Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

CornelB

Ieri puneam eu linistit pozele abia facute de pe centura, cand doar ce ma ridic de la calculator ca vine fii-miu si-l inchide, fara sa apuc sa postez.:nuts:
Ma calmez, trec cu bine peste moment si azi din nou cu mult calm o iau de la capat.:lol:
Fotografiile sunt de pe centura, de la pasajul peste DN 7 catre Dragomiresti:

















Pozele sunt facute ieri pe la 9.30, se lucra pe toata lungimea bucatii de centura, insa o singura remarca vreau sa fac: este inca una din lucrarile care se fac tarziu si sub un trafic ingrozitor.

Bucurestiul, ca si alte orase mari din Romania, avea nevoie de o centura adevarata de acum 10 ani, insa asa cum se obisnuieste, doar cand lucrurile ating paroxismul, mor oamenii pe sosesle, stau masinile in coada pe kilometri intregi, in sfarsit cu multa greutate cineva decide sa faca ceva.:bash:

alin_simeriaveche

sa nu spui ca deja s-au si apucat de constructia A0?

CornelB

Nu Alin, asta-i vechea centura, bucata intrata in lucru este continuarea celei deja largita la 4 benzi.
Maine am o treaba in Catelu si am s-o iau spre birou pe centura, sa vad daca s-au apucat de lucru si intre A2 si Voluntari.

Ionut

Da da, cica s-au apucat si intre A2 si DN2. Daca ajungi e super. Am auzit ca vor face un nod misto cu A2 (parca), ceva de genul giratoriu suspendat.

verdiuc


Intre A2 si Cernica nu s-au apucat, am fost acum 2 zile si nimic-nimic.

CornelB

Intre Cernica si A2 nu, insa intre Cernica si Voluntari da.
Mai exact dupa Cernica pe la jumatatea distantei spre Voluntari, pe partea dreapta au intrat puternic in teren.
Se opresc cu lucrarile la pasajul peste CF Bucuresti-Constanta, apoi la coborare tot pe dreapta au mutat gardul unitatii militare.
Am facut si niste poze cu telefonul pe care le voi posta putin mai tarziu.

A, la intersectia Cernica cu Centura, la trecerea peste calea ferata, au blocat accesul. Astfel, cei care vin dinspre Bucuresti nu mai pot traversa calea ferata si centura, respectiv cei care vin dinspre Cernica nu mai pot merge inainte spre Bucuresti.

alexef

Quote from: ciprebbe on October 18, 2013, 11:35:22 AM
A inceput largirea la 4 benzi a tronsoanelor din centura Bucuresti Nord spre autostrazile A1 si A2, la doi ani de la semnarea primului contract.

Scuze dacă s-a postat altundeva, eu nu am văzut: există ceva planuri pentru această lărgire pe 4 benzi? Mă interesează în special ce pasaje noi/noduri urmează să se construiască. Am văzut că se discută despre pod pentru șoseaua Cernica, mai eram curios de intersecția cu DJ601A Chiajna.

dr4qul4

si la intersectia CB cu DN1A era prevazut pasaj si pana la urma au dat pancarda jos si au facut giratoriu.
Asa ca vom vedea ce vor face la sfarsit
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

DanCld

La Chiajna-Dragomiresti daca ar fi sa pariez, as spune ca vor fi 2 giratorii de o parte si de alta a podului existent.

CornelB

Pozele promise dimineata, de pe centura intre Cernica si Voluntari:





Gardul nou, a fost mutat mult in dreapta:







Sargon1806

Mha, sa-mi zica si mie cineva daca gresesc, dar am impresia ca mai prosti decat aia cu stalpul sunt astia cu stirea. Pai, in primul rand drumul nu-mi pare deschis circulatiei, altfel nu erau nevoiti sa picteze masinile alea. Pana sa fie gata, un drum trece prin fel de fel de faze comice. E ca si cum m-as apuca sa-l rad in cap pe ala care a editat stirea, dar numai pe jumatate si apoi sa fac misto de el ca ce caraghios ii sta. Apoi, stratul de uzura nici nu a fost pus, chiar ei zic asta. De unde ideea ca trebuie "alti bani" atata timp cat stratul de uzura oricum trebuia pus? Bun... un pic ciudat este. Au inceput cu primul strat de asfalt pana sa faca relocarea. Dar stiind cat de "bine" se misca Transelectrica sau cine o mai "curenta" pe acolo, probabil ca unii s-or fi saturat sa astepte si au ales solutia asta, repet, un pic ciudata.

cezar-mario2012

Oricum PRO prezinta știri de genul " aoleou mama cade drobul". Așa ceva a fost și pe CB pe vremea când se lucra la lărgirea ei pe zona Voluntari-Tunari, acolo rămăsese trei stâlpi și un transformator. Tot așa au asfaltat in jurul lor si chiar dăduse drumul la circulație dar cu deviație in zona stâlpilor,  dupa ce iau mutat au asfaltat găurile și apoi au pus stratul de uzura si marcajul.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

Nu stiu daca trebuie neaparat aruncat cu rahat in UMB.
Nu vreau sa iau partea UMB ca nu am niciun interes dar as ghici ca nu UMB se ocupa si de avize de mediu.
Din ce stiu eu treaba cu obtinerea avizelor de acest gen cam cade in sarcina beneficiarului. Rog corectati-ma daca nu este asa.
Cert este ca acel copac este pe drumul beneficiarului.