Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Geri

Ar putea fi un alt nivel de prioritate pentru solutionari?

Ca celel doua loturi sa fie prinse in continuare in PNRR? Sau o sa fie ani de asteptat pana la solutionari si lucrari pe loturi.

Intrebarea directa este:
Care ar fi termenele ?












Powered by API/PUM imgur uploader

capturi de aici:
http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html

hvm

Mie totusi mi se pare imbucurator ca e doar cate o contestatie pe fiecare lot si nu mai multe... Eu ma gandesc ca o sa fie ceva presiune pentru solutionare rapida (cateva luni) la aceste contestatii fara un tenis de genul A0 nord.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma

30 de zile e termenul legal la CNSC, dar se întâmplă destul de des sa nu îl respecte.

vm75

Cele doua contestatii vor da suficient timp UMB sa ia un avans considerabil pe loturile 1 si 4. Iar in cateva luni vor fi respinse contestatiile, se semneaza cu UMB, trece iarna si in februarie-martie UMB va incepe in forta pe loturile 2 si 3. Pana la urma le-ar fi fost greu sa inceapa 80 km simultan. Asa apare un mic decalaj aici, prin decembrie castiga si Focsani-Bacau, se mai baga si acolo niste contestatii, se semneaza la primavara si apare o fazare eleganta a lucrarilor pe diversele loturi. Poate pe Bacau-Pascani ii mai lasa si pe turci sa faca un lot, doua.

hefaistos

Daca picam in teoria conspiratiei o sa credem ca UMB i-a instigat sa depuna contestatie doar ca sa castige cateva luni.
 :lol:  :lol:  :lol:
Serios, va fi de vazut ce contesta turcii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

horatiu.cosma

Multă pasiune pentru A7, se nasc niște idei foarte interesante  :lol: . Evident că îi încurcă pe UMB contestația asta, le fărâmițează șantierul și le încurcă calculele. E mult mai simplu să aibă la dispoziție 80km cap coadă pe care să îi organizeze toamna asta după bunul plac (aici organizare mare pentru tot, dincoace depozite pentru doua loturi, altundeva baza de grinzi pentru tot și așa mai departe) decât să stea în așteptare câteva luni "organizam tot aici doar pentru lotul mic, sau luăm toate loturile și atunci facem planul mare?"

mirceaeliade

Nu exclud ca UMB sa fi inceput santierul aici la Focsani pentru ca le da ocazia sa foloseasca ce fabrica de grinzi vor avea aici sa mai duca in vreo 6-12 luni si la podul de la Cosmesti cand termina PTul acolo, dar si pe posibilele loturi A7 la nord spre Bacau

Sorinus

Avand in vedere ca PT-ul e clar si exista o singura licitatie, nu e posibil ca CNAIR sa o rezolve pana-n Craciun? Loturile 2 si 3 sunt oricum mai mult terasamente, la care nu se lucreaza iarna.

danpandrea


Ionut

Ce să rezolve CNAIR până la Crăciun? :o  ???

reed


L2Pl-Bu ,din pacate absolut nimic pe L1






Sorinus

Quote from: Ionut on October 03, 2022, 11:45:29 AMCe să rezolve CNAIR până la Crăciun? :o  ???
Contestatiile Tekfen. Nu CNAIR...ci institutia ce proceseaza contestatiile.

hefaistos

Vezi ca "institutia" s-ar putea sa dea dreptate Tekfen. Pentru ca judeca respectarea procedurilor nu cine e mai bun constructor. Iar CNAIR are oarecum o faima privind rata de greșeli la hectar de licitație în derulare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

pelan87

#8128
Am incercat duminica trecuta (2 octombrie) sa filmez cate ceva pe Tronsonul 2 din Ploiesti-Buzau, dar vantul batea prea tare si am reusit doar sa scot cateva poze.

Mai intai am fost in zona DJ 203G (adica aici), unde, fata de saptamana trecuta, au mai avansat cat de cat cu decopertarile, iar noutatea ar fi ca a aparut o foreza pentru un pod cu o deschidere peste un canal/parau (foto mai jos):




Apoi, am mers in zona DJ 103R (adica aici), unde cateva camioane carau balast (cred ca pentru drumurile tehnologice). Camioanele erau inscriptionate cu MONI 07, care se pare ca este un constructor de drumuri din Bulgaria, probabil parteneri/subcontractori ai celor de la Trace:







Ultima poza este tot din aceeasi zona (DJ 103R), dar mai spre Buzau, unde erau cateva utilaje parcate langa o descarcare arheologica:




In concluzie, Coni + Trace (sau mai degraba Trace, din ce am constatat eu) lucreaza cat de cat, comparativ cu distinsii lor vecini de lot, Pizzarotti.

vm75

Multumim pentru poze, @pelan87. Cred ca Ionut poate modifica titlul acestui topic in Autostrada A7 Mizil-Milisauti, pentru ca probabil intre Mizil si Ploiesti ramanem la DN 1B in urmatorii 5 ani.