Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 50 Guests are viewing this topic.

NGC

Daca tin bine minte, AM trebuie predat impreuna cu SF.

alecu26

nu se mai fac din astea. Dupa aia daca avem constructor...hai sa inceapa el cate ceva, si tot asa. Lasa-i sa obtina toate hartiile si dupa aia viteza maxima.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stanculescu.dan


A3 la intrare in Bucuresti vazuta din elicopter dinspre Baneasa.

Allex

Filmarile cu drona pe Suplacu - Bors??
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

voyageros

Quote from: Eurocopter on April 05, 2016, 05:07:36 PM
Drum de legatura A3-DN1 Martinesti.

povesti cu pesti...parca am fi pe Marte si nu stim exact cum sa facem, orice localnic din zona iti spunea ca dai in zona protejata...da' asa o mai intindem, o reproiectam si dupa vreo 2 ani revenim la prima forma si o sa fie bine.

marinul

Quote from: AlexAllex on April 05, 2016, 07:30:08 PM
Filmarile cu drona pe Suplacu - Bors??

Nu are rost sa fim prea nerabdatori, nu s-a miscat nimic de cand a plecat bechtel si avem o filmare mai veche de sus

vancouver

#9186
Quote from: voyageros on April 05, 2016, 10:41:26 PM
Quote from: Eurocopter on April 05, 2016, 05:07:36 PM
Drum de legatura A3-DN1 Martinesti.

povesti cu pesti...parca am fi pe Marte si nu stim exact cum sa facem, orice localnic din zona iti spunea ca dai in zona protejata...da' asa o mai intindem, o reproiectam si dupa vreo 2 ani revenim la prima forma si o sa fie bine.

Sa nu confundam cu parcurile nationale sau parcurile naturale:

QuoteÎn siturile Natura 2000 pot fi permise activităţi agricole tradiţionale, unele dintre acestea necesare pentru menţinerea peisajelor (de exemplu, pajiştile montane), cultivarea şi obţinerea produselor ecologice - legume, fructe, produse lactate, carne, sucuri de fructe, activităţi de vânătoare şi pescuit, cu condiţia ca siturile Natura 2000 să îşi păstreze obiectul conservării.

Exploatarea terenurilor agricole nu trebuie să conducă însă la degradarea sau distrugerea habitatelor naturale şi a speciilor de plante şi animale de interes comunitar, pentru care zona a fost declarată sit Natura 2000.

Aceste activităţi trebuie să respecte măsurile minime de management pentru speciile de interes comunitar, de exemplu:

    respectarea perioadelor de reproducere, cuibărit, popas şi iernat;
    exploatarea masei lemnoase - în funcţie de habitatul / specia pentru care zona a fost declarată sit Natura 2000;
    construcţii din materiale tradiţionale, în acord cu arhitectura zonei;
    activităţi de promovare şi dezvoltare a turismului durabil, cu accent pe ecoturism.

Nu vor fi permise în zonele protejate construcţii şi lucrări de infrastructură care afectează habitatele/ speciile pentru care zona a fost declarată sit Natura 2000. Excepţie fac acele lucrări care sunt importante pentru siguranţa oamenilor sau de importanţă naţională. Conform legislației in vigoare, activităţile din siturile Natura 2000 se vor supune procedurii de evaluare a impactului de mediu, dacă lucrările prevăzute afectează habitatele şi/ sau speciile pentru care acea arie a fost declarată sit Natura 2000.

Sursa: http://natura2000.ro/ce-este-reteaua-natura-2000/

PS. Doar in parcurile NATIONALE activitatea umana nu este permisa.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

#9187
Quote from: alecu26 on April 05, 2016, 05:48:41 PM

Eu o as fi vrut-o pe cea neagra, cu o gramada de cut&cover sau tunele forate...dar ma multumesc si cu cea rosie.


Am adaugat aproximativ traseul rosu pe OSM, si accesul neoficial de la Savadisla. Teoretic apar maine aici

http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/46.669/23.559/0

Se incumeta cineva cu un pronostic de opening_date? Sa apara frumos pe harta, cu anul :)

TibiV

Alecu26, cristi5

am lipsit eu un an întreg de pe forum ?!...
Sau am nimerit în Fringe ?

Despre ce vorbiţi ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: cristi5 on April 06, 2016, 12:39:42 AM
Am adaugat aproximativ traseul rosu pe OSM, si accesul neoficial de la Savadisla. Teoretic apar maine aici

sterge-le.
drumul de legatura A3-Martinesti este la ... Martinesti. Mai sus e doar propuerea personalaa lui Alecu26

cristi5

#9190
Aha era prea frumos :)

Accesul de la Savadisla l-am adaugat ca service road (neconectat complet la A3) deci ala poate sa ramana. Cu ocazia asta am marcat si podul A3 de acolo, si unul mai la sud.

pasadia

#9191
@Tibi: ei considera ca se va renunta la vechea varianta, pe la Martinesti. Dar in cazul asta nu inteleg de ce nu iau in calcul alta varianta: DJ103U + DJ107R prin Ciurila. Nu l-am parcurs niciodata, nu stiu cum arata zona (in afara a ceea ce tocmai am vazut pe Google Street si nu sunt de speriat pantele), dar:

- pare ca se poate largi usor, iar unde nu se poate probabil ca se pot construi variante alternative
- e destul de aproape de Cluj (16 km pe traseul actual, probabil 14 cu variante noi, intre nod si zona cartierului Buna Ziua)
- exista pasaj suprateran al autostrazii, deci executia nodului ar fi chiar simpla si ar deservi si DJ107L +DC91, aflate toate in aceeasi intersectie
- ar permite accesul foarte usor spre si dinspre Baisoara daca si portiunea DJ107R aflata in continuare ar fi asfaltata (vad ca e drum de piatra, sau cel putin asa era in 2012)

Singurul dezavantaj e ca nu se leaga direct de centura Valcele - Apahida si ca traficul greu ar trebui sa urce inapoi Feleacul pentru a intra in acea centura. Dar daca s-ar realiza si acea centura metropolitana sudica a Clujului ar disparea si acest dezavantaj caci traficul greu spre Apahida ar folosi acea ruta.

Si acestea fiind spuse, ma intreb de ce nu ar executa lucrarea CJ Cluj cu fondurile sale. Drumul e al lui, costurile nu ar trebui sa fie atat de mari, etc...

TibiV

Total de acord.
(Mie personal mi-ar conveni, deşi aş folosi varianta de maxim două ori pe an: o  dată la dus, o dată la întors... ;)  )

Dar când un "nume mare" ca Alecu aruncă o poantă, te poţi trezi a doua zi cu poanta pe OSM... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#9193
Pai inspirat din ce spune @pasadia exista deja o legatura intre Cluj/Zorilor si A3 via DJ107R (am parcurs o parte azi-vara, e absolut OK dar nu stiu cum ar suporta trafic greu), DJ107L si drumul de legatura al Bechtel. "Nodul" Savadisla are si "bretele", cel putin avea cand a pozat satelitul. Plus ca e la vreo 2km de DJ107R (la sud de Salicea) si daca s-ar lega acolo n-ar mai trebui ocolit pe la Ciurila, etc.

Apropo, imagini din satelit foarte bune la here.com ... Se vede fiecare boghi (căpiță de fân)
https://maps.here.com/?map=46.65796,23.50033,17,satellite

ciprebbe

Ala nu e nod :p , (ca) se poate transforma (e alta discutie), insa la cum e acuma pe acolo nici a II a nu poti sa ii dai la masina sa il parcurgi.
DJ107R desi pare ok si reasfaltat nu suporta trafic intens. Asa cum e acuma se strica dupa 2-3 ani de la traficul local. Zona spre Baisoara unde e "drum de piatra" a fost distrusa de Bechtel si nu s-a mai reparat.
Si eu sunt de parere ca acolo exista 2 zone unde se poate face un nod rutier cu A3 si sustin ideea de a intra in sarcina CJ Cluj realizarea lui.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe