an all time low, si Romania e data (alaturi de Irlanda si Letonia) ca modelul de reboot economic in piata financiara. Romania e la 205, sub Turcia (219), Croatia (330), Ungaria (317), Italia (240), Spania (230) - bine, e mult peste PL (85) sau CZ (63), dar e in categoria imprumutabila (in 2010 era la 400-440). PD(40%) - probabilitatea de default, e, la fel, scazuta, de la 14.5% in 2010 la 3% azi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tone_iulian

#1945
azi popasului
 



dr4qul4

 :cheers: thanks tone. 

ne speriasesi cu latimea intre borduri acum cateva zile. acum ca se vede asfaltul si pe al doilea sens incepe sa arate  mai bine.
si se pare ca avem activitate la podul peste popasului.

ai idee daca au anticipat ca va ploua, iar apa nu trebuie sa fie oprita de borduri (sunt ceva gauri intre bordurile de pe margine?)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

anacronox

pun si eu poze de azi din skytower la A3








tone_iulian

au lasat loc gol  (lipsa o bordura )   pe distante  cam  10m intre ele are panta spre santuri o sa fac niste poze saptamana viitoare .