Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

GAC

chiar daca nu impartasesc gargara politica, cele 6 loturi A7 (2 la ploiesti si 4 bz-fc) sunt perfect fezabile, ce-i drept, in extremis cu viaductele mari la nivel HP. Eu cred ca UMB poate concentra toate eforturile pe loturile cheie daca va fi nevoie.

Feri

AUTOSTRADA A7 Buzau-Focsani lot 1 | Pod peste raul Buzau | 17.05.2024
Mulțumim @Raducu Popa

mirceaeliade

Personal ma indoiesc ca cineva isi va bate caput cu deschideri HP pe A7 excluzand ce ramane la limita PNRR din august 2026.

Stef

#11958
Director DRDP Iași despre lotul 3 Bacău - Pașcani:

Programat 19 %
Realizat 24 %

roberthpop

Roberth Pop

oneway

^^ Or fi ceva lucrari pe sub pamant.. cine stie ce catacombe si nu le vedem noi  :o
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Spadan

Stiu ca la A7 era vorba si de o perdea verde plus alte "minuni" de mediu. Aveti idee daca s-a inceput treaba si la acestea?
La fel si legat de spatiile de servicii/benzinarii? N-ar fi mai bine sa se liciteze si alea dinainte, sa fie toate la gata cand se va "livra" si calea de rulare?

Avand in vedere ca pe A3 Buc-Ploiesti nu avem nicio statie "Peco", avem toate sansele sa fie la fel si pana la Focsani.


NoWords

#11962
In contract este mentionat ca A7 se livreaza cu statii de incarcare functionale ( parcarile ) si perdea forestiera, fara astea nu se poate lua transa din PNNR.

Si da, pe lotul 4 au inceput sa planteze, nu stiu mai departe de el. Dar vazusem si pe lotul Pizza, Coni ceva.

Edit: Au reusit sa mai faca o boacana baietii de la UMB, au spart o magistrala de apa si au ramas 8 localitati fara alimentare cu apa.

dumbravaandrei

perdeaua forestiera pe teritoriul județului Prahova, în mare parte este deja plantată. Până devin vizibilă vegetația, probabil că mai durează 3-4 ani.

Despre stațiile de încărcare nu-mi fac speranțe.

TibiV

Quote from: Spadan on Today at 10:03:19 AM... legat de spatiile de servicii/benzinarii? N-ar fi mai bine sa se liciteze si alea dinainte, sa fie toate la gata cand se va "livra" si calea de rulare?

Spațiile de servicii DA, sunt în contract. Dar constructorul doar le livrează - beneficiarul trebuie sa facă licitație pentru desemnarea firmei care să întrețină spațiile și WC-urile...

Benzinării NU - constructorul nu este companie petrolieră. Pentru astea trebuie altă licitație iar cei care câștigă (Petrom, OMV, Lukoil etc) își face stația pe modelul propriu...

Deci nu te grăbi cu spații&benzinării, licitațiile despre care am scris mai sus nici măcar nu au fost lansate.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Păi ar cam trebui, că e bizar să ai - în vreo 2 ani, să zicem - sute de km de autostradă fără WC și fără benzinării...

mirceaeliade

Sa se dea in functie A7 tot minus benzinarii&WC pana in termenul PNRR, ca tot ar fi o mica minune.  Procentul ala de 24% la Pascani imi suna a artificiu de contabilitate gen Braila-Galati unde era notat 80% fara pod inceput.  Nu m-ar surprinde sa ajungem si aici la vreo 70% fara asfalt si nod inceput.  Probabil o negociere prin birouri cum sa 'dea bine' ca sa fie mai putin evident nevoia de cartonase galbene aratate catre prea-sfantul UMB. 

Dar din nou, daca se da in circulatie tot A7 pana la termenul PNRR, chit ca ar insemna ca pe alocuri se depaseste contractul cu 1+ ani, tot as fi multumit.  Numai ca nu stiu ce are de gand UMB pe A1 (sau chiar si pe A8) cu termenele PNRR. Pe acolo nici optimistii nepartizani nu prea pot vorbi de deschideri fara parcari, macar la nivel de HP, pana la termenul PNRR de august 2026.