Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^
Nu cred că va fi cazul de închidere totală. Până la urmă UMB a lucrat ok acolo, nu se pune problema să trebuiască să scoată tot, pe ambele sensuri. Probabil e un izvor acolo apărut ulterior, cel mai probabil se poate rezolva cu închiderea unei benzi (un sens în cel mai rău caz).

adiarc

e logic ce spui...dar logica..... nu .....si nu  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#17957
Va fi suficient spatiu pe un sens pentru traficul de acolo, deci are loc UMB sa repare. Grosul traficului va ramane pe DN1 Gilau-Oradea.

Este spectaculos tronsonul, si nu ma mira limitarea la 100. Ca alergator cu vreo 6km/h simti ca urca 100m in 4 km. Panta mica dar foarte lunga si multe curbe. Microclimatul e diferit pe valea Somesului si pe valea Nadasului, asta va crea conditii de trafic diferite. Spre norocul alergatorului, pe Somes era mai racoare.

Cred ca un proiectant modern (adica nu IPTANA) ar fi prevazut urcari de max 50m si tunel, ceea ce la noi ar fi amanat proiectul cu cateva decenii.

Peisajul este extraordinar, mai ales pe sensul spre Gilau, se vad frumos Apusenii, si in stanga, perpendicular pe directia de mers se vede... A3 in sudul Gilaului, cu vreo 100m mai jos. Din tunel nu s-ar fi vazut

alexandruduma

Mai precis un pic (date de pe google maps, nu de pe proiect), se urca 160 de metri pe 5 km pe sensul spre Nadaselu. Deci panta medie de 3.2%. Dar inainte de padure este panta si de 7%.

Ionut

Discutiile penibile de ieri din Comisia de Transporturi despre receptia de la Gilau de vineri redate de Digi24. Nu are sens sa poluam thread-ul cu restul discutiei. O puteti gasi pe Digi24.

Opt kilometri de autostradă deschiși vineri

"Podul Gilău peste 72 de ore va fi recepţionat", le-a spus Şova deputaţilor din Comisia de Transporturi a Camerei Deputaților. În acest context, preşedintele Comisiei pentru transporturi , Lucian Bode, i-a spus ministrului că îl aşteaptă vineri la ora 12:00 pe autostradă.




NU inseamna ca vineri la 12:00 este receptia sau se deschide. E doar o replica stupida a lui Bode. Am pus referinta doar ca sa vedeti discutiile oficiale de ieri despre receptia de vineri.

prd.marius

Quote from: Ionut on September 26, 2018, 08:00:22 AM
doar ca sa vedeti discutiile oficiale de ieri despre receptia de vineri.

Numai "oficiale" nu par. Zici ca beau cu prietenii o bere si discuta infrastructura....  >:(

hadrian

In Popasului se vede progres pe bretelele de urcare/coborare la numarul de stalpi de iluminare ridicati.Si parapetul lateral peste pod e in stare avansata.La 08.20 o betoniera de Straco facea test de viteza spre CB :)
Sub pod,la ovoid, zero miscare de multe zile.

cosminn

#17962
Ieri am trecut eu pe sub podul de pe Popasului (pe la 11:00) și lucrau în partea dinspre centură.

alexandruduma

Si TS are aceleasi informatii, vineri la 12 receptia si deschiderea. Vedem...

cristi5

#17964
Quote from: alexandruduma on September 26, 2018, 06:54:28 AM
Mai precis un pic (date de pe google maps, nu de pe proiect), se urca 160 de metri pe 5 km pe sensul spre Nadaselu.

Hmm. Google elevation iti da altitudinea naturala a terenului dar autostrada e mai sus la Gilau (pe pod) si mai jos in varf (debleu)

De la capatul superior al bretelei de coborare din Nadasel pana la pod Gilau am avut (masurat cu GPS, appul Endomondo)
- urcare totala 124m
- coborare totala 134m
- altitudine minima 415m
- altitudine maxima 556m
- distanta 8,65 km

Datele mele nu sunt consistente (max-min=141m > coborare=134m) dar nu cred ca sunt 160 diferenta.

Urcarea totala si coborarea totala ar trebui sa fie mai mari decat diferenta de nivel pentru ca dinspre Nadasel e o urcare mare, apoi se coboara vreo cativa m si se urca la loc spre padure. Apoi spre Gilau e coborare continua cred.

pentium10

ceva de la Eurocopter? stam cu F5?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

Mai spre seara, inca se munceste la ea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adi

Ramane sa vizionam ceva in seara asta sau maine?  tare as vrea sa vad noutatile, atatea cate sunt

Eurocopter

Doar maine in a doua parte a zilei, ati vazut la ce calitate filmam si asta se traduce in fisiere de 10gb+ si timp mai mare de prelucrare. Din motive logistice (API nu isi permite scule profi de procesare), a trebuit sa externalizam si lumea nu poate fi chiar atat de prompta cum suntem noi de obicei. E pe vine, nu rupeti F5 ca acelasi lucru il vedeti si peste cateva ore in plus.  :)

spanak

După mai bine de 10 ani de aşteptare, Bucureşti-Ploieşti, cea mai aşteptată autostradă pentru bucureşteni, a intrat în linie dreaptă. Oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România ne-au explicat că primii 3,3 km din intrarea autostrăzii Bucureşti-Ploieşti în Capitală se vor finaliza la sfârşitul lunii octombrie. Conform situaţiei prezentată de oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, asocierea SC Aktor SA & SC Euroconstruct Trading '98 SRL au finalizat lucrările în proporţie de aproxiamtiv 88%.

Principalele probleme pentru întârzierea acestui proiect au fost exproprierile. În prezent, antreprenorul execută anumite lucrări la un pasaj peste calea ferată, întinde strat de balast stabilizat, aşterne stratul de bază, stratul de legatură şi stratul de uzură pe cei 3,3 km de autostradă. Pe întreaga lungime a autostrăzii este nevoie de parapet metalic.

Oficialii CNAIR spun că la podul peste Valea Saulei trebuie executate anumite lucrări de artă. Alte lucrări auxiliare sunt semnalizare orizonatală- verticală (pe întreaga lungime a autostrăzii), montarea pe o lungime de 1,54 km de panouri antiorbire, pe o lungime de 1,74 km este nevoie de panouri antifonice, împrejmuire pe întreaga lungime a autostrăzii şi montarea stâlpilor de iluminat. Există o parcare de scurtă durată unde este nevoie de alimentare cu energie electrică. Ultimul hop îl reprezintă intersecţia autostrăzii Bucureşti-Ploieşti cu Șoseaua Petricani. ,,În această zonă trebuie finalizate lucrările de relocare conductă canalizare (Apa Nova), cuplare conducte la capete şi realizare racord conducte în cămin", potrivit datelor CNAIR.
https://www.capital.ro/promisiune-100-km-de-autostrada-inaugurati-la-100-de-ani.html