Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

lucianluci96

@NGC ceva in plus despre Biharia-Chiribis ? Chiar daca nu ai alte informatii, tu ce crezi ca se va intampla, rezilierea contractului ?

Ionut

Probabil se va rezilia, nu se poate discuta cu nea Beni.

enderwiggin

Parcurgând zilele trecute bucata de A3 de la frontieră și evident M4, mi-a fost limpede diferența de calitate a căii de rulare, relieful fiind identic. Valuri pe autostradă nouă, cum am observat și la Sebeș - Alba Iulia. Cum e acceptabil așa ceva, nu știu. În orice caz, dacă atât a putut Selina pe un lot mic și banal, iar acum suntem ostatici golănismului și/sau prostiei de la vârful respectivei companii, mai bine să iasă rapid din joc.

realfanady

... si cand ma gandesc ca printre ofertanti erau UMB sau Strabag, ma doare sufletul :((

mike_us

Daca tot o reziliază de ce nu se face mai repede? Deja se negociază de aproape 6 luni, se pierde timp prețios.

alexV

Oare cand pot semna cu Erbasu ?
Pana in momenul ala nu cred sa se intample nimic pe lotul vecin cu Selina.

ciprebbe

Sa apara public castigatorul apoi perioada de contestatii ( nenea Beni nu se intelege deloc cu Erbasu).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

altr

#28612
Catalin Drula, pe Facebook:
QuoteÎNCĂ 2 LICITAȚII FINALIZATE PE SECTOARE IMPORTANTE DE AUTOSTRADĂ: A1 SIBIU-PITEȘTI LOT 4 ȘI A3 SUPLACU DE BARCĂU-CHIRIBIȘ

Facem treabă la minister, până la capăt, în ciuda unui premier ostil.

Sunt finalizate procedurile de evaluare și vor fi comunicați de CNAIR în scurt timp câștigătorii pentru două loturi majore de autostradă:

* Curtea de Argeș-Tigveni, un lot de 10 km din autostrada Sibiu-Pitești, cu un tunel de 1,3km;
* Suplacu - Chiribiș, un lot de 26 km, abandonat din 2013 și aflat pe Autostrada Transilvania, cu lucrări realizate parțial de Bechtel, inclusiv un viaduct de 1,6 km peste lacul de acumulare.
https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2591396287672784

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jaston

Pai, ce treaba are nenea Beni cu Erbasu.
Sper ca nenea Beni sa stea cuminte...sa nu indrazneasca sa depuna vreo contestatie..mai ales ca are ceva bube la activ

alesd

Eu zic ca nea Beni va contesta si poate va incerca un mic santaj/blat in favoarea lotului pe care trebuie sa il faca el.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cfdp

#28617
Aproape pe tot traseul apar cedari de taluze, dar cea mai mare este cea dinainte de Topa dupa traversare DN. In plus au si zone mlastinoase cum este in vecinatate DN inainte de Mihaiesti. Foarte greu traseu la deblee asa mari si teren cu caracteristici asa slabe. BAFTA constructorului sa le poata face fata.

horyatm

Ce material e acela gri care se poate vedea în zona localității Topa? Piatră? La ce ar putea fi folosit?

cfdp

#28619
din experienta mea este marna sau argile/nisipuri marnoase, care uscate se sparg cu piconul iar daca ploua (sub actiunea apei) curg ( tehnic isi schimba plasticitatea si unghiul sub care stau in taluz), de asemenea si materialul alb unde l-am intilnit eu este la prima vedere o roca dar de fapt este un sediment de praf solidificat fara structura schelet mineral, ce nu se poate compacta. Amandoua sunt foarte pacatoase in terasamente. Mai bine lucrezi in argile desi astea trebuie stabilizate (var...)     
    In plus de aceste pamanturi , apar indeosebi si argile comprimate, care in pamant au un volum mai mic si sunt comprimate, Cant sapi si ajung cu fata vazuta in taluze, disparand incarcarea straturilor sapate, se dilata provocand ebulmente in taluze antrenand si zonele adiacente.
   Am mai zis si in paginile aterioare despre eterogenitatea pamantului in bazinul Transilvaniei si se vede cat de diferita este natura terenului sicate probleme apar pe aceste loturi. A se vedea si pe lot 1 SIBIU PITESTI ca exista f multe sectoare cu taluze instabile.