Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

alexbb

Quote from: venache on January 08, 2019, 06:20:07 PM
A mai observat cineva ce reclama agresiva isi face Aktor in ultimile zile la TV ? Si mai ales cu ce se lauda... 3.3 km de A3, nod Centura si nod Moara Vlasiei.  :lolz:
Chiar m-a amuzat reclama respectiva, ar trebui sa filmeze si iesirea din A3 sens Buc-Ploiesti in acel nod. Face parte din nod Moara Vlasiei, dar are asfaltul de pe vechiul DJ, cred ca a fost o deviere ceva. Treaba buna. Sunt curios daca acea portiune va mai fi refacuta la primavara, sau va ramane asa pe perioada nedeterminata.

paulmare

azi monta Vesta indicatoare in giratoriul cu Gherghitei
Cred ca mai au si sistemul de avertizare, sunt turnate fundatiile cu suruburile de fixare

perfidus

Quote from: Cristi N on January 08, 2019, 11:34:07 PM
La 4 km lipsa ar insemna ca a disparut cablul dintre stalpi, e imposibil sa furi asa ceva. Trebuie sa desfaci fiecare stalp in parte si apoi sa tragi cu tractorul de el altfel nu ai cum sa il scoti.
Putin offtopic, ati fi surprinsi de cat se poate fura in Romania. Imposibil nu exista in acest domeniu. Am parcurs acum cativa ani un tronson de A2 in Baragan cand se doarea repunerea in functiune a telefoanelor de urgenta si a panourilor VMS. Am vazut atunci camine betonate si cu capace sudate la care s-a sapat pamantul in lateral si s-au spart sub nivelul solului unde era zidarie de caramida. Apoi prin cine stie ce mijloace, cablul intre camine era tras cu totul din tevi. Si nu era cine stie ce sectiune, erau niste amarate de cabluri de 3x2,5mmp. La iluminat cablurile sunt minim de 16mmp. Paguba la 4km de cablu este foarte mare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Sorinus

Dar de unde naiba au stiut ca e caramida si nu e beton pana jos?

perfidus

^Au dat de baut la cine trebuie. Sau posibil ca unii dintre hoti sa mai fi lucrat prin constructii. Pana sa se introducă pe scara larga prefabricatele, căminele de Tc asa se construiau.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Cristi N

#19490
Stiu ca se poate fura orice pana la urma, am auzit niste povesti foarte interesante cu furturi dintr-un sat din Dambovita. De exemplu au furat centrala termica dintr-o casa locuita.

Eram sceptic ca s-ar fi furat cablul avand in vedere ca zona A3 e destul de apropiata de civilizatie si nici nu se vad urme clare de operare.

Daca vreti sa va mai enervati putin, la electrici userul Misterr a postat un interviu cu Serbanescu la A3 pe tema cablului vietii cica in 2 luni il monteaza. link

paulmare

Lotul a fost pazit de o firma de paza din voluntari, zimbru security

NGC

Bors - Biharia

Quote from: NGC on October 30, 2018, 10:53:42 PM
Sa ne mutam acum in celalalt capat al A3. :D

Spatiul de servicii de la Km 61+300 se va muta la Km 64.

Pun mai jos detaliile importante. Daca vreti si alte detalii, vedeti aici.

S-au depus si completarile la memoriu, in vederea revizuirii AM, pentru a se obtine o noua AC pentru modificarile survenite.

GDPR

^^Dar oare stalpii au fost vreodata racordati la electricitate? Eu as fi foarte prudent cu afirmatiile lui Serbanescu, cunoastem marfa.

Colegul @panda_no 5 a urmarit indeaproape lucrarile si cred ca ar putea sa ne lamureasca daca pe portiunea Pizzarotti au fost instalate cablurile pe mijlocul drumului. Daca va amintiti, Pizzarotti au lucrat foarte ciudat pe partea de iluminat, intai au balastat si asfaltat partea mediana fara sa lase niciun racord vizibil pentru stalpi si dupa aceea au taiat asfaltul, au sapat si betonat fundatiile pentru stalpi, insa in poze nu se vede niciun cablu in tuburile electrice lasate in pozitie verticala in fundatii. Din pacate in nicio poza nu se vede daca Pizzarotti a instalat tub orizontal intre stalpi, dar in schimb exista un camin electric la limita zonei finalizate de ei.

Ionut

Daca asa stau lucrurile cum zice Serbanescu, cine va plati? Hotii? :lol: Eh, intrebare stupida, noi toti vom plati.




CNAIR: Problema iluminatului pe autostrada urbană va fi rezolvată peste circa două luni

,,S-au furat circa 4 kilometri de cabluri şi siguranţele, rămâne ca Poliţia să stabilească cine şi când le-a furat. Noi am vorbit cu cei de la Aktor, ei le vor înlocui, estimez eu personal că în aproximativ două luni totul va reintra în normal", a spus Şerbănescu.

ZF

voicul

Becurile au mers ... nu stiu cand.
Am vazut un videoclip filmat acolo si mergeau luminile. Din pacate nu il mai gasesc sa il postez.

Ionut

Daca poti, fa un efort si gandeste-te unde ai vazut clipul. Este important sa vedem data la care functiona iluminatul public acolo. Merci! :cheers:

perfidus

#19497
Quote from: paulmare on January 09, 2019, 10:27:37 PM
Lotul a fost pazit de o firma de paza din voluntari, zimbru security
In acest caz o parte din bani se recupereaza pe asigurarea firmei de paza. In general contractele de paza au niste clauze de felul asta, dar Voluntari e stat in stat (parerea mea).

@Ionut, poate ar fi potrivit un topic separat intitulat ceva de genul Furturi distrugeri sau disfuncționalități ale infrastructurii rutiere/feroviare, in care sa se discute cazurile de notorietate. Multe sunt legate implicit de securitate dar nu neaparat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

paulmare

Monteaza si astazi Vesta indicatoare - la pasajul peste CF
Destul de multe maruntisuri au ramas de facut

Hef

da, mai au multe maruntisuri. si pe popasului. si pe A3.
semnele montate in ziua inaugurarii si fixate cu borduri sunt inca aceleasi. iar la giratoriu, lipsesc acele semne. si acolo pot interveni confuzii de incadrare pe contrasens.


Iluminatul pe portiune DNCB popasului nu stiu sa fi functionat vre-odata. Nici macar in ziua inaugurarii. pe acea portiune de autostrada mi-am invatat copii pe bicicleta si pe role. vre-o doi ani din perioada cat a stat nefolosita, acea portiune, a fost pazita. cred ca a fost perioada pana cand pizzaroti a predat-o catre cnadr. in acea perioada nu puteai intra decat daca cereai voie paznicului. si paznicul te rogsa sa nu furi sau sa nu distrugi catadioptri. dar iluminatul nu era deschis la acea vreme.

Acum nodul de la DNCB e groaznic pe intuneric, cu benzi inguste si vreme usor cetoasa sau ninsioare. nu vezi benzille mai deloc. si marcajul longitudinal e e foarte greu vizibil in acea zona.