Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SILVIUFG

Multumesc pt raspunsuri. Cred ca voi alege varianta propusa de Redox. Imi plac drumurile astea mici dar bune din pct de vedere calitativ pe care iti mai clatesti si ochii. Cu ocazia asta poate reusesc sa fac si niste poze la nodul de la Cunta de pe A1  :p


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

DN22 Constanta-Tulcea, in reabilitare? la 30.07



Drum bun si destul de liber

Cu aceasta ocazie am inclus infrastructura rutiera din orasul Tulcea in topul meu de drumuri proaste... >:(

+ Cum vii dinspre Tulcea intrarea pe A4 este vizibila si la indemana in cazul in care se merge spre Agigea/Mangalia
Pentru Constanta am optat pentru DN2A/DN22 - Bd Tomis destul de fluent


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MHN

Quote from: savagedanyro on July 16, 2013, 04:11:06 PM
Salutare prieteni.

se pare ca o parte din cencediu anul asta o petrec la Poiana Marului.
Stie cineva starea drumului intre Otelul rosu si Poiana Marului ?
Ai plecat deja? Ma pot interesa despre starea drumului, daca mai ai nevoie.

MRS

Prietenii se misca cu talent: reabilitarea DN24 Crasna- Iasi e aproape gata. Probabil se grabesc spre Deva :)
Se lucra sustinut in multe puncte, mai ales la rigole.
S-a finalizat si partea dificila de la Podul Inalt si noul pod de la Solesti!





Pentru Bucuresti/Buzau/Focsani etc - Iasi recomand acest drum!





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

^^^
Am ramas oarecum surprins sa descopar urmatoarea situatie (despre care am/s-a discutat mai sus):








Pentru cine nu recunoaste/cunoaste locatia este aici

Cum UMB-ul a cam terminat, cum spuneam mai sus, reabilitarea pana la Iasi, pare (oare?) straniu ca pe o portiune de aproximativ 700m sa nu se repare/reabiliteze nimic: este acolo o linie de cale ferata si un pod (de fapt doua distruse) pe care se circula alternativ

Si mare surpriza!!

Conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Tutova (limita de judet Galati/Vaslui) - Crasna se termina la km 105+070
Apoi, tot conform CNADNR reabilitarea DN24 pe segmentul Crasna - Iasi incepe la km 105+700  :wtf:
Aproximativ distanta masurata pe gmaps, ce cuprinde acea trecere la nivel si podul(urile)!!!



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

doryan93

#997
Pentru fluidizarea traficului rutier pe Valea Prahovei sunt construite patru pasarele pe DN1.

http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/pentru-fluidizarea-traficului-rutier-pe-valea-prahovei-sunt-construite-patru-pasarele-pe-dn1-80135
Pasarele cu scandal peste drumul naţional. Şoferii sunt  bucuroşi, insa primarii de pe Valea Prahovei, nemulţumiţi că pasajele vor strica aspectul staţiunilor.

http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/drumul-national-valea-prahovei-1_5203b549c7b855ff56ba1b60/index.html

get

^^^ Sunt cumva din titan, de costă juma' de milion de iepuroi ? Patru pasarele metalice fac cât un penthouse pe vârf de bulă imobiliară ???

Ionut

Cred ca in cei 80k/caciula intra si munca & stuff... nu e vorba doar de metal.

nenea_hartia

Quote from: doryan93 on August 08, 2013, 03:11:08 PM
[...] insa primarii de pe Valea Prahovei, nemulţumiţi că pasajele vor strica aspectul staţiunilor.
Păi dacă erau nemultumiți, să nu fi dat aviz favorabil (bănuiesc faptul că autorizația de construire a fost emisă pentru toate patru, deci de către CJ Prahova - mafiotul Cosma), că nu mai suntem pe vremea comuniștilor, să se traseze dispoziții de la centru. De altfel, după cum poate vă mai aduceți aminte, și eu mă opun pasarelelor. Oricât urăsc traficul prin Bușteni sau Comarnic, faptul că CNADNR nu e de ani buni în stare să facă două variante ocolitoare nu este o scuză ca să transforme acum în drum expres strada care trece prin centrul orașelor. Ce urmează, să mărească limita de viteză de la 70 km/h (super aberantă, oricum) la 110?

sublimu

Se pare ca CNADNR-ul se reapuca de centura Domasnea :

Refacerea sistemului rutier si consolidare pentru restabilirea circulatiei pe "Varianta de ocolire Domasnea" :
http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=625

Ce mi se pare interesant e timpul scurt alocat procedurii: anunt publicat in 09/08/2013 iar ofertele sunt asteptate pana in 23/08/2013


mariansb

#1003
Duminica am fost pe Transalpina , plecand de la Sibiu prin Marginimea Sibiului, pe DJ106E, pana la Dobra apoi pe DN67C.
Drumul judetean se prezinta f. bine.Intre Sugag si Oasa sunt podete neterminate unde trebuie sa incetinesti.
Dupa Oasa pana  in pasul Tartarau , la fel sunt cateva portiuni neasfaltate, dar pe ansamblu e ok

poze intre Lacul Oasa si Obarsia Lotrului cu portiunile neterminate


[/URL]




[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

Dupa Oasa, am intrat pe Valea Frumoasei , vreo 4-5 km ( DJ106N). E drum forestier circulabil, iar peisajul foarte frumos. In plus erau putini in acea zona.

[/URL]







[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell