Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

voicul

Dupa ce au tras de timp 2 ani sa optimizeze costurile la nod-ul de la Sebes, ii vezi spargand bani cu varianta actuala?
Eu stiu ca asa e cel mai ieftin.

@AlinC Nu trimiti drona si pana la groapa de gunoi?

alecu26

Telvanni: minim jumate de pret. O umplutura e mai ieftina si chiar la 10..11...12 metri inaltime decat podul, chiar daca trebuie sa faci o consolidare a terenului de fundare, chiar si cu gabioane, chiar si daca umplii numai cu ballast (ca sa eviti tasarile).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlinC

ST2, suprabetonare la km 32, firma Retter:


AlinC

ST2, furnicar de fierari betonisti la podul peste raul Mures de la Radesti:


AlinC


alecu26

Pod temporar peste Mures la Radesti? acum? Mor de ras daca ala si-l face Retter singur...ca Aktor nici pod temporar calumea nu e in stare. Total humiliation le-a dat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


paullie

Am o intrebare. Daca vin pe A10 si vreau sa ajung la autogara Alba Iulia prin nodul Sud, cum procedez? Dar invers ca sa ies?

luc

Poveste veche :)

Pe lângă sensul giratoriu din intersecția cu șoseaua de centură care se va realiza odată cu finalizarea A10, s-a adus aici în discuție realizarea unui nou sens giratoriu în cartierul Partoș (între pasarela peste calea ferata și actualul pod peste Mureș).

O soluție cu adevărat profi este un pasaj denivelat în zona actualului pasaj CF, dar ține de autoritățile locale și e SF pentru moment..

florin74

La Radesti cred ca au toate materialele pe santier. Din cate spunea Retter, in prima saptamana din aprilie ridica grinzile metalice, dupa care se muta la Sancrai. Acolo ar cam trebui sa inceapa sa finalizeze pilele neterminate.

Vad ca e si ceva miscare pe terasamente. Oricum, vara 2021 e un termen optimist, cel mai probabil, daca nu da Aktor coltul, sfarsit 2021.

vladioan_bv

Quote from: punktnet on March 17, 2020, 12:44:12 PM
Retter astia si Marcu ar trebui sa faca asociere pentru licitatii :)

Ar fi o idee ca API sa le ofere ideea asta? sau sunt implicatii prea mari in ceea ce priveste o asociere?

carutasul

"s-au cunoscut deja", parcă așa suna reclama aia :)  Dacă vor să se asocieze, câtă vreme se încurcă unii de alții pe șantier, nu cred că au nevoie de noi să le dăm ideea. Acum depinde ce planuri/ambiții/interese au, cum stau pe partea de proiectare, licitații... cred că e complicat și destul de riscant, dar realitatea e că dacă vrei să treci de un anumit nivel, mai ales pe aici prin est, cred că e cam musai să intri și pe licitații de stat, că nu cred că piața privată are foarte multe proiecte de anvergură comparabilă (eu însă sunt outsider, nu știu piața construcțiilor, doar ce văd pe aici și pe geam).

punktnet

Sunt prea mici pentru lumea asta. Spune doar Strabag, Port, Astaldi și deja devin nimeni. Poate ar rupe norma daca s-ar asocia cu mai multe firme românești - UMB, Selina, Mithras
Just kidding.

carutasul

Încep și ei cu drumuri comunale, județene, toți ăștia mari au fost și mici cândva, nu? :)

paulmare

^ Telvanni remember "optimizarea" lui Comsa - spaima mintii cum au "optimizat", si cum le-a trecut proiectul cu viaductul scurtat la jumatate pe la onorata comisie tehnica
e mult mai ieftin cu umpluturi etc, astea fiind cu materiale locale, depinde foarte mult de ce ai la fata locului,