Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

pe Dn 14 au ajuns aproape de Sura Mare cu asfaltatul si au inceput sa si marcheze cu marcaje din acelea termolipite
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: florin74 on February 28, 2014, 08:52:46 AM
S-au deschis ofertele pentru reabilitarea DN 6 Alexandria -Craiova, lot 2 (fost Romstrade)
Val estimata : 289.327.925  lei
13 oferte :

1. SECOL SpA 141.790.489 lei
2. Chirulli Andrea Impresa- Aleandri SpA - Shelter Construct SRL- Italbeton : 172.785.955 lei
3. Straco Grup SRL - 181.436.177 lei
4. Azvi- Delta ACM 93 - 186.470.509 lei
5. SC Good Prod SRL- SK 13 Pastro Y JCS - SC Tarmak General Contractor - 186.649.600 lei
6. Constructora Sann Jose SA - Idecon SAU - 192.289.507 LEI
7. Tirrene Scavi - 194.194.255 lei
8. Strabag-Tel Drum - 196.783.805 lei
Inca 5 ofertanti (Copisa, OHL, FCC, Drumuri si Poduri Gheorghieni, si o asociere formata din o parte din firmele de la Lot 2 Sebes-Turda) - oferte de peste 200 mil lei

Dupa cum era de astepta, Secol SPA de departe pe primul loc, avantajul lucrarii in derulare pe lot 3 isi spune cuvantul.
Cred ca o sa aiba si Centura Caracal unde si acolo sunt pe primul loc, asa ca li se leaga frumos, ce noroc cu falimentul Romstrade pe capul lor.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-1535.pdf
Se accepta contestatia STRACO referitoare la reevaluarea ofertei financiare a firmei SECOL. Se respinge contestatia Chirulli Andrea Impresa.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Curtea de Apel. In functie de ce se hotareste, (daca va accepta plangerea SECOL, ramane SECOL castigator, daca va accepta oricare din plangerea STRACO si CHIRULLI, urmeaza sa reevalueze oferta SECOL d.p.d.v. financiar. Este posibil sa desemneze tot SECOL, sau pe STRACO), este posibil sa mai avem o tura. (CNADNR+CNSC+CAB).

florin74

Quote from: florin74 on May 06, 2014, 11:21:50 AM
Vad ca s-au emis autorizatii de constructii in martie pentru sectoarele CCCF,CONSTRUCT MOD si LUJAN, Selina cred ca avea de anul trecut, mai ramane PORR si AZVI (s-ar putea sa aiba, nu am gasit despre ele nimic)

S-a eliberat si autorizatia pentru AZVI.

alecu26

apropo de Azvi....ce lucrare are pe DN 73, Pitesti-Bv???? Am vazut ca fac ceva angajari. Cand a fost licitatia asta? Stiam ca parca si Strabag are acolo un contract castigat de multi, multi ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#1281
Azvi-Straco, reabilitare DN73 Pitesti-Campulung-Brasov, mai putin cred ca bucata pana in Mioveni, care a fost deja reabilitata. Contractul cred ca e din 2010-2011, dar canci bani pana acum. Poate cu acciza lui Ponta sa le dea ceva. STRABAG are DN 67D, Scoarta-Pitesti. Ar trebui si asta sa miste ceva, e din aceeasi perioada cu AZVI.

Peste vreo luna fac un drum pana la Campulung si o sa observ daca se misca cu talent sau bat pasul pe loc.

adiarc

de la Medias pana la SB , Strabag a finalizat asfaltarea...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan74

O schimbare la constructorii care reabiliteaza DN 76? CCCF Timisoara a disparut printr-o magie si a aparut Azvi?  >:(
http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=317

florin74

Mai mult ca sigur e o greseala
Au tronsonul Oradea-Beius

yuliansch

buna. imi puteti spune in ce stare se afla DN61 Vanatorii Mici-Ghimpati, iar apoi DN5B Ghimpati-Giurgiu?

north

DN 61 Vanatorii Mici - CF 900: obosit, peticit, cu denivelari si chiar gropi (nu l-as recomanda noaptea!)
DN 61 CF 900 - Ghimpati (asadar ultimii 20 de km ai sai): bun spre foarte bun (RK/primara facuta prin program de intretinere sau calamitati)
DN 5B Ghimpati - Giurgiu: dale de beton (care stau inca relativ bine) peste care exista un covor de asfalt, care desi are uneori fisuri la rosturi (inclusiv longitudinal intre benzi) este decent (~100 km/h fara probleme); de asemenea elemente geometrice generoase si foarte putine localitati (mai exact 2 intre Ghimpati si Giurgiu).

Banuiesc ca ati ridicat aceasta intrebare in contextul efectuarii tranzitului dinspre Pitesti inspre Giurgiu pe aceasta ruta (vs. A1-DNCB-DN5).

Intr-adevar este mai scurt (cu 20 km) si, avand in vedere situatia de pe DNCB, mai rapid (drumul este foarte liber), cu urmatoarele observatii:
- nu noaptea;
- pentru a ajunge din DN 5B in DN 5 la nord de Giurgiu recomand cu caldura DC 115 intre Balanoaia "nord" si Remus (vezi pe g.maps) care are insa capcanele sale - mare atentie - dar in ansamblu este bun.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

florin74

Quote from: florin74 on May 28, 2014, 08:56:15 PM
Curtea de Apel. In functie de ce se hotareste, (daca va accepta plangerea SECOL, ramane SECOL castigator, daca va accepta oricare din plangerea STRACO si CHIRULLI, urmeaza sa reevalueze oferta SECOL d.p.d.v. financiar. Este posibil sa desemneze tot SECOL, sau pe STRACO), este posibil sa mai avem o tura. (CNADNR+CNSC+CAB).

SECOL contesta la CAB
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000316935&id_inst=2

infraAdi_ro

Quote from: florin74 on May 30, 2014, 11:23:21 AM
Quote from: florin74 on May 06, 2014, 11:21:50 AM
Vad ca s-au emis autorizatii de constructii in martie pentru sectoarele CCCF,CONSTRUCT MOD si LUJAN, Selina cred ca avea de anul trecut, mai ramane PORR si AZVI (s-ar putea sa aiba, nu am gasit despre ele nimic)

S-a eliberat si autorizatia pentru AZVI.
selina nu are autorizatie de constructie si nici PORR........si termenul de finalizare este ianuarie 2015
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dan74

Quote from: florin74 on June 02, 2014, 10:44:47 AM
Mai mult ca sigur e o greseala
Au tronsonul Oradea-Beius
Nu stiu exact ce se intampla, dar in portiunea unde CCCF avea utilaje, acum o saptamana nici urma de utilaje, nu am vazut nici o evolutie a lucrarilor, iar pe portiunea pe care am mers am vazut doar o echipa de la SCT Bucuresti.