Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

Sa radem cu Stan si Bran (CNAIR si MT, in orice ordine). :lol:

MT a publicat "Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru modificarea și completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 248/2016 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Autostrada Sebeș-Turda" - Lot 3".

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2253-hg22012019dgipsmp

Quote
Prin prezentul proiect de act normativ se propune a se aproba:
1. actualizarea datelor de identificare, precum și a sumelor aferente despăgubirilor pentru un număr de 632 de imobile din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 248/2016 în conformitate cu anexa la prezentul proiect de Hotărâre a Guvernului;
2. completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1231/2010 cu cele 150 de imobile nou identificate care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Autostrada Sebeș-Turda, lot 3", în conformitate cu anexa la prezentul proiect de Hotărâre a Guvernului;
3. abrogarea unui nr. de 12 de imobile din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 248/2016, care, în urma activității Comisiilor de analiză a dreptului de proprietate sau a altui drept real s-au dovedit a fi proprietate publică a unităților administrativ-teritoriale respectiv Aiud și Mirăslău din județul Alba; și
4. abrogarea unui nr. de 47 de imobile din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 248/2016, care deși au fost incluse în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 248/2016, în prezent nu se mai regăsc în interiorul coridorului de expropriere, ca urmare a măsurătorilor din teren și a documentelor furnizate de proprietari și de O.C.P.I. Alba, a modificării limitelor dintre unitățile administrativ-teritoriale și dintre județe, a întocmirii planurilor parcelare și a realizării documentațiilor cadastrale de dezmembrare a suprafețelor afectate de coridorul de expropriere.
Facem mențiunea că raportul de evaluare pentru imobilele identificate la punctul 1 și 2 a fost întocmit conform Legii nr. 255/2010 și a Deciziei nr. 380/2015/CC.

Stefan01

La intersectia dintre A10 si DN1 a inceput demolarea podului peste paraul Iovului.

Imagini luate cu telefonul mobil - sensul Turda - Sebes














Si da, in zona marcata pe harta de mai jos, se afla depozitate grinzile metalice sudate.


Sa nu uitam cateva detalii aflate aici.

AlinC

Video cu vechiul pod de pe DN1 din zona Paraul Iovului care se demoleaza:


alexV

cum muta podul metalic pe pozitie? poate macaraua pe senile sa se deplaseze cu el in carlig? sau cu cric hidraulic sau altfel?

danutzu_1069

Macaraua cu senile se poate deplasa cu sarcina in carlig, dar in anumit limite. Altfel, poate muta sarcina stand pe loc, apoi muta macaraua. Variante sunt...

dorum

mie nu mi clar unde anume va fi supratraversarea peste A10... deci unde se va pune totusi podul metalic gata construit? cum va fi deviat DN1?
Mersi

alexV

Quote from: dorum on January 27, 2019, 01:24:57 PM
unde se va pune totusi podul metalic gata construit? cum va fi deviat DN1?

aici este si proiectul, sunt si poze ilustrative. DN1 va fi inaltat peste autostrada, si ramane fix pe acelasi aliniament de dinainte de-a exista autostrada

Quote from: Stefan01 on January 25, 2019, 09:10:03 PM
Sa nu uitam cateva detalii aflate aici.

AlinC

Un video cu terasamentul de la sensul giratoriu de la Lancram pana la Oarda. Nu se prezinta asa rau:


georgec

Intrebare : inainte de Oarda (apro la min 2.25 ) urmeaza sa fie un spatiu de servicii /parcare pe dreapta? 

Europiu

Și pe stânga și pe dreapta, dacă e să ne luăm după planșa de la pagina 1. Cel de pe partea stângă e mai puțin clar conturat, dar se vede locul, pe la 2:20.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

E destul de clar acum: punctele critice sunt nod Sebeș, zona Oarda și nodul Alba Iulia Sud. Mă refer la ce se poate deschide anul asta pe bretelele scurte la Lancram. Primim filmare și de la Oarda la Alba Sud? :)

georgec

Am vazut discutia de mai multe ori referitoare la o deschidere partiala pe bretele scurte si am urmatoarele 2 intrebari:
1. Cei de la Cnair stiu/sunt interesati/pregatesc aceasta solutie?
2. Daca se va ajunge la aceasta solutie  care sunt directiie deservite de bretelele scurte?

Ionut

1. Stiu dar nu cred ca ii intereseaza.
2. Cum care direcții? Intri si iesi de pe A10. :)

georgec

#13498
Presupun ca realizandu-se doar o parte din bretele vom avea doar ceva gen  A3 Sibiu - A10  nefunctional si A3 deva-A10  functional

Ionut

Cred ca vrei sa spui A1, nu A3. :)
Bretelele scurte nu au treaba cu A1. A1 deja este deservita.

Uită-te pe Harta API. Înțelegi usor asa.