Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Ca la orice statistica... Garbage IN - Garbage Out
Se aplica si la licitatii, dar pana la urma majoritatea ajung la final. Mai greu, dar ajung.

Daca ar fi sa interpretez cifrele astea, nu sunt atat de rele cum ma asteptam. Teoretic pot sa mai avem un 3% nefacturate si oricum inceputul este mai greoi.
Daca mai luam in considerare si ca  deschiderea circulatiei e pe la 90-95%% (fara spatii servicii, fara perdele forestiere), ar putea sa scape cu o intarziere de doar 3 luni pe fiecare lot
"Ochiometric" pare ca stau mult mai rau. Sa vedem ce fac pana in iarna.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rota

Prima grindă produsă în șantier pe Autostrada Ploiești-Buzău. Constructorul Pizzarotti-Retter a început să-și facă grinzile pentru Lotul 1/UMB și Alsim Alarko, printre constructorii care au fabrici de grinzi în amplasament

Producția de grinzi pretensionate pe amplasamentul din șantier a început pe 15 septembrie pentru a nu fi dependenți de furnizorii din piață, după cum a transmis pentru Economedia directorul adjunct de proiect, Efthymios Anagnostou.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

ciulpanescu

Nu este in regula; dintr-o data societati cu fierari-betonisti specializati si cu experienta de zeci de ani nu mai sunt buni; in cazul construirii grinzilor in situ evaluarea riscului este egala cu zero in fata obtinerii catorva firfirei la profit; un fierar-betonist nu-l formezi la angajare si dupa doua zile il pui sa supravegheze procesul.

danutzu_1069

Pai armarea pilelor si suprabetonarii o fac cu cizmari??
Nu tot fierar-betonisti sunt?

Ia fa inventarul producatorilor de grinzi (d-alea care trebuie) din tara, si apoi fa si calculul pentru transportul acestora in santiere....
Ai sa constati ca aia cativa firfirei.... o sa fie mai mult...

Ce m-a surprins pe mine este ca un... grec este director adjunct la ...Pizzarotti !!  :lol:  :lol:
O fi ...fugit de la aktor??

carutasul

s-ar putea ca în afară de "firfirei" să fie și lipsă de capacitate în țară la câte poduri avem acum în construcție...
Numai pe Pitești- Curtea de Argeș câte grinzi sunt necesare...
(p.s.: de aia nu are Aktor grinzi, că a plecat grecul care știa să le facă :) )

gicu

Singura diferență dintre grinzile pretensionate și pilele de pod sau suprabetonarea podurilor este partea de toroane pretensionate care e intr-adevăr o altă tehnologice care necesită calificare specială. Dar nu e o operațiunecare necesită timp în tot procesul. PEntru o fabrică de asta de grizi ajung 2-3 oameni care să știe să facă asta și acoperă toată prducția.

hefaistos

Cuvântul magic e Retter. Care chiar are experienta in prefabricate. Doar ca acum le va face în situ, nu le mai aduce din fabrica.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GRG

#10267
@ciulpanescu

Pai bun si antretoazele sunt pretensionate prin postcomprimare, se aplica aceeasi logica? Fierarii constructorului nu sunt buni nici acolo?
Fabrica de grinzi insituu economiseste timp in primul rand, si nu include din oficiu o diminuare calitativa.

SB76UFO

Quote from: carutasul on September 29, 2023, 07:36:09 AM(p.s.: de aia nu are Aktor grinzi, că a plecat grecul care știa să le facă :) )
un adevarat Apolodor din Damasc - un arhitect greco-sirian
"Prostia este eternă și invincibilă"

snake69fast

Astăzi de pe DN2: cel puțin 6 foreze noi între Adjud și Pufești plus una mai jos de Pufești. Se lucrs în zonă. Cât de cât...  :)

sillentium

Quote,,Proiectare si executie Autostrada Suceava – Siret (Lot 3)"

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 20.09.2023 Aplicatia de Finanțare pentru proiectul ,,,,Proiectare si executie Autostrada Suceava – Siret (Lot 3)"  in vederea obtinerii unui grant alocat prin CEF-T-202-MILMOB —LUCRARI  (CEF 2 Transport – Adaptarea retelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila- aparare; Pachetul Mobilitate Militara). CEF 2 - Pachetul de mobilitate militară promovează acțiuni care contribuie la adaptarea infrastructurii de transport pentru a permite deplasarea trupelor și echipamentelor militare.

Obiectivul general al proiectului este : imbunătățirea infrastructurii de transport rutier prin construirea Autostrăzii A7, tronsonul Suceava-Siret, Lot 3, lot care este independent funcțional.

Autostrada Suceava – Siret - Lotul 3, are ca scop asigurarea unei infrastructuri rutiere adecvate de inalta calitate, ca parte a retelei nationale de infrastructura, care sa acomodeze traficul de marfa si pasageri pe distanta lunga precum si traficul local, asigurand in acelasi timp un nivel corespunzator de siguranta si securitate a traficului cu Ucraina.

Obiectivul specific al proiectului este: adaptarea proiectului, parte a rețelei TEN-T, pentru infrastructura de transport cu dublă utilizare, în vederea îmbunătățirii mobilității atât civile, cât și militare, până în 2027.

Proiectul contribuie la realizarea apelului: CEF 2 Transport - Adaptarea TEN-T la dublă utilizare civilă-apărare - Anvelopă de mobilitate militară, prin construirea unui tronson de autostrada numit lotul 3, parte din Autostrada Suceava – Siret, tronson din TEN Rețeaua -T, prin crearea unei infrastructuri rutiere moderne pentru utilizarea duală a infrastructurii de transport, în vederea îmbunătățirii atât a civililor, cât și a celor militare.

Valoarea totală a proiectului este de 218.768.273,00 lei din care contributia Uniunii Europeane este de  109.384.136 Euro.

Nr. Proiect: 101157773,
Durata proiectului: 46 de luni.


CNAIR

Mascarpone

Se va face upgrade la autostrada din proiectare, ca la A10?

pelan87

Cresterea mobilizarii celor de la Pizzarotti pe Pl-Bz 1 se vede si in facturile emise catre CNAIR: au facturat (si incasat deja) pe 04.09.2023 suma de 37 mil. lei, iar pe 27.09.2023 au facturat inca 24 mil. lei. Asadar, 61 mil. luna aceasta, desi asta inseamna doar 3,5% din valoarea contractului. Pe de alta parte, in tot restul anului (pana in luna august inclusiv) au facturat doar 59 mil. lei.

Pe lotul 2, de la Coni nu figureaza nicio factura emisa, in schimb anul acesta au fost emise 3 facturi de catre Trace Group, in valoare totala de 127 mil. lei (aprox. 8,5% din valoarea contractului), ultima dintre aceste facturi fiind emisa pe 01.08.2023 (18 mil. lei).

misiekwas


Ionut

Râdeți voi dar chiar arată bine. Când am fost la ei în aprilie au promis că fac investiții, oameni, utilaje, fabrică de grinzi... nu i-am crezut deloc dar uite că până acum m-au contrazis.