News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by GIV - Today at 04:17:56 PM
@mirceaeliade lasa ca si umb lucreaza la podul peste buzau si e clar ca nu se va circula pe el anu asta :lol:
#2
[Nord-Est] Din mers / Re: [IS] Spitalul Regional de ...
Last post by Stef - Today at 04:05:57 PM
SRU Iași după o lună și 20% progres din ETAPA 1

#3
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by NoWords - Today at 04:05:48 PM
"DX12 lot4 gata anul asta"

Acum nu mai e gata?  :lol:
Ma asteptam.
#4
Pai înțelegem ca se va termina inainte de termen, nu?  :D /s
#5
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [MM] Centura Baia Mare
Last post by FMFM - Today at 03:53:21 PM
Centura Baia Mare

A aparut Draft-ul pentru Acordul de mediu, in prima instanta a fost respins deoarece s-a considerat ca rezidentii UAT-urilor traversate de catre centura nu sunt suficient de informati despre acest proiect.
Acest aspect a fost oarecum rezolvat si o serie de sedinte de informare au fost stabilite de catre CJMM la nivel de UAT-uri in intervalul 17-19 Iunie.

Pentru cine doreste sa evalueze 258 pagini de maculatura digitala cu multe informatii dublate, aici este link-ul

Traseul mai detaliat al acestui proiect





Powered by API/PUM imgur uploader

Inca mi se pare uimitor ca vor sa plaseze un sens giratoriu in mijlocul DN1C in extravilan la un MZA de aprox.12-15k.
#6
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by Ionut - Today at 03:45:48 PM
CNAIR, comunicare oficială azi la CM PT:
T4 - 50% fizic, termen contractual extins în trimestrul II 2025.


Înțelegeți voi ce vreți din asta.

PS. Termenul contractul actual era Nov 2024.
#7
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by mirceaeliade - Today at 03:43:35 PM
Mi-e greu sa cred ca un constructor chiar si el incompetent ca Aktor nu stie ce face cand asfalteaza pe partea unde nu se va da in trafic curand.  Mai degraba imi vine sa cred ca ei iau in considerare posibiliatea ca de acum in 6-12 luni sa aiba greutati in a primi banii de la MT, si de asta se asigura ca vor primi intai banii pe segmentul 'neutilizabil' si sa isi pastreze atuul in mana cu celalalt sector *foarte* necesar MTului.  Iar motivul ori e ca se asteapta la penalizari din partea MT, ori/si estimeaza intarzieri plati din cauza lipsei banilor la MT. Oricare ar fi varianta, macar asta pare sa insemne ca 'noua' conducere chiar vrea sa termine proiectul pe termen mediu (gen vara 2025), nu sa il lase la relanti pana prin 2026.  Suna ciudat, dar mai degraba tind sa cred un privat ca isi face calculele sa iasa sigur pe plus, decat un guvern in mijlocul unor electorale 'plin de deschideri din belsug'.
#8
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by 26ld - Today at 03:26:12 PM
Astea sunt camioanele care inca nu sunt inmatriculate, asteapta ceva acte, a zis inginerul Aktor in ultima filmare a lui Scrio.
#9
Aeroporturi / Re: Aeroportul Constantin Bran...
Last post by milo1981 - Today at 03:18:49 PM
Mda, suntem in campaniei..

QuoteCele două amplasamente luate în calcul pentru Aeroportul ,,București Sud". Investiție estimată la peste două miliarde de euro

Două zone din Giurgiu - Grădiștea și Adunați Copăceni - sunt luate în calcul pentru ridicarea Aeroportului ,,București Sud", a declarat vineri primarul Sectorului 4, Daniel Băluță. Amplasamentul va fi stabilit prin studiul de fezabilitate, care ar urma să fie gata până la finalul anului. Propunerea este ca aeroportul să fie construit pe o suprafață de până la 700 de hectare, să aibă 11,5 milioane de pasageri/an, iar costul estimativ al investiției, care include exproprierile, este de peste două miliarde de euro.

Si finantare? De unde bani!?

Sursa
#10
QuoteCNAIR a semnat cu un constructor din Iași, Agnel Industry, contractul pentru lucrări de reparații la podul de la Posada pe DN 1 Valea Prahovei. Contractul a fost semnat pentru o ofertă de 5 milioane lei, valoarea estimată a CNAIR fiind de 5,9 milioane. Viaductul de la Valea Orății (Posada) la kilometrul 114 pe DN 1 Valea Prahovei a fost construit în 1925, iar la a doua licitație au fost depuse două oferte...

Lucrările vor începe din iunie, iar circulația va fi restricționată, alternativ, pe câte un sens, conform planului de sistematizare pe care l-a aprobat IGPR. Durata contractului este de 10 luni, cu 5 luni perioada cu lucrările la partea de suprastructură.

Viaductul de la Valea Orății (km. 114), în circulație de aproape un secol, are o lungime de 96 de metri și o ,,stare tehnică necorespunzătoare cu elemente constructive aflate în stare avansată de degradare" atât la suprastructură cât și la elementele de rezistență care susțin calea podului, potrivit expertizei tehnice pe care a consultat-o Economedia. www