Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

la un moment dat,semnalam starea deplorabila a parapetilor de pe DN 15.....acestia sunt f.ruginiti si unii mai au doar rol decorativ..eventual de uratire a peisajului....au fost ceva zona unde s-au schimbat de atunci dar f.putine - poate 1 km...nesemnificativ la lungimea de aprox 60 de km,dintre Tg.Mures si Luna,la urcarea pe autostrada

cam asa arata.
Sanpaul







iesirea din Ogra





cam atat...si tot drumul e asa

mare pacat,pt ca asfaltul este inca impecabil la peste 10 ani de la reabilitare si trafic intens in coloana cam tot timpul cu tiruri la greu

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kumar

Se asterne criblura cu emulsie (sper ca e corecta exprimarea) pe DN1F intre Cluj Napoca si Zalau, in zona Topa. In ultima vreme s-au schimbat parapeti pe acelasi drum, dar incep sa dispara foarte multi ochi de pisica.

adiarc

Pe Dn 14 se realizeaza lucrari de întreținere ( frezare+reasfaltare),la podurile rămase nereabilitate,deoarece erau construite doar cu câțiva ani înainte de recenta reabilitare.Era de așteptat pt ca asfaltul de pe acestea era vălurit si denivelat.....totusi era nevoie si de schimbarea rosturilor de dilatație,cel putin la viaductul de la ieșirea din Agarbiciu spre Sibiu.Sunt doua-trei asemenea viaducte asa ca probabil se va termina repede.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

apropo de zona Ogra-Ungheni pe unde a trecut si Adiarc. Soc si groaza....Cei care primeau ajutor social au fost pusi la munca. Toate rigolele carosabile au fost desfacute si decolmatate.

Pacat ca nu am reusit sa fac o poza, dar era chiar amuzant sa vezi Pirandele cu 7 rochii cu lopata in mana curantand santul si incarcand in camioane pamantul rezultat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

da...o solutie la care speram de mult si care obligatoriu trebuie extinsa la nivel national....cu toti beneficiarii de ajutoare sociale pusi la curatat,vopsit,etc...aproape putem renunta la CNADNR intretinere...care si asa e cvasinexistent
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

apropo...acum ceva timp am vazut ceva activitate la cateva din nodurile centurii Sibiu.

astazi am decis sa ma opresc la nodul cu DJ spre Agnita sa vad ce s-a intamplat de fapt

in prima parte sunt placut surprins sa constat ca o parte din rigolele bazale arata...normal..si au fost cat de cat curatate







bucuria normalitatii ( pasare rara,nene,in Romanica ),este rapid spulberata...zona care avea cea mai mare nevoie de curatare ( fiind cea mai colmatata ),adica bordura laterala de pe drum,cea care directioneaza apa pluviala spre casiuri ,nu a fost curatata si aproape ca nu mai este deloc vizibila,fiind ingropata in pamant



marcaj lateral invizibil si se observa cum stagneaza apa cand ploua ( ,pericol de acvaplanare si durata de viata a drumului drastic redusa )









santuri in pericol de surpare



civilizatie ?...nooooo



reamintesc ca zona in cauza nu a fost NICIODATA curatata din decembrie 2010,de la inaugurarea centurii.

Asa ca sper inca-odata ca aceasta companie nu va fii restructurata,sparta in doua,poleita cu aur,slefuita,stearsa de praf,etc ,ci pur si simplu rasa integral...desfiintata in totalitate........cel putin la intretinere putem face cu beneficiarii de ajutoare sociale infinit mai multe decat cu cei aprox 5000 de angajati care ar trebuii sa faca intretinere........restul e minciuna ,manipulare,exercitii de imagine,gargara ieftina

atat pt moment

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar.ionescu

#291
Cata vreme CNADNR nu raspunde in fata nimanui [din afara companiei, nu audit intern asa de forma] situatii de genul centurii Sibiu vor continua sa fie la ordinea zilei. De fapt in acest moment asta este ordinea zilei pe drumurile din RO.

TibiV

Sunteti rautaciosi...
CNADNR continua campania de curatenie...
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1723922124534526
Si are si un afis


Plus poze cu niste baieti care toaleteaza copaci si unul care vopseste stalpul unui indicator...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Parca se potriveste mai bine aici decat la DN-uri...
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1724240767835995
Cu textul "Imagini de la DRDP Constanța cu ‪‎lucrările‬ de pe DN 22C"

Zici ca au postat special pentru adiarc... :D




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

S-a lucrat si ieri intre Pocola si dealul Bitii, se lucreaza si azi, duminica 24 iulie...Pe deal se frezeaza, iar intre Feneris si baza dealului se pregateste si cilindreaza ultimul strat inainte de asfalt...Multumim Claudiu Indre pentru imagini.











Sursa foto: Drumul National 76

Hercule

Ieri se schimba balustrada podului de pe DJ71 Sinaia - Targoviste, chiar la iesirea din Sinaia la podul peste Valea Dorului. Adica aici. Pe cand m-am intors terminasera o parte. Nu am poze din pacate.
Deșteaptă-te române!

dr4qul4

Placut surprins ieri dimineata sa vad cum angajati cnadnr curatau nisipul de pe margine de pe A2. Cu presemnalizare corecta si in mai multe locuri.
Multe zone si cu parapeti schimbat.

La mentenanta parca au inceput sa miste ceva, la licitatii mai greu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#297
Dupa ce am mers prin tara in mai multe directii, constat ca la multe poduri pe DN si A au refacut asfaltul si / sau rosturile, eliminand trambulinele. De ex. pe A2 Bucuresti - Constanta intre Drajna si Fundulea cam la toate podurile, intre Drajna si Fetesti la cateva. La fel si pe centura Sibiu sau pe Bucuresti-Pitesti. Dar si pe DN15, pe DN6, DN65, DN2. In unele locuri podurile au fost intarite sau au fost montati parapeti noi. Presupun ca este un program la nivel national. Stie cineva ceva?

Legat de reasfaltarile de pe DN1/DN7 intre Cunta si Saliste (pe zona unde A1 este inchisa), s-a asfaltat NUMAI in jud. Alba, deci ca. 1 km, intre Miercurea si nod Cunta. Cand am trecut eu (sambata 23 iulie) parea asfaltarea complet gata, dar au lasat-o asa, fara marcaje. Acolo sunt 3 benzi si acum avem un drum foarte lat de ca. 12m nemarcat. Asta nu este bine deloc. Trebuie urgent facut macar marcajul median de despartire a celor doua sensuri, chit ca provoaca un nou val de ambuteiaje. Cum este acum este foarte rau pe timp de noapte, dar si in general este confuz cine are voie sa intre pe "banda" din mijloc si cine nu. Teoretic in cateva ore ar trebui sa marcheze acest 1 km de drum. In orice caz, se circula fluent in zona si traficul era mediu. Si acum daca ma uit pe google circulatia este fluenta, doar un pic de rosu la iesire la Cunta, plus un accident in zona Miercurea Deal, deci dupa Miercurea mergand spre Apoldu (spre Sibiu) cu 500m de portocaliu / rosu.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

^de acord cu urgenta necesității realizarii marcajului....dar ,in general pe asemenea drumuri si mai ales in aceasta perioada,ar trebuii sa se executate asemenea lucrari,Exclusiv noaptea,asa cum trebuia făcută si asfaltarea ( asta daca cei responsabili ar fii gândit ca niște oameni normali )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Sunt o multime de zone nemarcate prin tara asta. Numai din drumurile recente imi amintesc:
-  pe DN11 intre Oituzul maghiar si podul nou (apropo, mai jos de podul nou, imediat dupa popasul de la Poiana Sarata, e alt pod stricat si se circula la semafor - ma intreb daca va dura iar vreo 10 ani sa il repare?),
- pe DN1 intre Campina si Ploiesti (dar sa zicem ca aici inca se lucreaza, cu montatul de parapeti si alte lucrari, insa tot e ciudat ca ai parte de asfalt de diferite calitati pe portiuni scurte)
- pe DN7 intre Pitesti si Talmaciu, multe zone cu marcaj foarte slab vizibil (comparativ pe DN1 intre Brasov si Sibiu marcajul este mult mai clar, mai vizibil).