Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Phenol

De astea am uitat, lucrarile in spatele statiei Turdas:




cristi5

Multumim frumos pentru poze!

Quote from: Phenol on March 25, 2017, 12:29:20 PM
Din pacate in zilele acestea se circula pe cale libera, atat pe Simeria Orastie cat si pe Sibot Orastie. Semnalele sunt in teren, dar nu functioneaza. Incurca foarte rau traficul.

Banuiesc ca te referi la semnale "pe stil vechi". Ca pana la ERTMS mai e mult...

La Turdas parca au inaintat ceva cu DNul temporar... Sa se poata apuca de pasaj...


Dominik

You're in Steelers Country

Andi

Phenol, multumim pentru poze! Incredibil cat de repede s-au si apucat de scos stalpii de la Simeria Veche iar la Vintu de jos nu mai e nicio urma de fir vechi in cap X  :D de s-ar misca asa peste tot am fi departe...

Phenol

@cristi5: basicly, intre doua statii pe o linie se poate afla doar un singur tren; altfel spus, daca ai doua trenuri din Simeria spre Turdas, al doilea nu poate pleca doar dupa ce primul a ajuns la Turdas
@Andi: personal, sunt multumit de ritmul lor de lucru, insa ma asteptam la o mobilizare mai mare intre Sibot si Blandiana

cristi5

Asta stiu, ma refer la echipamentele de semnalizare. Banui ca va fi deocamdata semnalizare veche. Altfel, daca s-ar trece direct la ERTMS vor mai merge luni bune cu "cale libera".

vancouver

Cu certitudine semnale tip vechi, cum le spui tu cristi5. Pentru ERTMS trebuie ca si locomotivele sa fie dotate ca atare. Asta este o problema si in tari mult mai dezvoltate ca noi, adica exista 10-20% din locomotive dotate cu echipament ERTMS sa zicem level 2, dar restul nu au si atunci oricum trebuie si semnalizare clasica, optica. Cu atat mai mult la noi, unde din cate stiu exista numai 5 locomotive la CFR Calatori pe care s-a pus echipament pentru ERTMS level 1. Aveau de gand sa faca si ceva cu level 2, nu stiu daca au reusit.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nenea_hartia


Vice33

Care este solutia pana la urma la Turdas capatul spre Simeria: calea ferata trece SUB DN-ul deviat...? Daca se face tunel la Turmas, de ce se mai deviaza DN-ul...?

cristi5

^CF va urma noul traseu, spre tunelul care incepe cam la macaralele din ultima poza. Ca sa ajunga acolo, trebuie sa treaca de DN. alecu26 ne-a spus ca se va construi un pasaj al DN peste CF. Pt asta DN trebuie deviat.

Asta e la capatul de vest al tunelului, nu stiu ce fel de traversare va fi la est, si acolo noul traseu al CF intersecteaza DN.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/45.845/23.135/0

Oricum, pare ca va mai curge multa apa pe Mures pana vom circula prin tunel, pe sub pasaje...

Vice33

Nu ar trebuiasa mult intrucat mai au de lucru pana la anul la vara. In 2018 ar cam trebui sa termine lucrarile incepute in 2012!! AU avut 4 ani la dispozitie, desi se intind pe 6 ani, chiar nu pot sa termine tunelul acela in 2 ani?

Phenol

Contractul pentru acest tronson a fost semnat cu aproape 2 ani mai tarziu (dec. 2013).
Lucrarile, prima data au inceput intre Vintu de Jos - Blandiana si intre Orastie - Sibot.
Linia intre Simeria si Orastie (adica portiunea amintita) a fost predat foarte tarziu constructorului (ehh, CFR-ul noatru), data exacta acuma nu pot sa-ti spun.
Imi aduc aminte cum luni la rand ajungeam timpuriu (in general 10 minute) cu IR 1838 in Orastie.
Ideea e, ca in comparatie cu celalalte tronsoane si restul tronsonului, constructia tunelului a inceput foarte tarziu.

Durata contractului e de 30 de luni, cat va dura in realitate vedem.

Este parerea mea personala, dar eu sunt multumit de modul si ritmul lor de lucru.

http://www.cfr.ro/files/proiecte/POS-T/postt_new/06.12.2013_CP_Lucrari%20Vintu%20de%20Jos-Simeria.pdf

Ps. Acuma am trecut prin Turdas: pe linia 3 vagoane cu stalpi din beton scoase si zona tunelului iluminat (!!!)

Andi

Parca in toamna au facut niste colegi un reportaj mai amplu la tunel si ziceau ca minim un an va mai dura constructia.
Oare se lucreaza si noaptea sau sunt doar ''luminile de veghe''?

anacronox

la iesirea spre Orastie DN-ul va supratraversa calea ferata.Deja supratraversarea e facuta.

alecu26

Si din raportarile lui Florin 74, se vede ca acel sector procentual se misca muuult, muuult mai bine care restul. Mai ales tronsoanele FCC de la Sighisoara-Atel-Micasasa.

Devierea lui DN 7 in dreptul fostei halte Turdas este aproape gata. Pana de Pasti se va pune si asfalt. Sunt toate premizele, inclusiv pentru tunel sa fie gata totul in 2018. Poate ne ajuta Rocklee cu niste poze de detaliu de la tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).