News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

^ Iar în reportaj se referă la panourile antiorbire...

iuli

Pe mine asta m-a ingrijorat:

QuoteO singură mașină de intervenție a constructorului, care asigură mentenanța autostrăzii pe perioada garanției, era în zonă.

Ca se intampla sa fie furtuna si sa spulbere niste panouri antiorbire din plastic, se mai intampla. Dar sa nu intervina nimeni de urgenta sa curete zona asta e grav!!!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Danny550394

Am inteles ca administratorul drumului a primit amenda. Sper sa plateasca si despagubiri celor care au avut nefericirea sa treca prin zona si sa-si perforeze cauciucurile.

Oricum acele panouri sunt o solutie nefericita. Plasa care este folosita pe M1 in Ungaria mi se pare mult mai OK.

hyp88

Am iesit ieri seara din tara pe la noul PTF Nadlac, la scurt timp dupa furtuna si pe o portiune de aproximativ 10km erau imprastiati pe carosabil acei stalpi de protectie anti orbire. Asa e, se mai intampla sa fie furtuna si sa se produca pagube, problema este cum gestionezi situatia. Era o singura masina de interventie pe banda de urgenta si niste oameni pe margine care asteptau masinile sa treaca ca sa poata ajunge la axul central si sa ridice manual acei stalpi, pe o distanta de 10 Km nu stiu cate ore le-a luat. Ce e mai grav insa, incidentul nu a fost semnalizat nici cum, prin panourile electrice disponibile, sau prin alte metode. Am trecut pe sub 2 panouri electrice de informare (imi cer scuze nu stiu denumirea tehnica) si ambele erau nefunctionale, nu era masina de politie, indicator sau semnalizare macar sa iti zica sa reduci viteza. Un Tir a facut explozie la o roata in fata mea din cauza ca nu a putut sa evite un panou si i-a perforat cauciucul, nu e placut sa vezi un tir cum se clatina in fata ta. E bine ca s-a terminat doar cu atata paguba si nu au fost accidente, indignarea mea este: Cum poti sa dai in folosinta un lot de autostrada fara sa pui in functiune panourile de informare referitoare la conditii meteo, trafic, ambuteiaje, obstacole, etc. ???

rudolf.s

#23434
Se pare ca intra Arad si Timisoara vor fi benzinarii MOL. Oare tot din alea la container?

După Autostrada Arad-Nădlac şi cea dintre Arad şi Timişoara va avea benzinării



QuoteRecent, reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale  (CNADNR) au semnat un contract pentru amplasarea unor benzinării pe Autostrada Arad-Nădlac. Ulterior, compania a anunţat că au fost semnate contracte şi pentru Autostrada Arad-Timişoara. ,,Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează că au fost semnate cu operatorul economic MOL Romania Petroleum Products S.R.L contractele de utilizare zonă drum pentru suprafețe situate în spațiile pentru servicii aflate pe diferite secțiuni ale infrastructurii rutiere, în scopul asigurării serviciilor minime (alimentare cu carburant prin statii mobile, comercializare produse alimentare si non-alimentare)", se arată într-un comunicat de presă al CNADNR.

adiarc

Probabil , din nou ,avizele consuma cel mai mult timp ( si nervi ).....pe Sibiu-Orăștie , n-am văzut încă nici o mișcare in acest sens.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

randt4all

 
Furtuna de duminică seara a smuls balizele antiorbire de pe noua autostradă (Arad Online)


Ionut

Articolul nu baga in seama ce scriem noi pe-aici.




Lucrarile pe autostrada Timisoara-Lugoj, aproape de finalizare
Lotul de autostradă aflat cel mai aproape de finalizare este cel de-al doilea din autostrada Timişoara – Lugoj. Constructorul a terminat în cea mai mare parte treaba la carosabil, mai sunt de realizat lucrări pe doar câteva sute de metri, dar mai este de lucru la supratraversările peste autostradă.

Cât despre stadiul actual al lotului 2,  firma care se ocupă de lucrări a montat grinzile la toate podurile de supratraversare a autostrăzii. De asemenea, a fost finalizată lucrarea de mutare a unei conducte de gaz metan şi au fost instalate o serie de stâlpi pentru iluminat. Totodată, parapeţii metalici laterali au fost deja instalaţi pe mare parte din lungimea lotului. Între cele două sensuri de mers sunt deja montaţi parapeţii pe toată lungimea, potrivit ziuacargo.ro.

Tion

horatiu.cosma

Uita-te la comentariile de la articol :).

Tavi

^
Articol nedocumentat. Like pentru comentariile lui horatiu, quest_wnd si bla :)

iuli

Reacţia CNADNR, după dezastrul produs pe autostrada Arad - Nădlac în urma furtunii de ieri:

QuoteCompania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează că în urma fenomenelor meteorologice extreme (furtună şi vânt cu rafale de intensitate mare) ce au avut loc ieri, 16.08.2015, orele 20.45, pe autostrada A1, sectorul Arad - Nădlac, km 545+236 - km 584+818, Lot I şi Lot II, un număr de aproximativ 500 de balize antiorbire au fost smulse de pe parapetul median.

"Menţionăm că pentru restabilirea circulaţiei în condiţii de siguranţă, CNADNR SA, împreună cu Poliţia Autostrăzi, au intervenit în regim de urgenţă pentru degajarea părţii carosabile, operaţiune ce a fost finalizată la orele 23.30. Precizăm că la momentul de faţă constructorul efectuează operaţiunea de înlocuire a balizelor desprinse, urmând ca până la sfârşitul zilei acestea să fie înlocuite în totalitate. Informăm, de asemenea, că furnizorul balizelor are toate agrementele tehnice solicitate prin normativele şi standardele în vigoare, acestea fiind certificate şi de laboratoare internaţionale. Înaintea recepţionării celor două sectoare de autostradă, balizele antiorbire au fost verificate din punct de vedere tehnic şi calitativ", se arată într-un comunicat la CNADNR.

Pentru clarificarea exactă a cauzelor producerii acestor desprinderi, CNADNR SA va verifica dacă desprinderea balizelor a avut cauză exclusivă fenomenul meteorologic extrem produs în acea zonă sau eventuale vicii de montaj. "Având în vedere faptul că sectoarele de autostradă afectate sunt în perioada de garanţie, toate costurile necesare reparaţiilor sau despăgubirilor pentru eventuale daune produse sunt suportate de către constructor", se mai arată în comunicat.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

horatiu.cosma

Faptul ca panourile antiorbire s-au desprins intr-un mod aleator(2 aici, 3 dincolo), sunt convins ca e o eroare de instalare. Daca erau instalate corect, ori picau toate, ori niciunul.

get

#23442
Nu neapărat, direcțiile și intensitățile diferențelor de presiune în timpul unei furtuni, în fiecare punct dintr-o arie dată, numai constante și uniforme nu sunt.
Un mit plauzibil ar fi ca Dorel să fi întâmpinat niscaiva dileme cu clipsurile sistemului de montare și să le fi rezolvat cu ajutorul unui ciocan mai mare, așa s-ar explica de ce două sunt prinse bine și trei nu.

vbt

#23443
Buna seara,
azi am facut update Harta Europei de la TomTom. Si TomTom ai pus ceva nou: esire/intrare la A1 de la Topalovatu Mare. Stiu ca nu e gata. Sau deschiderea este planificata?
   

timisoreanul

Joaca dintre beneficiar si antreprenor pe Tm-Lugoj lot 2 va insemna, din pacate, cateva vieti pierdute si cateva destine frante, pe care toti cei implicati ii vor avea pe constiinta. Pentru cei care nu stiu trebuie spus ca DN6 Timisoara-Lugoj este cel mai aglomerat drum din vestul tarii si la intervale scurte de timp au loc nenorociri, multe reflectate in articole de presa.
O alta problema este ca acest lot de autostrada, asa cum forumistii stiu cu siguranta, a fost scos la licitatie odata cu Orastie-Sibiu, Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj lot 1 si Lugoj-Deva lot 1. A avut o poveste nefericita in perioada de atribuire a contractului, cu anulari de licitatii, ceea ce a prelungit foarte mult desemnarea unui castigator. Asa ca era foarte bine (inclusiv pentru antreprenor sub aspect financiar) ca acest tronson sa fie finalizat in acest an. Daca nu se va intampla asa, cum se pare in acest moment, probabil fie va plati statul pentru ce ramane in anul viitor, fie se va faza proiectul, urmand sa fie prins in urmatorul exercitiu financiar, ceea ce cred ca e mai dificil si implica automat o pierdere de fonduri europene pentru noi.
Nu cunosc detaliile, dar ma gandesc ca o solutie se putea gasi: sa se finalizeze lucrarile in acest an, sa se plateasca pentru ceea ce nu este in litigiu, iar pentru partile unde exista divergente, nu au decat sa se judece. Oricum, pana la urma lucrarile se vor plati si nu cred ca TS sta in acesti bani.
Sper ca TS sa nu ne faca sa regretam ca nu a castigat contractul UMB-ul (care a fost desemnat la un moment dat castigatoare), dar, repet, nu cunoastem detaliile si nu stim cine are dreptate. Cei care pierd pana la urma suntem ca de fiecare data noi.