Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

De vreo 2 sapt.am observat mai multe echipe care montau parapeti pe mai multe DN....între Blaj si Copsa,între Medias si Târnaveni,între Miercurea si Săliște,etc.....e chiar o treaba ok,dar ea trebuie făcută constant ....nu e normal ca o chestie banala sa apăra doar odată la câțiva ani....
o sg.precizare...la urcare la Sacel au montat parapete simplu între porțiuni cu parapeti dubli...nu arată grozav si daca nu au rezistat cei dublii la impact ,cu siguranta nu vor rezista cei simplii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

clau

In ultima vreme am vazut ca Cnadnr prin drdp-uri( ce putin Cluj si Timisoara) desfasoara actiuni de strangere de gunoaie de pe DN-uri si autostrazi... Apare pe Facebook -ul lor... Credeam ca e o actiune de imagine si atat... Dar ieri pe DN79A Ineu Barsa( pe vreo 20km) nu numai ca au tuns vegetatia cu un utilaj din ala cu brat dar i-am vazut cu saci si adunau gunoiul... Azi cei 20km aratau ca un drum normal din Cehia Ungaria... Bravo ce sa zic
Apoi pe centura la Arad la pasajul ( vesnic abandonat) peste CF Curtici Buc. Nu doar ca plombau gropile dar erau cativa cu saci si adunau gunoiul... Am ramas surprins placut... Sincer nu i-am mai vazut pe viu facand asta... Cel putin in Jud Arad... Si chiar aduna de pe suprafete mari nu doar de ochii lumii...

TibiV

:thumbsup:
Doar să nu fie o minune de numai 3 zile...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Si eu am vazut pe FB lor si se apre ca nu e o chestie izolata.
Ar cam trebui sa ne mobilizam si sa ii ajutam si noi!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2011%2005%202016%20proceduri%20de%20achizitii%20publice%20.pdf

Quote
Comunicat de presă
11.05.2016

În  perioada cuprinsă  între 06.05.2016 - 09.05.2016, CNADNR  SA  a finalizat  Documentațiile de Atribuire și a inițiat lansarea procedurilor de achiziție publică prin transmiterea  acestora la ANAP, în vederea validării și publicării Anunțurilor de Participare.

Printre procedurile lansate se regăsesc Acordurile Cadru pentru:
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP București;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Craiova;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Brașov;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Timișoara;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Constanța;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Iași;
- Întreținere curentă pe timp de iarnă DRDP Cluj.

- Lucrări de "Marcaje rutiere prefabricate și covoare antiderapante" pentru rețeaua de autostrăzi și drumuri naționale;
- Lucrări  de  "Marcaje rutiere executate în strat subțire" pentru  rețeaua  de  autostrăzi și  drumuri naționale;
- Lucrări  de  "Marcaje  rutiere  executate  în  strat  gros - Produse  plastice  aplicate  la  rece"  pentru rețeaua de autostrăzi și drumuri naționale;

- Furnizare sare pentru deszăpezire;
- Furnizare produs ecologic pentru deszăpezire;
- Furnizare clorură de calciu pentru deszapezire

''Decizia de a promova Acordurile Cadru pe patru ani în urma unei proceduri de licitație publică a fost determinată de procesul de transparentizare promovat de către Companie. Am demarat  aceste proceduri pentru deszăpezire încă din luna mai, astfel încât, atunci când va veni sezonul rece să fim pregătiți realmente pentru activitatea de întreținere curentă pe timp de iarnă.
Am optat pentru această procedură, astfel încât la iarnă să nu mai fim nevoiți să încheiem contracte prin  negociere directă. De asemenea, vreau ca firmele  contractante să fie pregătite, să aibă utilaje performante, dar și personal calificat, iar prețurile să fie cele mai avantajoase pentru Companie. De  asemenea, tot în această perioadă, în aceeași idee, am demarat și procedurile pentru marcaje rutiere, indicatoare și material antiderapant
", a declarat Cătălin Homor, Director General al CNADNR SA.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Achiziție parapeti simplii+dublii ? Mașini pt spalat parapeții....?aceleasi mașini care sa poată spală,din cand in cand banda de urgentă ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Deja unii ii ajuta. Azi lângă nodul Sebeș est, pe versantul unui debleu niște cetățeni de etnie roma cu cal căruța și coasa tăiau iarba. Din păcate era pe sensul opus și nu am putut face poze dar am analizat posibilitatea de a suna la 112.
Fiind pe versant la Debleul....era evident ca sunt dincoace de gardul de protecție.  Noroc ca pe sectorul OS3 în Debleul avem și parapet de protecție.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

in primul rand ,pt a fii corect,trebuie spus ca marea majoritate a parapetilor schimbati in ultimul timp pe mai multe DN,au fost schimbati corect si complet cu toate elementele.

pe de alta parte,ar trebuii sa inregistram o inovatie autohtona - montarea de parapeti simpli,intre parapeti dubli,dupa cum vedem aici,pe urcarea de la Sacel spre Cristian



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Cam asa arata rosturile de dilatatie pe centura Sibiului de circa 1 an, pe sensul spre Sebes


1


2
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

multumim de poze....este un element general al lipsei de intretinere pe mai toate DN sau autostrazile inaugurate/modernizate de cativa ani..............cam la toate podurile sunt probleme ,nu doar cu rosturile ,dar si cu parapeti de beton/metal  scorojiti,ruginiti si nevizibili ,chiar si in cond.bune de vizibilitate

in alta ordine de idei,fiind cu masina la revizie la una din reprezentantele din zona Dn 1-Selimbar,am vrut sa vad cum arata sediul SDN Sibiu,subsidiara DRDP Brasov si Cnadnr in teritoriu,responsabila de intretinerea Dn si autostrazilor din judet.











concluzii personale
- zona arata mai degraba ca un depozit de fier vechi....lipsesc utilaje esentiale de intretinere...la fel si muncitorii....ma indoiesc ca sunt pe teren,deoarece Dn ,dar mai ales autostrazile sunt pustii,la capitolul intretinere
- avem o gramada de parapeti ,in timp ce ,de ex.,pe centura Sibiu,avem iarasi cateva luni de cand nu s-au mai schimbat parapetii si cateva zone unde ei lipsesc cu desavarsire....de ex,la capatul spre Vestem...ori nimanui nu-i pasa....ori au parapetii,dar n-au alte elemente necesare montajului

momentan atat...timpu trece ,leafa merge
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Asta este reportaj din HG Wells ?
Razboiul lumilor ?...
Lipsesc doar omuletii verzi care i-au "lichidat" pe ai nostri... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

#206
Bon, uite elementi pentru parapetii lipsa si cei indoiti semnalati de atitea ori aici. E foarte dificil sa trimiti o masina sa care 3-4 muncitori impreuna cu semnalizarile temporare si niste scule citiva kilometri, iti trebuie cel putin 5 ani de inginerie sau macar vreun Ase, SNSPA etc.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

yetiman

Pozele de mai sus ne arata (oare pentru a cata oara) ce nepasare si bataie de joc la adresa noastra este in CNADNR si subunitatile lor.
Parapetii exista, dar nu se inlocuiesc cei deteriorati. Deci nici macar scuza financiara (ca nu sunt fonduri) sau scuza ca trebuie facuta licitatie pentru achizitionarea lor nu sta in picioare.

CNADNR TREBUIE DESFIINTAT! Si trebuie facute companii noi, exact asa cum sustine si adiarc!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

pt ca nu s-au mai schimbat de cateva luni,parapetii pe centura Sibiu ( acestia dorm linistiti in sediul SDN Sibiu,la fel ca CNADNR si angajatii sai ),zonele cu parapeti indoiti s-au inmultit pe centura Sibiu si zona de dupa,lucru care evident ,duce la scaderea sigurantei participantilor la trafic

km 251



km 253



km 257



km 261



iesirea care ne aduce aminte de cea mai mare contraperformanta din istoria constr.de autostrazi,din Romania



la intrarea pe lotul 3 am surprins un camion intrand...nu se vede in poze...eventual praful lasat de el



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

la km 257 ,pe sensul Sebes-Sibiu cineva a intrat cu sete in parapetii de pe podul peste Valea Salciei






in continuare as vrea sa atrag din nou atentia asupra problemelor mari la hidroizolatia tunelului Sacel....aici trebuie notificat constructorul sa refaca toata hidroizolatia,lucrarea fiind inca in garantie pana in dec.2017.
Tunelul este plin de infiltratii pe peretii laterali,pe ambele sensuri









in plus,pe sensul Sibiu-Sebes,inainte cu 100-150 de M de intrarea in tunel,tot asfaltul este f.valurit

in incheiere o poza despre cum (nu) se lucreaza la intretinere,pe centura Avrigului.No comment


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura