Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

ivladbogdan

Reziliere, certificat negativ si ne asiguram ca toate firmele astea de ciorapi nu mai participa vreodata la licitatii in Romania.
Am fost unul dintre sustinatorii Selina, pana cand am vazut ultimele declaratii ale patronului lor. Se vede de la o posta ca minte de stinge omul.
Si obligatoriu gasite solutii sa nu se mai poata sublicita la modul asta grosolan. Sa ne aducem aminte ca si Straco a facut exact la fel ca si Selina aici. Rezultatul il stim.
Rau am ajuns. Daca nu castiga una dintre cele 4 preferate de pe aici, e clar ca lotul ala (oriunde ar fi) e sortit esecului. Ceva trebuie sa se schimbe. Sau le atribuim direct celor buni contractele ca tarile bananiere si am terminat. Macar ai garantia ca se vor face loturile respective. Pacat ca nu merge asa cu banii UE.

pbh

"Numai celor buni", buna asta :lol: Problema este ca "cei buni" se schimba odata cu legislaturile, ce este bun astazi nu va mai fi bun si maine.

cri123

Interesantă partea asta cu sublicitatul grosolan, că nu a contestat nimeni. Parca pe CraPi a fost contestat UMB pe lot 3 sau 4 ca au dat preț prea mic :) Aici, nimeni, nimic...

Scandal ieftin de România, asta se întâmplă când conducerea "instituțiilor" e ocupată cu pusul pe poziții călduțe și bine plătite a neamurilor și pilelor, nu a celor competenți...

Trebuia de luni bune trimisă Salina la plimbare și pauză vreo 5 ani de la licitații naționale.

rocklee


rocklee

o filamare cu starea taluzului de pe centura RASNOV ....A 3 ...de pe canalul de youtube a lui VLADI B. :(

https://www.youtube.com/watch?v=UGNCODCoW8s&ab_channel=VladiB

dr4qul4

Eu nu vreau ca Trameco sa primeasca certificat negativ.
In schimb vreau sa nu primeasca nici un leu pt PT (daca au primit avans sa-l dea inapoi) si sa li se retina si garantia.
Toate astea intr-o intelegere amiabila ca sa nu poata sa dea in judecata dupa aceea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

 :lol: :lol: :lol:
Pai la combinatia aia ii bagi in insolventa, pardon, parca sunt in insolventa, in faliment.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

Selina e in insolventa. Trameco nu e. Si ei au lotul.
Mai rau cred ca le e daca primesc certificat negativ si nu mai pot lucra cu statul. Adica nici cu CJ Bihor
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

razvan96

Ba pot "lucra cu statul". Certificatul negativ le-ar anula însă șansele la licitatiile CNAIR timp de 3 ani. CJ Bihor nu există în ecuația asta.

NGC

#29109
A3, Lotul STRACO, Chetani - Campia Turzii

Quote from: NGC on October 16, 2021, 08:50:42 AM
Meciul inca se joaca, desi sansele de a se rasturna situatia sunt virtual nule.

Quote from: ciprebbe on October 16, 2021, 11:12:02 AM
Adica ramane reziliat contractul...restul sunt povesti.

Nu m-am prins daca prin povesti te referi la ceea ce am scris si am citat acum aici mai sus.

Oricum, povesti sau nu, important este ca TB a anulat instiintarea de reziliere din 11.03.2021, aia de care erau asa mandrii unii pe aici. ;)

Quote from: pentium10 on March 11, 2021, 03:24:58 PM
CNAIR a notificat Antreprenorul în vederea rezilierii contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chețani - Câmpia Turzii

Joi, 11.03.2021, CNAIR a notificat Antreprenorul Asocierea SC Straco Grup SRL – SC Total Road SRL – SC Specialist Consulting SRL în vederea rezilierii contractului ,,Proiectare și Execuţie pentru Realizarea Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Secțiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 3: Chețani - Câmpia Turzii, km 21+500 - km 37+191".

Decizia rezilierii acestui contract este consecința faptului că Antreprenorul nu a respectat un număr de 3 înștiințări de remediere și a abandonat șantierul.

Precizăm că după deschiderea traficului rutier pe Nodul Rutier Chețani, în data de 18.09.2020, Antreprenorul a redus considerabil ritmul de execuție a lucrărilor. La data deschiderii traficului, progresul fizic era de 36,81%, iar în prezent progresul fizic înregistrat este de 37,86%, Antreprenorul înregistrând un progres de aproximativ 1% în ultimele 5 luni.

Menționăm că rezilierea efectivă intră în vigoare în 14 zile de la notificarea Antreprenorului.

După rezilierea contractului, CNAIR va elabora o nouă documentație de atribuire în vederea relicitării acestui contract pentru finalizarea lucrărilor de construcție a acestui sector de autostradă.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-notificat-antreprenorul-%C3%AEn-vederea-rezilierii-0

Acum contractul ar fi reziliat de drept pentru ca STRACO nu a prelungit garantia de buna executie, dar ar fi bine totusi sa astepte cu semnarea noului contract pana la decizia definitiva a CAB, pentru ca probabil STRACO va face recurs. Repet, sansele celor de la STRACO sunt virtual nule, dar nu vrem sa vedem un nou caz de DX12 T4.

vancouver

Ar fi bine sa astepte? Ce sa astepte? Daca asteapta cu ce ajuta? Si-asa e o aberatie ca s-a asteptat si pana acum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

Sa astepte cu semnarea noului contract. Am adaugat si mai sus. Pot continua cu evaluarea ofertelor si stabilirea castigatorului plus eventualele contestatii, dar sa semneze doar dupa ce avem decizia definitiva.

hefaistos

Pai , daca pui problema asa, nu-i nici un risc sa termine procedura de atribuire+contestatii inainte de judecarea recursului.
:lol: :lol: :lol:
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

vancouver

Si daca instanta decide ca rezilierea cu Straco e ilegala sau incorecta, atunci ce? Pune din nou pe Straco sa se apuce de treaba? Se duce administratorul de faliment sa faca podurile?

Nu va dati seama de stupiditatea oricarei asteptari? Asa se face treaba, asteptand sa te acoperi de hartii? Da logica unde ramane? Dar scopul in sine de a finaliza treaba? In conditiile astea Straco poate sa se mai duca la Bruxelles, sa porneasca inca 3 procese pe spete diferite si totul sa mai dureze 20 de ani? Ce facem atunci, mai stam 20 de ani sa asteptam?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mirceaeliade

cred ca noua licitatie oricum intra la categoria legii data recent cum ca dupa primul refuz al instantei de judecata, angajatul CNAIR are oblicatia sa semneze cu castigatorul original si eventual daca se intoarce in instanta 5 ani mai tarziu, statu despagubeste pe pierzator care a castigat in instanta la repriza a 2, 3, etc.  tehnic rezilierea la o licitatie separata, dar spiritul legii recente cam ar trebui sa oblige CNAIRul sa o ia inainte cu noua licitatie si noul castigator