News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RebelOtter

Quote from: NoWords on May 05, 2024, 02:37:27 PMA 3-a poza este cumva fabrica de grinzi?


Acolo se fac predale

voicul

#11836
@RazesIesean a zis un prost (adica eu) ca pe acolo se scutesc 10 minute - cand se va da in circulatie.
Acum tu ce argumente ai sa nu vezi nici un rost? (poate ma luminez si eu)

^Am gresit eu cu Gheraseni - e Gherghita. Pun trasesul sa fie mai clar
Cu bucata aia de A7 se sare peste Mizil.

danutzu_1069

@voicul , vezi ca daca nu pui puncte intermediare, Google ruteaza pe unde vrea el... in functie de trafic, etc...

cb

Acea mică bucată de autostradă îi va scuti pe o parte din locuitorii din Mizil, de traficul prin oraș, generat de traseul Buzău - Mizil - Fulga - Gherghița - A3. Este principalul, dacă nu singurul avantaj.

vm75

@voicul, ai dreptate, câștigul de 10 min există deja, mai ales dacă mergi în nordul Bucurestiului. De cand s-a deschis portiunea A3 dintre DNCB si Popasului (parca decembrie 2018) eu nu am mai folosit DN2. Cu deschiderea A7 intre DJ203C si DJ100C se evita tranzitul prin Istrita, Sahateni si Mizil, dar problema pe care o vad eu este ca DJ203C este un drum cu profil foarte îngust iar intre Clondiru si nodul cu A7 este neasfaltat. Asfaltarea DJ203C parca era parte din contractul Trace. Probabil vor asfalta si DJ203C pana in august, altfel nu prea ar avea sens o deschidere partiala. Oricum, părerea mea este ca această deschidere partiala fara lotul Pizzarotti va aduce un trafic mult prea mare pe DJ Fulga-Draganesti-Gherghita, care deja e semidistrus si foarte aglomerat. Ar fi fost de preferat o deschidere completă intre A3 si DJ203C in decembrie, dar probabil se caută ceva câștig electoral inainte de septembrie si se merge pe această improvizatie