Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Stef

Cred că de fapt asta urmăresc, să câștige capătul montan de pe A8 să taie din costuri întrucât vor avea șantier foarte aproape. Nu zic că așa e, dar eu așa aș fi procedat: aș fi așteptat cu A7 în județele Neamț și Iași să văd dacă pot să mai prind vreun lot și apoi să mă organizez corespunzător.

Ionutcatalin

^^^ atât UMB cât și piața de utilaje au ajuns la limita, spre exemplu pe A7 liderul pe piața utilajelor de îmbunătățire a solului (reciclatore) le-a dat celor de la UMB termene prea mari pentru livrarea de utilaje noi (informație verificata din interior) ,asa încât am văzut la treaba freze de asfalt în locul reciclatoarelor. S-au mai auzit voci ca și cei de la Mercedes ar fi fost în incapacitate de a livra un număr destul de însemnat de camioane. Au mai fost și alți constructori care au invocat întârzieri în livrarea de echipamente și oricât am vrea noi, ritmul constructorilor este dat de piață și economie.

tom_sawyer

#9827
Să ia de la ATP Baia Mare care asamblează camioane și importă utilaje chinezești. Decât ni'ca, e bună și Anica  :) 

dumbravaandrei

La ce productie are ATP, cred ca nu ii ajunge UMB-ului nici pe o masea....

tom_sawyer

#9829
În 2023, iunie inclusiv, au asamblat/înmatriculat 60 de camioane, din care vreo 10 vândute catre Retter și 20 către IBB-HIB (Ploiești-Buzău lotul 1).

filip_ciprian

In apropiere de Roman.
Se vad parcate cateva zeci de utilaje de cateva luni, cand mergi de la Roman spre Piatra Neamt, pe partea dreapta.

https://www.google.com/maps/@46.9229742,26.8833771,3a,29.1y,21.38h,91.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWgLaMBOkYTtq2Rres0eLcQ!2e0!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu

Parerea mea este ca se asteapta strangerea recoltei de pe camp. Apoi se va intra pe aceste terenuri. Multe apartin de Marsat SA.

Quote from: danutzu_1069 on July 17, 2023, 04:49:45 PMLipsa de activitate de la Bacau in sus, pentru mine inseamna ca UMB a ajuns la limita achizitiilor de utilaje si de angajare de pesonal....
Nu mai au "poterea" pentru mai mult...
Trag tare cu fortele actuale sa termine etape pe lucrarile deja incepute.... si ca apoi sa le mute

hvm

Legatura cu a8 nu tine fiindca nu sunt conectate loturile si organizarile trebuie separate. Mai ales ca este si ditamai dealul intre...Poate doar daca e vorba de unde sa care balastru....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ovicor

Da, dar una e sa le muti in celalalt capat de tara, alta in imediata vecinatate. Plus "naveta" muncitorilor, nu cred ca vor sa scape nimic pe Moldova, A8 si A7.

hefaistos

Mai degrabă intenționează o etapizare, astfel incatxsa aibă front de lucru pe fiecare stadiu de lucrări: decopertări, fundație de balast, stabilizat+straturi asfaltice, detalii finisare. Asta înseamnă că în 2024 vom avea deja asfalt pe unele sectiuni in timp ce pe altele ("altele" însemnând probabil Bacău Pascani) vor fi la început de terasamente.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Stef

^^^^Portocalele parcate lângă Roman sunt ale Danlin XXL, nu ale UMB. Posibil să aibă ceva șantiere pe acolo fiindcă atunci când filmam pe la Filipești, BC le-am văzut plimbându-se destul de des prin zonă.

Allex

Cf zvonurilor din santierele UMB se aude ca de luna viitoare s-ar intra pe Bacau-Pascani cu aprox 70% din efectivele de munca (nu stiu ce inseamna procentul asta, asa am primit info, asa o dau mai departe). Se trage tare in prezent pe Buzau Focsani, acolo ar fi prioritatea zero a constructorului.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mdragos

70% pentru UMB inseamna mult in realitate. Probabil mai reloca ceva resurse de pe A3 . Vom vedea

Bachus01

Buzău- Focșani cu deschidere la final de 2024 este prioritatea lui Grindeanu @ compania .

Eu am pus un pariu , dar sa sters . Vorbim in septembrie 2024 daca am dreptate.

Nici pe Focsani- Bacău nu prea avem mișcare. 

Cred ca trag tare pe A3 la structuri pana la aproape de final de an si dupa isi muta forțele (fierari-betonisti) pe A7 Buzău- Focsani .

mirceaeliade

A7 pentru UMB e o linie de ansamblare. Mi se pare mai eficient economic ca atata timp cat nu sunt temene stranse de timp (si sa fim seriosi, toate termenele la nord de Focsani sunt foarte chill pentru ce ritm a demonstat UMB in trecut), sa ai echipe separate pentru fiecare stagiu al lucrarilor, si (1) sa aduci prima echipa la capatul sudic sa faci primele lucrari; (2) sa o muti la cateva saptamani/luni la urmatorul sector, si sa vii cu a doua echipa pe primul lot sa faci lucrarile de nivelul doi; (3) si dupa un alt timp sa muti prima echipa pe lotul trei si a doua echipa pe lotul doi, si o noua echipa pe lotul initial pentru 'lucrari de 'nivelul trei'; etc.

Oricum, prima inaugurare va fi pe podul peste Milcov, si daca nu ar fi fost electorale la anul, probabil s-ar fi facut pe 1 Decembrie 2024, sau 24 Ianuarie 2025.

rota

A zis Scrio in comentarii ca lotul 1 e abia la 18%..2026 scrie pe lotul 1.

"Au fost forați, armați și turnați 780/1180 piloți aferenți structurilor;
Chiar dacă ritmul lucrărilor pe acest șantier este, acum, unul bun, îl monitorizăm totuși atent, astfel încât să prevenim noi întârzieri.

Reamintesc faptul că lucrările de execuție la acest lot au început la finalul lunii august 2022, iar constructorul, Asocierea de constructori români și italieni, Impresa Pizzarotti & C. S.p.a – Pizzarotti – Retter Projectmanagement, are la dispoziție 25 luni pentru finalizare și 1,46 miliarde lei, fără TVA, finanțați din PNRR" a transmis marți, Scrioșteanu.
Loturile Pizzarotti-Retter și Trace-Coni ( total 49 km.) ale secțiunii Ploiești -Buzău sunt la sub 20 % execuție la jumătatea verii". sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!