Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ma straduiesc sa nu pun mod-uri decat daca e musai. De ce? Pentru ca ele nu sunt mereu updatate odata cu forumul si pot la un moment dat sa nu functioneze. Plus ca multe mod-uri ingreuneaza functionarea forumului daca nu sunt bine codate. Este OK cu pozele asa, un pic mai multa bataie de cap, dar merita. Observati cat de bine se misca forumul, desi incepe sa ia proportii. Multumesc de intelegere!

:cheers:

spy_flo


Zorbas

plati cnadnr

AZVI SA SEVILIA SUCURSALA BUCURESTI   50,997,678.42   LEI   MODERNIZARE DN73 PITESTI-CAMPULUNG-BRASOV AVANS

Se vor tine oare de treaba? Ar fi bune niste poze .
seara buna

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

#1594
^^
Pe portiunea Dragoslavele - Brasov nu e nici o lucrare. Am fost in week-end-ul trecut prin zona, doar panouri informative (vreo 5).

Cetatean

#1595
^^
Se lucreaza...Vreo 12 casete deschise la un km bucata. Cateva au pe jumate Asfalt. Restu la start de Balast sau BSC.

alecu26

cum au facut impartirea cu Straco? pe zone kilometrice?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Zorbas

Pentru Calafat --Craiova ceva bani

MOCHLOS SA ATENA SUCURSALA CUJMIR   3,030,249.19   LEI   REABILITARE DN56 CRAIOVA-CALAFAT 5R15 SI 5R16

MNU

#1598
Quote from: Zorbas on October 17, 2014, 09:22:49 PM
Pentru Calafat --Craiova ceva bani

MOCHLOS SA ATENA SUCURSALA CUJMIR   3,030,249.19   LEI   REABILITARE DN56 CRAIOVA-CALAFAT 5R15 SI 5R16


Despre care sector e vorba? Craiova - Galicea Mare sau Galicea Mare - Calafat?

dr4qul4

Ieri pe DN65 un passat s-a înfipt dintr-un cap de pod, la trecerea peste un parau.
Cred ca a vrut sa oprească deoarece de la distanta părea parcat, dar când m-am apropiat am observat ca bara ii trecuse peste acea bordura dintre dintre drum si balustrada insa baia de ulei era bucăți. De fapt bordura era înfiptă in motor.

Posibil sa fie si din cauza vitezei drumul fiind dintr-o stare excelenta.
Am mai fost la Craiova acum câteva luni dar atunci eram pasager si nu prea am fost atent la detalii. Acum mi-am dat seama cat de lat este drumul, au loc 3 mașini lejer DACA ceilalți 2 îți fac loc si se lipesc de margine.
Dar mai important mi se pare faptul ca benzile de urcare suplimentare nu se termina exact in vârf ca pe DN7 ci mai continua 20-30 metrii pe drept, ceea ce permite mult mai multor mașini sa depășească si nici nu te mai trezești cu tirul peste tine deoarece vezi si tu unde i se termina lui banda.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mecatron

DN 69 între Oţelu Roşu şi Sarmizegetusa - asfaltul de uzură s'a cam topit pe multe porţiuni drumul devenind foarte zgomotos

DN 56B acceptabil cum este marcat pe hartă pînă la primul pod peste Dunăre - pe insula Ostrov l-aş retrograda puţin iar pe a doua insulă pînă la frontiera sîrbă l-aş mai retrograda încă pe atît.
De la postul de control pînă la linia de demarcaţie l-aş face roşu, arată tare rău.

De la PF2 la Negotin drumul este foarte rău. denivelat şi petecit, indicatorul de la sîrbi Kladovo e pus spre stînga, Negotin spre dreapta- exact pe dos! De la Negotin la Zaieciar e o treaptă mai bun dar tot plin de petece şi denivelat

De la PF1 pînă la Negotin este la fel de prost ca de la PF2 la Negotin, de aceea recomand ieşirea din ţară pe la PF2 şi mai puţin aglomerat. După postul de control românesc la colţul clădirii care mărgineşte podul era ,anul trecut, un crater de toată ruşinea (către sîrbi). la fel drumul de pe podul PF1 era destul de prost

Danny550394

QuoteDN 69 între Oţelu Roşu şi Sarmizegetusa - asfaltul de uzură s'a cam topit pe multe porţiuni drumul devenind foarte zgomotos

Acolo anul trecut sa pus criblura. Din acest motiv este zgomotos. Oricum drumul incepe sa se degradeze pe an ce trece. Acum 4 ani era perfect.

north

#1602
Quote from: Danny550394 on October 19, 2014, 10:10:59 PM
QuoteDN 68 între Oţelu Roşu şi Sarmizegetusa - asfaltul de uzură s'a cam topit pe multe porţiuni drumul devenind foarte zgomotos

Acesta (alături de 58, 58A, 57B, 58B, 59A, 79A) a fost unul dintre multele DN-uri reabilitate primar de DRDP Timișoara prin 2006 - 2008... Atunci a fost acolo o echipă de conducere dinamică și determinată, care a știut bine drumuri, a avut avantajul unei echipe de proiectare in house și s-a bătut foarte mult pentru regională "la București". Din păcate, fără întreținere periodică, încep să se cam ducă acele drumuri :(
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

north

Și dacă tot fac istorie: aceleiași echipe trebuie să îi mulțumim și pentru centura Deta, pasajul CF pe DN 59 la Voiteg, pasajul CF pe DN 59A la Săcălaz, pasajul CF pe DJ 592 în partea de vest a orașului Lugoj (fusese preluat la drumuri naționale... deși recunosc că au exagerat făcându-l la patru benzi 8)) și altele câteva prin zonă.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling